Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

menno 21-10-2020

Foka / Kamera express is een gespecialiseerde winkel met goed fysieke winkels en een prima webshop. Geeft mij altijd een beter gevoel dan 'pure' webwinkels. De kennis in de winkels is goed, het assortiment is breed en de prijzen zijn ok. Kamera express heeft ook een 5 jaar garantie regeling die andere winkels niet hebben die voor mij doorslaggevend is

Peter 21-10-2020

Ik ken Kamera-express al jaren en ben daar altijd goed geholpen, dus toen ik wilde overstappen van een relatief zware full frame spiegelreflex naar een mirrorless camera ben ik in Capelle mijn licht gaan opsteken. Een goed gesprek, deskundig advies en goede prijs betekende dat ik met de nieuwe camera, een UPS-C EOS M6II, de deur uitstapte. Ik heb de camera inmiddels een aantal weken, en ben erg tevreden, precies wat ik als gelegenheidsfotograaf nodig heb. Daarnaast kan ik dankzij de geadviseerde adapter mijn bestaande L-serie lenzen als ik dat nodig vind blijven gebruiken. Prima geholpen weer!

Ariba 21-10-2020

Vorige week woensdag spullen besteld die om 09.00 de volgende dag klaar zouden liggen, is niet gebeurt. Resterende deel zou vrijdag komen. Niet gekomen, 3 keer gebeld, word van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren weer iemand aan de telefoon gehad die zou mij terug bellen. Word niet terug gebeld. Wel betaald maar nooit wat gekregen. Wij zitten al 5 dagen zonder werk.
Kamera Express 22-10-2020

Beste Ariba,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat vervelend dat er veel is misgegaan met deze order. Ik zie echter dat mijn collega probeert dit zo snel mogelijk

voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Tom 20-10-2020

Ik ben eerst naar de winkel gegaan, waar ik een goede uitleg over de producten heb gekregen. Hier zijn mijn laatste vragen beantwoord. Helaas was het product in de winkel niet op voorraad, maar ik heb het toen online besteld. Dit ging soepel, de site is overzichtelijk. Levering was ook snel en correct.

Robin van Geenen 20-10-2020

Onwijs fijne winkel (online en in de winkel capelle aan den ijssel) om je camera spullen te kopen. Ik kocht hier mijn eerste kamera op m'n 13e (2013) en ik koop hier nog steeds mn camera's en accessoires nu ik 20 ben (2020). Top personeel, helpen graag en doen er alles voor om het voor jou tot een goede aankoop te maken. Bij mij altijd fijne ervaring.

Winkel is ook erg netjes en reeds verbouwd, lekker bakkie koffie kan je ook pakken echt top!

Denk er wel aan, altijd goed je haartjes in de gel te doen!

Groetjes Robin

Louise 20-10-2020

Mijn Panasonic DMC FZ 38, een toestel waarmee ik met veel enthousiasme vele jaren heb gefotografeerd was aan vervanging toe. Ik had twee camera's op het oog: de Panasonic Lumix DC FZ 82 en de DMC FZ 300. Eerst via de mail Kamera Express Maastricht gecontacteerd. Snelle reactie terug met zeer uitgebreide info. Op mijn verzoek werden beide camera's voor mij gereserveerd in dit filiaal zodat ik ze op het gemak kon bekijken en vergelijken. Ook in de winkel prima geholpen! De eerste foto's zijn al gemaakt. Super!

Pien 20-10-2020

De Sony 90mm 2.8 macrolens stond al langere tijd op mijn wensenlijstje. Afgelopen zaterdag gekocht bij Kamera Express in den Bosch. Hele mooie winkel, deskundig personeel en ze nemen uitgebreid de tijd om je te adviseren.

HeGei 20-10-2020

Ik ben lang op zoek geweest naar een vervanging van mijn oude Pentax K-r camera. Op de site van Kamera-Express stonden een aantal mogelijkheden waartussen ik twijfelde. Na enkele vragen per e-mail kreeg ik vrij snel een uitermate goed antwoord en advies waarmee ik verder kon en waarop ik bij hun een andere Pentax camera gekocht heb.

E. Kamman 20-10-2020

Eindelijk weer een goede zaak met Alle PENTAX producten in Limburg. De hele lijn lag op voorraad. Ik werd professioneel geholpen en men nam alle tijd voor mij bij de aanschaf van een PENTAX K70.

Dirk 19-10-2020

ik ging bij kamera express langs voor een waardebepaling van mijn D750 met lens en flits.
Voor mij was het een juiste prijs waarna ik met mijn nieuwe SONY toestel met lens en flits vrolijk naar huis ging.

ik kreeg ook nog een mooie uitleg bij een lens die ik op een later tijdstip zou aankopen;

Heel vriendelijk personeel en mooie winkel.

JPH 19-10-2020

Goede begeleiding bij de aankoop. Verkoper was terzake deskundig. Ik ben tevreden en blij met Rx100 viii een compact camera met grote mogelijkheden.

Carine 19-10-2020

Vandaag fototoestel omgeruild voor nieuw toestel. Zeer goede en eerlijke prijs gekregen en goede service.
Alles wordt netjes uitgelegd en verkoper neemt zijn tijd. Uiterst tevreden.

Inge Goijaerts 19-10-2020

Ik heb mijn Canon Powershot SX740HS camera bij Kamera Express gekocht, omdat ik weet dat zij een betrouwbaar adres zijn. En zij vroegen een goede lage prijs voor de camera, die pas net uit is! Bestellen via een overzichtelijke website met een snelle bezorging. Ook over de camera die al weer veel meer mogelijkheden en verbeteringen heeft als mijn vorige cameraatje. Ik ben zeer tevreden.

Dieter 19-10-2020

Vriendelijke bediening, deskundige uitleg, ruim assortiment aan verschillende producten van alle merken. Topwinkel!

Harrie 18-10-2020

Leuke winkel, Goed bereikbaar en mensen die weten waar ze het over hebben.
Zeer goed geholpen. Ik kwam voor een combi deal, maar de verkoper luisterde goed naar wat ik nodig had. Nu een beter objectief en betere kaart, voor bijna dezelfde prijs als de combi deal. Dank.

Celil 18-10-2020

Erg goed geholpen bij het zoeken naar een nieuwe lens.
Prijs kwaliteit is het beste.

Bernie 18-10-2020

We hebben gekozen voor kamera-express omdat zij de beste prijs boden samen met gratis 5 jaar garantie. We hebben online besteld. Ze hebben de bestelling goed en netjes op tijd geleverd. Ik zou zeker nog een keer bij deze webshop iets bestellen.

Mar 18-10-2020

Hele mooie speciaalzaak, heel goed gesorteerd. Helaas de Nikon D7500 niet op voorraad in Rotterdam, maar doorverwezen naar Capelle aan de Ijssel.
Geweldige camera, weer een een hele verbetering ten opzichte van de Nikon D7000

S. Arslan 17-10-2020

Ik heb een goede verkoopadvies en service gekregen. Ik ben tevreden over dit bedrijf.

RR 17-10-2020

Zeer professioneel, goede service zelf mee sjouwen naar auto en zeer scherpe prijzen. Well done

John Oliekan 17-10-2020

Op zoek naar een camcorder bezocht ik kamera express in Utrecht. Ik had daar al goede ervaringen opgedaan in het verleden. Helaas was er niet veel keus in de winkel zelf maar via de site en advies van de verkoper kwam ik toch uit op een camera met een voor mij goede prijs/kwaliteit verhouding. De JVC GZ R495AE klein maar robuust.

Daisy 17-10-2020

Goed geholpen, alles duidelijk uitgelegd. Opties besproken en zelfs de camera nog uit de doos gehaald om te laten zien of alles goed was. Goede service en aardige medewerker.

Ton van der Toolen 17-10-2020

Een heel fijne winkel voor de aankoop van fotoapparatuur. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ruime keuze in merken en modellen. Bijna alles is wel op voorraad.

Jolien Ezendam - Studio djo 17-10-2020

Genoeg kennis aanwezig om in de juiste producten te adviseren. Vrinedelijke werknemers.

Lotte 17-10-2020

De lerares van mijn cursus fotografie raadde mij KAMERA Express aan. Ik ben hier toen naartoe gegaan om mijn eerste spiegelreflex camera te kopen. Je krijgt hier goed en eerlijk advies over wat jij nodig hebt van een camera.