Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 808 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

andre0511 05-07-2020

Kamera express is een professionele winkel met mensen die kennis van zaken hebben.
Je wordt goed en snel geholpen . Ben zeer tevreden als klant.

Manja 05-07-2020

Kamera Express is een prettige winkel en heeft een duidelijke website. Veel soorten camera's en duidelijk omschreven wat een camera wel en niet kan. Ook handig dat als je een camera gekozen hebt je de diverse uitbreidingen op een rijtje hebt staan.
Op de website kun je ook korte online workshop downloaden.
In de winkel nemen ze de tijd voor je en geven een goed advies.
Kamera Express 07-07-2020

Bedankt voor je aardige woorden Manja. Hopelijk tot ziens in een van onze winkels.

Melanie 05-07-2020

Ik ben nu een paar keer al geweest als beginnende amateur fotograaf. Beide keren enorm goed geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ook in Corona tijd

Vogelvriend 05-07-2020

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Producten over het algemeen scherp geprijsd. Heel tevreden met mijn aankopen.

Ger Janssen 05-07-2020

Uitstekende service bij het omruilen van een camera die net een paar weken oud was

Marcel 04-07-2020

Ik kom al jaren bij dit filiaal (voorheen Foka) omdat ik er prima geholpen wordt. De medewerkers hebben veel kennis en als iemand iets niet weet dan wordt er een collega bijgehaald. Jammer dat niet alles op voorraad is anders was het voor mij een 10.

Wiliam 04-07-2020

Uitstekende service voor een mooie prijs. En snel geleverd . Hier ga ik zeker vaker zaken mee doen.

Louis 04-07-2020

Het is een overzichtelijke shop met voor elke fotograaf wat wils. Behulpzame medewerkers met ervaring.

Andrea 04-07-2020

Vakkundig personeel, ze weten er echt alles van! We mochten alles uitgebreid bekijken en testen zonder je verplicht te voelen het direct te moeten kopen. Ook handig dat je er een goed betaalbaar Careplan bij af kunt sluiten. Zo ga je met een goed gevoel met je camera op pad!

willy 04-07-2020

top winkel super uitleg gehad, aan de hand daarvan besteld en super blij mee !

steven 04-07-2020

vriendelijk personeel en goede prijzen, met de actie van hun kreeg ik nog is 3 jaar extra garantie op hun scherpe prijzen. Geeft toch wel wat extra zekerheid over je product. verder vriendelijk personeel

Lena 04-07-2020

Canon powershot SX740 . Handige camera om mee te nemen op reis. Geweldige optische zoom 40x. Gps functie aanwezig voor het overzetten van de foto's.

Hilde 04-07-2020

Vriendelijke verkoper in vestiging van Turnhout met deskundige, nuttige en degelijke uitleg.

Caro 03-07-2020

Ik ben heel netjes te woord gestaan op vrijdag om twee minuten voor vijf. Ging over een Samsung TV en wat technische vragen. Naar aanleiding daarvan heb ik meteen besteld. En zowaar krijg ik binnen een uur telefoon dat de TV op zaterdag al wordt geleverd! Ongekende service. Helemaal super.

Harmke 03-07-2020

Makkelijk te bestellen. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Afspraken worden goed nagekomen. Super tv. Topzaak!

Y. Rijpert 03-07-2020

Ruime keus, goede prijs/kwaliteit, leuke aanbiedingen.
In de winkel (Den Bosch) een paar keer goede hulp gehad bij maken van keuze.

Jolanda 03-07-2020

Vandaag een nieuwe Nikon camera gekocht met een lens welke geschikt is voor interieur foto's. Ik ben interieurontwerper en volg een fotografiecursus en wil mijn eigen interieurprojecten gaan fotograferen. Nu had ik al een Nikon camera, maar niet de juiste lens welke geschikt is voor interieur foto's. Ik twijfelde ook of ik een nieuwe body zou kopen ( toch gekocht Nikon D 7500 ) ). Ik heb een heel goed en eerlijk advies gekregen met niet de goedkoopste aanbevelingen, maar ook niet de duurste. Hij luisterde ook goed om de juiste antwoorden te geven op al mijn vragen.
Een goede foto begint bij goed materiaal. Een zakelijke investering die zichzelf weer terug gaat verdienen. Dank je wel xxxvoor het advies. ( Kamera Express Utrecht )
Kamera Express 07-07-2020

Hi Jolanda, wat leuk dat je een mooie camera en lens hebt kunnen kopen voor je interieurfotografie. Veel plezier ermee en bedankt voor je beoordeling!

Stefan 03-07-2020

Bij de winkel in Rotterdam geweest en werkelijk zeer goede service gehad. Dit heeft geleid tot de aankoop van een tv en bridgecamera en deze bevallen ons erg goed. Deze shop heeft echt kennis in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wim 02-07-2020

ik de Denon draaitafel gekocht op vrijdag 26 juni 2020 a installatie bleek een van de speakers het niet te doen op de phone ingang van mijn versterker na contact met de klantenservice kom ik de draaitafel direct omruilen voor een andere nieuwe deze aangesloten en prima geluid al met al een goede draaitafel voor een prima prijs

Els 02-07-2020

Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van de winkel te Turnhout. Ze nemen zeer uitgebreid de tijd om deskundig advies op maat te geven.

Kees 02-07-2020

Bij kamera-Express in Rotterdam ben ik uitstekend geadviseerd. Er werd ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Uiteindelijk heb ik hierdoor een betere keuze kunnen maken.

André R 02-07-2020

Service en klantvriendelijkheid staan bij dit bedrijf voorop. Ik had een soundbar gekocht en was er thuis niet tevreden over. Zonder problemen omgeruild voor andere soundbar, met goed aankoopadvies.

ArNe 02-07-2020

Ik werd naar deze winkel verwezen door iemand anders, omdat er goed advies gegeven zou worden.
Daarbij de 'Laagste prijsgarantie' en inruilmogelijkheid.

Maurice 02-07-2020

Men neemt alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en de antwoorden helpen mij echt verder met mijn fotografie hobby

Hansa. 02-07-2020

Ik heb in de zaak in Eindhoven een Panasonic Lumix DC-FZ1000 11 gekocht, en mijn oude camera ingeruild. Het vriendelijk en vakkundig maakte me en beetje wegwijs vwb de camera . ook kreeg ik een eerlijke prijs voor mijn oude camera . Ik ben al jaren klant in Eindhoven , en wil het ook blijven . Gezien het vriendelijk en vakkundig en rustig personeel.