Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

JAM 03-05-2020

Reserveren, bevestiging en ophalen! Goede deskundig personeel, reële inruilprijzen en zeer tevreden de winkel met nieuwe videocamera. Absolute aanrader.

Dinie S. 02-05-2020

De afgelopen 2 weken geleden ben ik meerdere keren bij kamera-express.nl geweest.
Er staat vriendelijk en bekwaam personeel in de winkel. Zoeken van alles voor je op, geven goede informatie. Welke lens je het best bij een camera kan kopen en noemen voorbeelden en lieten die ook zien op het internet (foto's), waarvoor je dan een bepaalde lens zou kunnen gebruiken.

Ook zij zijn mensen en kunnen niet alles weten en dat zeggen ze dan ook, dat vind ik eerlijk!

Heb je een reservering gedaan op product, dan zit er geen verplichting aan vast, dat je die koopt. Je kan ze van te voren goed bekijken en het personeel zal je uitleggen hoe het werkt. De winkel heeft een ruime opzet, wat in deze tijd erg fijn is, zodat men een flink eind uit elkaar kan blijven staan. En de koffie staat er altijd klaar!

Eddie Heijmans 02-05-2020

Kamera Express Breda voor het eerst bezocht en was verrast over de snelle, en vakkundige manier waarop ik werd geholpen.

Erwin 02-05-2020

Televisie gekocht bij deze winkel. Prima winkel, zeker aan te bevelen. Snelle communicatie, snelle levering, goede garantie. Niks mis mee en goede prijs.

Thea 02-05-2020

Canon can! Vandaag een aankoop gedaan in de vestiging van Capelle aan den IJssel. Het zeer deskundige advies van medewerker X heeft mij over de streep getrokken om deze camera aan te schaffen én de oude hobby van fotografie weer op te pakken. BEDANKT!

sietske 02-05-2020

snelle levering, in de winkel alle geduld bij het uitzoeken van de camera, veel deskundigheid.

Carina 02-05-2020

Wij kregen goede uitleg, er werd geduldig geluisterd naar wat ik wilde.
er werd niks opgedrongen. Overgegaan op de koop van een nieuwe lens.
ik kom hier zeker terug als ik nog iets nodig heb.

Jeany 01-05-2020

Groot aanbod, goede service en hulp, bij problemen met online bestellen, losten ze het snel en goed op. Vriendelijk personeel.
Ik ben erg blij met mijn tamron 28-75mm SP DI canon. Prachtige lens, doet wat ‘belooft’ wordt. Dik tevreden met KE en mijn lens.

P. Vet 01-05-2020

Sinds ik met fotografie bezig ben koop ik graag bij kamera express mijn toestellen en toebehoren.
De juiste mensen op de juiste plaats, enthousiast en verstand van zaken kom ik steeds graag terug bij deze zaak.

Ilona 01-05-2020

Fijn geholpen door iemand met verstand van fotografie en wist me precies te vertellen waar de belangrijkste knoppen voor dienen.

brabo1 01-05-2020

Toen de online prijs van het artikel de volgende dag ineens 30,- hoger bleek te zijn geworden, werd na 1 mailtje de prijs naar beneden aangepast, super!

Danny 01-05-2020

Carola heeft mij fantastisch goed geholpen met duidelijk uitleg en mogelijkheden en tevens een kleine korting gegeven in breda.

M de Koster 01-05-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Die de tijd nam, om de verschillende opties te laten zien en goed advies heeft gegeven voor de aankoop.

Paul V 01-05-2020

Bij bezoek aan de site van Kamera Express kan je de winkel selecteren op beschikbaarheid van het verlangde product. Hierdoor bezocht ik de winkel in Eindhoven om een nieuwe Nikon Z7 te kopen, maar niet nadat mij eerst vakkundig werd uitgelegd wat deze camera mij aan voordelen ging bieden t.o.v. mijn in te ruilen Nikon D750. Ook het scala aan meegebrachte lenzen konden getest worden op hun AF kwaliteit in combinatie met de FTZ mount adapter, waarna geen twijfel meer bestond rondom de aankoop. Tot mijn verrassing werd ook een XQD card meegeleverd. Lof aan het personeel dat mij tot dienst was en de tijd die eraan besteedt werd.

Hans 01-05-2020

Goede uitleg bij vragen over de kamera
Snelle en goed verzorgde levering van de Nikon p1000
Wat een geweldige zoomcamera

Roy 30-04-2020

Ik heb een tv uitgezocht op internet en Kamera Express was goedkoop en had 5 jaar totaal garantie en gratis bezorgen, daarom is mijn keuze bepaald voor Kamera Express.
De service was uitstekend, zeer vriendelijke bezorgers, netjes binnen de afgesproken tijd.

Dirk 30-04-2020

Prachtige grote winkel, overzichtelijk en personeel die op foto en video gebied ook echt wat weet.
Ik koop er dan ook als jaren mijn camera's en lenzen en andere accessoires en sinds kort ook audioproducten, altijd tevreden met de adviezen en de producten.

Paulus 30-04-2020

Kei goeie webshop en service ! Product niet op voorraad, geen probleem, krijg je gelijk bericht wanneer het weer leverbaar is ! En dat was zeer snel ! Top !

J. Likkel 30-04-2020

Ik heb mijn Sony ILCE-7M3 en de Sony FE 85mm F1.8 als set gekocht bij Kamera Express. Ik had al eerder producten gekocht bij Kamera Express en ook een keer een reparatie uit laten voeren. De kennis, service en het vakmanschap geven mij veel vertrouwen. De set is een genot om mee te werken. Het advies en de uitleg in een goede ontspannen sfeer, helpen je om de juiste keuze te maken.

Theo Savelkoels 30-04-2020

Heb in de winkel in Den Bosch een lens besteld en de volgende dag netjes een email ontvangen dat het klaar lag en dat ik het op kon halen. Je word er netjes geholpen met deskundig advies en als je vraagt of denkt dat je er nog iets bij moet hebben geven ze eerlijk antwoord dat je dat beter niet kunt doen, in mijn geval met een voorzet-filter ivm reflectie. Kortom, prima shop.

chiel 30-04-2020

Verschrikkelijk,

Pakket was er snel.. Maar..
Verkeerde inhoud geleverd. Had een gimbal besteld kreeg een statief en nog wat schroefjes. Direct gebeld en op verzoek een mail gestuurd. Een week later (tussendoor nog een aantal mails gestuurd en gebeld) nog steeds geen antwoord laats staan het daadwerkelijk gekochte pakket. Ook het retour etiket niet binnen.

Hoop op een snelle oplossing
Kamera Express 02-06-2020

Beste Chiel,

Wat vervelend dat u niet het juiste product heeft ontvangen. Ik zie dat er ondertussen al contact is geweest met mijn collega's en dat zij dit voor u hebben opgepakt.

Marcel Santing 30-04-2020

Goede kwaliteit en vakmanschap. Productkennis bij deze club is hoog en daarom ten zeerste aan te bevelen.

Sibtain 30-04-2020

Ik was zoek naar een spiegelreflexcamera, maar had werkelijk geen idee welke camera nou het best bij mij past. na een paar keer op bezoek te zijn geweest op filiaal in Rotterdam en vragen gesteld. heb ik de keuze om canon 77d te kopen. Ik ben super goed geholpen door de medewerkers. ben je onervaren fotograaf en op zoek naar een camera dan moet je bij kameraexpress.

JHan Willem 30-04-2020

Zaterdag jl. een LG TV OLED55C9PLA gekocht bij Kamera Express te Almelo.
De medewerker was zeer vriendelijk en deskundig.
De LG is een prachtige TV met een geweldig beeld.
De installatie en bediening zijn eenvoudig.
De prijs/kwaliteit is gunstig.

Theos13 30-04-2020

Vorige week een EOS M100 bij Kamera Express gekocht. Bij nader inzien toch niet mijn toestel. Terug naar de winkel een "inleveren" voor een andere Canon geen probleem. Op een keurige zeer klantvriendelijke manier afgehandeld. Blij dat het geen problemen opleverde. Complimenten!