Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Lucas V. 01-10-2020

Zeer goed advies gekregen in de winkel zelf over mogelijke camera's die ik zou kunnen gebruiken voor natuurfotografie. De Canon EOS 90D, één van de opties die door Kamera Express werd aangehaald, later dan ook besteld en super tevreden! Prijs kwaliteit lijkt mij zeker in orde!

Lucas V. 01-10-2020

Zeer goed advies gekregen in de winkel zelf over mogelijke lenzen die ik zou kunnen gebruiken voor natuurfotografie. De tamron 150-600mm G2, één van de opties die door Kamera Express werd aangehaald, later dan ook besteld en super tevreden! Prijs kwaliteit lijkt mij zeker in orde!

Don Lammerts van Bueren 01-10-2020

Buitengewoon klantvriendelijk en deskundig; alle tijd voor klant en zeer goed luisterend oor leidend tot advies op maat.
grote winkel en smaakvol ingedeeld.

Ruud van Eijkeren 01-10-2020

Goed en vriendelijk geholpen bij het ruilen van mijn Sigma objectief voor een Canon objectief.

SP 01-10-2020

snelle, accurate organisatie met professioneel personeel. Snelle, correcte levering via webshop.

Henk 01-10-2020

Na aanschaf nieuwe camera bleek deze in de praktijk niet geheel aan mijn wensen te voldoen. Terug naar de winkel in Rotterdam gegaan en daar de camera omgeruild voor een ander ander model. In beide gevallen zeer vriendelijk en correct geholpen er is alle tijd genomen voor juiste voorlichting.

Ji Sinsie Bauman 01-10-2020

Bij Kamera Express een Sony A7S III en Sony 160GB Type-A Memory Card gepre-ordered.
Helaas was de levering een paar dagen later dan verwacht (hier kon Kamera Express niks aan doen) maar ik ben netjes op de hoogte gehouden en uiteindelijk heb ik de camera met geheugenkaart 24 september kunnen ophalen bij de Kamera Express Superstore in Groningen.

Kamera Express is een prima winkel met goede service waar ik zeker nog vaker zal bestellen.

Klaas 01-10-2020

Webshop is duidelijk. Wanneer je op zoek bent naar een artikel dat voldoet aan jouw wensen kun je makkelijk filteren op prijs en andere kenmerken, waardoor je keuze snel kan worden gemaakt. Het artikel werd snel geleverd door PostNL.

Bam 30-09-2020

Super bedrijf, ik haal hier (Den Bosch) al jaren mijn producten en ben erg tevreden. Ze nemen echt de tijd voor je als je in de winkel langs komt met vragen.

Rotterdam centrum 30-09-2020

Gewoon toppie! Snelle levering en geen klachten over het product.precies wat Ik graag mag zien als consument

Lage prijzen en Topservice laten je terug komen!! 30-09-2020

Een fijn bedrijf met een zeer uitgebreid assortiment aan fotografieartikelen. Snelle verwerking van bestellingen en men heeft ook nog diverse winkels waar je terecht kan. Prima service en vakkundig personeel. Een zaak waar je zeker weer terug zal komen!!

TMG1961 30-09-2020

Er werd de verkeerde lens gestuurd. Deze heb ik persoonlijk afgegeven bij de vestiging in Maastricht. Zou binnen 5- 10 dagen mijn geld terug hebben. Wat ik al belachelijk vindt want ik ben er persoonlijk en ze hebben geld in de kassa dus het kan direct terug gegeven worden. Maar dat willen ze niet. Vervolgens hoor ik een week niets en krijg dan na een week een mail dat de lens bij de retour afdeling aangekomen is en ik nog eens 5-10 moet gaan wachten op mijn geld. De lens is dus eerst 1 week onderweg naar de retouren afdeling en daarna gaan de 5-10 dagen pas lopen. Dus ipv maximaal 10 dagen kan het oplopen tot 3 weken.

R.P. van der Heijden 30-09-2020

Na het bezoeken van de site ben ik in de winkel uitstekend verder geholpen. Er werd de tijd voor genomen en verschillende opties besproken. Uiteindelijk zonder aankoop naar huis gegaan, nog wat info over de mail opgevraagd en direct ontvangen. Vervolgens 2 dagen later teruggegaan en keuze gemaakt en gekocht. Hele proces was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast prima prijs.

Annick 30-09-2020

Fijne winkel, ik ben goed en geduldig geholpen. Alle vragen die je als beginnende (hobby) fotograaf hebt werden beantwoord!

Geen opdringerige verkoop, maar handige tips!

Veerle 30-09-2020

Bij Kamera Express Eindhoven krijg ik altijd fijn advies. Bij twijfel tussen de bekende en minder bekende merken krijg ik duidelijk advies wat voor mij de toegevoegde waarde zal zijn bij het dure, bekendere merk. Er is veel ervaring bij de medewerkers en anders roepen ze even iemand anders erbij. Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop: een mooie systeemcamera van fujifilm en zal met veel plezier deze gaan gebruiken.
Snelle service, het artikel was niet in de winkel op voorraad, maar dit werd de volgende werkdag al bij mij thuisbezorgd.

Kilah 29-09-2020

Super snelle service, savonds besteld en de volgende middag al in de winkel.
In de winkel ook heel erg vriendelijk en behulpzaam

B. Bakker 29-09-2020

Snelle levering tegen een gunstige prijs.
Eind van de middag besteld en de volgende dag al geleverd!

Frans Reekers 29-09-2020

Snel geregeld. Kreeg korting i.v.m. laagste prijs garantie. Snel geregeld. Helaas geen Nederlandse handleiding en de tv kreeg kuren. Kwamen redelijk snel in actie, maar op eigen kosten terugsturen.

Ellen 29-09-2020

In Almelo (deze vestiging i.v.m. vakantie in de buurt) heb ik een camera gekocht bij KameraExpress. Voorkeur ging al naar deze winkel uit i.v.m. goede ervaringen van mijn man in het verleden bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel.
Van fotograferen wist ik niet veel, ik maakte alleen foto's op de automatische stand met een compactcamera.
De verkoper was zeer ervaren en uiterst vriendelijk. Hij had alle tijd voor ons en heeft van alles uitgelegd en vragen uitgebreid beantwoord. Na een zeer prettig gesprek verlieten we, ervan overtuigd dat ik de juiste camera had gekocht, voldaan de winkel.
Inmiddels ben ik volop aan het fotograferen (met leuk resultaat), mede dankzij de bijgeleverde digitale 10-delige basiscursus fotografie van Kamera Express Academy! Ik ben helemaal blij met deze camera!

M 29-09-2020

Bij bezoek aan de winkel vriendelijk ontvangen. en goede uitleg gekregen over verschillende producten. Welke de beste keuze telelens zal zijn voor mij.... aankoop gedaan via webshop binnen 24 uur worden de spullen geleverd....

Jan 29-09-2020

Omdat mijn oude Panasonic DMC TZ5 aan vervanging toe is, op zoek naar een goede, kleine compactcamera. Op basis van alle beschikbare review informatie via de webshop van KameraExpress uitgekomen op de Sony RX100VI of de Panasonic Lumix DC-TZ200.
Vervolgens in de KameraExpress winkel in Utrecht door een vriendelijke en deskundige medewerker prima geïnformeerd over alle plussen en minnen van beide kamera's. Er wordt ruim de tijd genomen om je te adviseren op basis van je eigen gebruikerswensen de juiste keuze te maken.

Niels 29-09-2020

Kamera Express Almelo weet precies hoe ze de klanten moeten helpen! goed advies op maat en zeer nette medewerkers! ik zou hier zeker terug komen en aanbevelen bij vrienden!

Van Laarhoven Rudy 28-09-2020

Bij elk bezoek steeds vriendelijk ontvangen. Ook steeds meer dan genoeg info over wat je wil. je word nooit opgedrongen om iets te kopen, en je krijgt de tijd om erover na te denken eer je beslist. bij hen is klant de Koning.

René 28-09-2020

Er kon geen geheugenkaart meer in mijn spiegel reflex camera geplaatst. Dit werd veroorzaakt doordat een geheugenkaart defect was gegaan in de kamera en een stukje plastic is achter gebleven.

In de winkel in Maatricht hebben ze het stukje na knap professioneel werk van ca 15 minuten verwijderd. Probleem opgelost

Geen kosten, wat een service !

complimenten. IK ben al jaren klant en de service is echt geweldig !

marsoul 28-09-2020

prima service; mooi aanbod en aangename website ; prijzen zijn ook competitief ;