Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Flower 09-07-2020

Er staat een duidelijke uitleg op de site beschreven. Via de site had ik al een keuze gemaakt tussen een paar modellen camera's. Uiteindelijk heb ik zelf een camera in de winkel gekocht, omdat ik het artikel eerst wilde voelen voor ik het ging halen. En ben daar vriendelijk door een medewerker geholpen. Er werd voldoende tijd genomen om de aankopen compleet te kunnen maken met alles er op en er aan.

Willy 09-07-2020

Net een bestelling geplaatst. De site is overzichtelijk en de bestelling gaat eenvoudig.
Nu de levering nog afwachten, volgens de opgave wordt dat morgen.

Sjaak 09-07-2020

Geheel volgens afspraak binnen 24 uur thuis TV afgeleverd tegen een uitstekende concurrerende prijs.

Eddy Mertens 09-07-2020

Zeer vriendelijk personeel.scherpe prijzen Tamron 18-400 gereserveerd ,alles vlot verlopen.

Jan 09-07-2020

Ik ben zeer tevreden over deze winkel ,goede uitleg .
Komt zeer vertrouwd over bij mij .Heb een Canon
Powershot SX530 gekocht .

Jan Zandstra 09-07-2020

Ik ben in De Haag prima geholpen met het kiezen van een passende camera met lens. Alle aandacht en uitleg!
De camera (Canon 77D) bevalt goed.

Peter 09-07-2020

Kamera Express geeft een goede en correcte beschrijving van het artikel. In mijn geval ging het om een Fujifilm X T2 camera, een gebruikt exemplaar. De keus was snel gemaakt, aangezien ik de prijs van het artikel erg schappelijk vond. De deal was dan ook snel gesloten en nu was het even wachten op de camera. Ik was aangenaam verrast door wat ik aantrof. De camera was beduidend mooier en in een betere staat dan ik had verwacht. Het leek wel een nieuwe. Ook de bijgeleverde artikelen leken volkomen nieuw. Het hele proces van aanschaf tot ontvangst was wat mij betreft 'perfect'.
Peter Dijkstra.
Kamera Express 10-07-2020

Hi Peter, bedankt voor je beoordeling. Soms kan er inderdaad een pareltje tussen de occasions zitten. Leuk om te horen en heel veel plezier met de camera!

Bob 09-07-2020

Snel en deskundig geholpen, de verkoper nam alle tijd om de werking van de camera uit te leggen, geen poespas, geen aansmeren van overbodige extra's. En het dringende verzoek terug te komen als ik alsnog dingen niet begrijp. Fijne winkel, waar altijd een goede sfeer hangt.

Wim 09-07-2020

Ik heb bij de Kamera-Express webshop een Canon EOS 77D gekocht als cadeau voor mijn vrouw. Ik heb gekozen voor Kamera-Express omdat zij een winkel op niet al te grote afstand van mij hebben waar ik voor eventuele garantie of vragen terecht kan.
De levering van het product is snel en goed afgehandeld. Omdat ik over de levering nog wat vragen had heb ik geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken. Dat lukte helaas niet.
Kamera Express 10-07-2020

Dat is nog eens een mooi cadeau Wim! Sorry te horen dat u ons niet te pakken heeft kunnen krijgen. Wij ervaren helaas een enorme drukte waardoor onze bereikbaarheid niet is wat u van ons gewend bent. Wij hopen dit zo snel mogelijk weer op te kunnen lossen.

Anoniem 09-07-2020

Prima webshop, overzichtelijk en duidelijk. Had mijn camera binnen 1 dag in huis. Klantenservice is wel langzaam met reageren, maar al met al erg blij met mijn nieuwe camera!

tcs 09-07-2020

probeer al een week iets te bestellen
afrekenen site lukt niet

tel wordt niet opgenomen - steeds in wacht

mail gestuurd - meermaals - geen reactie na een week

al heel veel tijd verloren met al dat gedoe
Kamera Express 10-07-2020

Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het niet lukt de bestelling af te rekenen. Het klopt inderdaad dat het momenteel nog erg druk is bij ons. Ik heb het even nagekeken en zie dat u inmiddels contact heeft met mijn collega's om handmatig een bestelling te maken. Fijn dat er een oplossing is!

Sofia 09-07-2020

In Capelle a/d IJssel heb ik mijn SX740 HS van Canon gekocht heb eerst op internet uitgezocht wat ik wilde, en kwam tot deze keuze maar moet nog veel lezen en uitproberen, maar ben erg blij hem gekocht te hebben mooie duidelijke foto's en ben erg blij met de vele zoom .zeer fijn geholpen en ook al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord, ook kon ik mijn vorige camera tegen een leuke prijs inleveren.

CAS 09-07-2020

De prijs (was 10% lager dan bij andere internet aanbieders) en de (mogelijke) extra jaren garantie gaf voor mij de doorslag om bij KameraExpress (KE) te kopen. Daarnaast de levering op de dag na bestelling was ook belangrijk. Hieraan is ook voldaan. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van de stand in het afleverproces.

Voor de extra garantie moet je nogal wat stappen doorlopen. De keer dat ik een fototoestel heb gekocht bij KE is me dat niet gelukt waardoor ik de extra garantie periode niet heb gekregen. Het schrijven van deze review is één van de stappen (de eerste) die je moet nemen naar extra garantie. Ik ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken !!!
Kamera Express 13-07-2020

Hi Cas, bedankt voor je review. Vergeet ook niet het formulier in te vullen zodat je het certificaat dezelfde dag nog in je mailbox hebt! Let wel even op je spambox.

S.L. 09-07-2020

Blijf zoals jullie nu zijn; geen opdringerige, popiejopie verkopers maar rustige medewerkers die weten waar ze het over hebben en de tijd voor je nemen. Wij zijn meer dan tevreden!

Pascal DZ 09-07-2020

duidelijke website met uitgebreide uitleg, uitgebreid aanbod, scherpe prijzen, talrijke acties, eenvoudig bestellen, snelle en correcte levering

dani 09-07-2020

Top service! Goed geholpen met mijn aankoop en ik ben er een stuk wijzer van geworden!

Ook is het personeel er zeer vriendelijk.

Hans 08-07-2020

Bij de overstap van mijn oude spiegelreflexcamera naar een systeemcamera ben ik zeer vakkundig en met veel geduld geholpen om de juiste keuze te maken. Rustig de tijd gekregen om de camera te proberen in de winkel.

Adri 08-07-2020

Een aantal maanden geleden bezocht ik de winkel van Kamera-express in Capelle a/d IJssel. Ik wilde een nieuwe camera, maar ik twijfelde heel erg tussen de Sony a7 III en de Sony A99 II. Op internet had ik uitgebreid beoordelingen gelezen en mijn voorkeur ging uit naar de A7 III. Maar ik had het vermoeden dat deze kleine camera niet zo goed in mijn handen zou liggen. Ik werd in de winkel fijn geholpen door een aardige dame met opvallend veel kennis van zaken, ik kreeg uitgebreid de mogelijkheid om beide camera's te testen. De handligging van de Sony A7 III viel mij tegen, ik had anders gehoopt. De A99 II vond ik wel lekker in de hand liggen, evenals een gebruikte A99 I wat eventueel ook nog een optie voor mij was. Van deze laatste zag het scherm er niet goed uit, de medewerkster gaf het advies om zeker bij Sony-camera's het scherm meteen te voorzien van een screenprotector om die narigheid te voorkomen. Met al deze indrukken en adviezen ben ik naar huis gegaan, het resultaat is dat ik recent bij Kamera-express een Sony A99 II heb gekocht. Tot nu valt de camera zeker niet tegen, maar omdat deze zoveel mogelijkheden biedt ben ik nog wel even zoet om alles te ontdekken en de camera naar mijn wensen in te stellen.

A 08-07-2020

Lekker online shoppen en snel geholpen worden met eventuele vragen via de mail
En wil je het product bekijken dan kan dat in de winkel waar je goed geholpen wordt en waar ze de tijd voor je nemen.

Tom 08-07-2020

Deskundige uitleg op maat van de klant, de voor en nadelen van de verschillende camera's goed uitgelegd. Snelle levering van de bestelling;

hans 08-07-2020

Prima uitleg en verstand van zaken, niet opdringerig en veel geduld.
Voor de aankoop heb ik niet het gevoel gehad dat zij mij een bepaalde keuze wilden laten maken

Ineke 08-07-2020

Prima winkel. Ik kom er al vele jaren. Laat je nooit in de steek en geeft goede adviezen

Suzanne De Ridder 08-07-2020

Ik kocht onlangs een Philips Oled TV bij Kamera-Express. De installatie was een fluitje van een cent. Wat een verademing na een TV met LCDscherm! Soms heb ik de indruk dat de personen in beeld eruit gaan springen! Ze zijn zo scherp en mooi van kleur, het lijkt net echt te gebeuren in mijn eigen living! Ook natuurdocumentaires zijn een streling voor het oog Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop Dank U voor de goede deal K.E.

Annelies 08-07-2020

Zeer vakbekwaam personeel, vriendelijke bediening, men neemt ruim de tijd voor de klant , zeer goede sortering en scherp geprijsd.

Henk A. 07-07-2020

Ik kreeg prima informatie via de telefoon,een winkel is nogal ver uit de buurt hier.
De levering was razend snel,rond 22 uur 35 besteld en de volgende dag [maandag] rond 10 uur in huis.