Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bas 12-07-2020

Uitgebreid assortiment en compleet website. Daarna toch besloten om voor wat advies naar de vestiging in zwolle te gaan. Uitstekend geholpen en op basis van het advies een goed keuze kunnen maken.

Ceusters W. 12-07-2020

Grote ruime keuze wat het kiezen niet gemakkelijk maakt. Door de deskundige uitleg en de nodige tijd dat het personeel voor je maakt, is dit dan ook verholpen. Mijn volgende aankoop zal ook hier plaatsvinden. Shop aan te raden!

Jos 11-07-2020

Fijn, correct en goed geholpen door Viktor, van de vestiging in Breda. Mijn aankoop was een Canon PowerShot SX740 HS. In de paar uur dat ik hem heb is het nu al een fijne camera.

Carine De Muyt 11-07-2020

De verkoper heeft rustig zijn tijd genomen om alle nodige uitleg te geven over het toestel dat ik wou. Hij heeft alle vragen beantwoord die ik gesteld heb. Hij heeft zijn best gedaan om het product op een klantvriendelijke manier over te brengen.

M.F. K.v.L. 11-07-2020

Via de site al de nodige informatie kunnen vinden en in de winkel zelf de camera kunnen uittesten.
Prima advies gekregen en ze nemen alle tijd voor verdere uitleg!

Jose 11-07-2020

Een super store zo fijn geholpen! En een goed advies gekregen. In de super store in Capelle aan de IJssel! Vriendelijk en goed personeel

Joost 11-07-2020

Medewerker had een goed luisterend oor, waardoor ons wensenpakket snel en op basis van vakkundige toelichtingen door de medewerker is omgezet in de aankoop van een Canon M50 systeemcamera

Ben Otters 11-07-2020

Keurig nette winkel met deskundig en zeer klantvriendelijk personeel. Was er al eens eerder geweest voor info en daar een erg goed gevoel aan overgehouden. Men nam/neemt de tijd voor je om je te voorzien van alle informatie en geeft uitstekend advies zodat je juiste keuzes kunt maken. TOP medewerkers. "Houwe zo"

Edwin 11-07-2020

Kom hier regelmatig, veel gekocht ook. Superstore Breda zit bij mij om de hoek. Zeer kundige verkopers die in begrijpelijk Nederlands hun kennis overbrengen. Nemen de tijd voor je. Ruim assortiment. Top zaak.

ton 11-07-2020

Ik ben door X van customer service bijzonder professioneel en uiterst vriendelijk geholpen op mijn zoektocht naar een reparatie onderdeel voor mijn digitale recorder. Fijn dat dit in deze "warrige" tijd nog mogelijk is.

Dick 11-07-2020

De diverse mailkontakten, ook na een prijsvergelijk, die onmiddelijk werd geaccepteerd, werden vrijwel onmiddelijk beantwoord en waren vriendelijk en informatief.
Afspraken zijn prima nagekomen.
Verder een zeer overzichtelijke winkel in Utrecht met vriendelijk personeel

Ed 11-07-2020

Wederom bij Kamera Express in Maastricht geweest. Een maand geleden de X-T4 van Fujifilm aangeschaft samen met mijn partner. Maar al snel kwamen we er achter dat een 'deelcamera' bij ons niet tot de opties behoort (hebben overigens beide ook een camera met vaste lens voor de vlotte fotografie). Dus terug naar de winkel. Zoals steeds deskundig te woord gestaan. Nog een cameratas erbij gekocht. Keuze genoeg. Tevreden weer de winkel verlaten. Tijd om foto's te maken.

Jos Van de Ven 10-07-2020

Ben prima geholpen door verkoopster J. te Turnhout. Overstap van Canon naar Sony is gezet. Zal nog wat oefening vragen want is een heel andere manier van werken, van Canon spiegelreflex naar Sony systeemcamera maar ik heb de tijd.

Wim V. 10-07-2020

Een filter nodig voor mijn nieuwe lens, maar nergens op voorraad, behalve bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Ik kon de filter reserveren en de volgende morgen, toen ik hem nodig had, afhalen.
Hij lag klaar en ik kreeg vrijblijvend vakkundig advies voor de toepassing ervan. Met een betere filter ging ik vervolgens weer naar huis. Klasse!

Christian 10-07-2020

Hele positieve ervaring gehad bij Kamera Express in Den Bosch vandaag. Goede prijs gekregen voor mijn inruil apparatuur. vriendelijk personeel en goede service!

Joël 10-07-2020

Wij hebben hier een Philips TV gekocht. Gekocht bij Kamera-express omdat deze hier het goedkoopst was en dat je 5 jaar garantie op het product krijgt. Levering was inderdaad de volgende dag al. Al met al zeer tevreden over de aankoop bij de webshop van Kamera-express.

Tanja 10-07-2020

Ben uitstekend geholpen bij kamera express arnhem. Had een occasion en die werkt onjuist, deze ingeleverd en het volledige bedrag tereuggekregen, zoals beloofd.

Lisa 10-07-2020

Ik heb online een cameraset besteld (Nikon Z7 + 3 lenzen en accessoires) bij Kamera Express nadat ik in een andere fotowinkel ben geweest om verschillende camera's te testen. De cameraset was op dat moment in de aanbieding en op voorraad bij Kamera Express. De website van Kamera Express geeft heldere informatie. Het online bestellen was erg gemakkelijk. Bij het ophalen van mijn bestelling in Almelo ben ik zorgvuldig geholpen en hier werd uitgebreid de tijd voor genomen. De medewerker dacht kritisch met mij mee en gaf hierbij verschillende keuzes. Ik vond het fijn dat de medewerker informatie met mij deelde zodat ik zelf weloverwogen keuzes kon maken.

Renske 10-07-2020

Ben goed geholpen in Arnhem. Had verschillende camera's bekeken en de verkoper nam de tijd om met mij te bespreken wat de beste optie was.
Ik vind hem kundig genoeg en ben tevreden met de aanschaf van de camera.

De camera werkt naar behoren en heb al een paar mooie foto's kunnen schieten.
Zou deze winkel in Arnhem zeker aanraden.

Adrianus 10-07-2020

Mijn camera haperde. Gelukkig nog binnen de garantieperiode. Maar de pech bleef me achtervolgen. Toen ik voor de vierde keer terug kwam bij Kamera Express in Eindhoven en ik het vertrouwen in mijn camera begon te verliezen kwam een van de medewerkers met een opbeurende mededeling: Kamera Express gaat nu proberen om bij de leverancier voor een nieuw product te zorgen. Alleen deze gedachte al stemde me tevree. Nog beter werd het toen iemand van de retour-afdeling me na 4 dagen mailde dat een nieuwe camera onderweg was. De ervaren service, zowel in de winkel als van de retour-afdeling, zou ik willen omschrijven als: vriendelijk, oplossingsgericht en snel. Kortom: de klant is koning.

Elly 10-07-2020

Ik werd uitstekend geholpen, persoonlijk advies en heel klantvriendelijke benadering. Ook met vragen kon ik steeds terecht, zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. Ben er heel blij mee!

Ton 10-07-2020

goede serves en klant vriendelijk , veel keuze en product uitleg.
personeel weet alles over de producten en is vak bekwaam.

Natasja 10-07-2020

Kundig, behulpzaam, duidelijke uitleg, klantvriendelijk, prima prijzen, groot assortiment.

wilvama 10-07-2020

Vriendelijk personeel, goede en rustige uitleg. Ik heb tevoren online advies gevraagd en dat werd bevestigd in de winkel. Mocht rustig de macrolens uitproberen.

Britt 10-07-2020

Canon 90D aangeschaft via Kamera Express. Camera was op voorraad en keurig geleverd de volgende dag. Duidelijk site met alle benodigde info. Voordeel is dat Kamera Express naast een webshop ook over fysieke winkels beschikt, zodat je altijd terug kan vallen als je nog vragen hebt of extra service nodig hebt. Kamera Express is altijd scherp geprijsd met leuke aanvullende acties en een snelle levering. Kortom een aanrader.