Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Frits Hendriks 26-08-2020

Ik kom al jaren bij Kamera Expressie. Vandaag een nieuwe Nikon D7500 gekocht als vervanger voor mijn bijna 15 jaar oude D90. Ik twijfelde nog over een tweedehands D7200, maar met de verkoper de voor- en nadelen en de verschillen (en de prijs natuurlijk) Doorgenomen waardoor ik zelf een gewogen oordeel heb kunnen maken en een verstandige beslissing kon nemen. Heb daarbij overigens geen enkele druk ervaren om mij te beïnvloeden! Goede uitleg, prettige benadering en professioneel zoals altijd. Toen toch ook maar het Careplan erbij gedaan: aanrader. Kortom, ik ga weer lekker fotograferen.
Kamera Express 04-09-2020

Fijn te lezen dat we jou al jaren als trouwe klant mogen verwelkomen. Heel veel plezier met de D7500, dat gaan vast mooie plaatjes worden.

Topwinkel met toffe medewerkers! 26-08-2020

Grote ruim opgezette winkel waar je ruimte genoeg hebt om (Corona-proof) rond te kijken naar de ruime, goed gesorteerde uitstalling van de koopwaar.
Daarbij zijn de medewerkers vriendelijk, geduldig en vakbekwaam.
Een verademing in winkelland!! Aanrader!

Lucas Schoemakers 26-08-2020

De website van Kamera-express is erg overzichtelijk. Bijbehorende accessoires worden ook direct bij het hoofdproduct getoond, waardoor het bestelproces erg gemakkelijk wordt. Snelle en accurate levering. Bovendien is een winkelvestiging altijd in de buurt.

B van Gils 26-08-2020

Fantastisch bij kamera express een goede prijs en super LG55E9 OLED aangekocht met 5 jaar garantie! De volgende dag netjes afgeleverd door transporteur.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor je review. Vergeet je niet de garantie aan te vragen?

Yvonne de G 26-08-2020

Door de goede service die mijn zoon heeft gekregen een aantal maanden geleden. Zijn wij ook naar de Kamera Express gegaan om een nieuwe tv te kopen en inderdaad vriendelijk personeel, die weten waar ze over praten en die je een goed advies kunnen geven.
Wij zijn uiterst tevreden.

Hans 25-08-2020

Goeie professionele service in de winkel en uitstekende producten! Ik heb de Sony A7Riii aangeschaft en tot nu toe zeer tevreden.

Dirk 25-08-2020

Fijne winkel met goed advies en laagste prijs garantie. We zijn inmiddels 1 mnd later nog steeds erg tevreden met de op advies gekochte Sony a6100 camera

Levi 25-08-2020

Vandaag ben ik samen met mijn vriendin onze eerste "professionele" camera gaan aankopen en wij zijn hiervoor op aanraden van een vriend bij kamera express langs gegaan. De service was uitermate top en ze hielpen ons zeer goed verder in het kiezen van het juiste toestel en lenzen.

Voor volgende toebehoren en accessoires zullen wij dus ook steeds bij hun terecht kunnen.

Tonnie Huigen 25-08-2020

In de shop in Almelo ben ik goed geholpen bij het koen van een lens .
Perfect en kundige verkopers niet opdringerig voor het kopen van meer artikelen

Richard 25-08-2020

Zeer goed advies. De medewerkers hebben alle tijd voor je. Scherpe prijzen. Een echte aanrader!

Marc Hoekstra 25-08-2020

Ik wil Kamera Express echt hele grote complimenten geven! Jullie service is echt buitengewoon!

Mijn Zhiyun Gimbal was doorgebrand.
De reparateur (een vriend van mij) heeft gezegd dat ik moest proberen een printplaatje te regelen, omdat dat waarschijnlijk het enige was wat vervangen moest worden. Niet een moeilijke reparatie dus.

Ik heb Kamera Express via de e-mail de vraag gesteld of ze mij konden voorzien van deze printplaat.

Ontzettend fijn dat er bij Kamera Express mensen zijn die daadwerkelijk mijn e-mail lezen en moeite doen om te kijken waar de mogelijkheden liggen, in plaats van een standaard bericht te sturen en te wijzen op de standaardprocedures van reparatie etc.
Uiteindelijk heb ik binnen 2 weken een nieuw printplaatje in huis. De reparateur heeft 'm erin gezet en mijn Gimbal werkt weer helemaal goed!!

Ik vind het fijn dat ik mijn verzekering niet hoef te belasten met een claim (plus mijn eigen risico), omdat dat de reparatie uiteindelijk voor weinig kosten is geklaard.

Dank je wel!
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor je grote complimenten Marc! Graag gedaan en ben blij dat we je konden helpen.

Dries 25-08-2020

Correcte service, medewerkers hebben kennis van zaken en zorgen voor een klantvriendelijke bediening.
Dikke aanrader en zelf keer ik zeker weer, voor mijn volgende 'fotografische' aankoop.

Jeroen 25-08-2020

Goed geholpen door de aardige medewerkers. Zelf weinig verstand van camera's maar ze hebben me een mooi model gericht op het gebruiksdoeleind binnen budget aangeraden. Na nadenken teruggekomen, wederom goed geholpen en de camera met veel (onverwachte) korting gekocht. Enige puntje van aandacht is dat ik bij het product handleidingen in spaans, italiaans, portugees en duits heb gekregen maar geen in het nederlands of engels. Uiteraard ga ik dit online opzoeken dus geen groot probleem.

Shana 25-08-2020

[Missing + mislabeled products in the package]
I placed an order to buy a camera, 2 lenses and a camera bag on 18 Aug.

When the package arrived there was no camera bag.

I waited for an extra day then contacted the customer service proactively, just to find out the bag was out of stock.

I waited for another week and asked about the camera bag again, then I was offered an alternative bag that was cheaper and smaller, but with the same price.

This is ridiculous and disappointing as I never got to know the status of the bag until I asked.

In addition, the lens 18-55MM IS II did not come in the original packaging and it was not mentioned on the website at all.
Kamera Express 27-08-2020

Thank you for your review. What annoying that the ordered bag turned out not to be available and you did not receive a message about it earlier, our apologies for that. We always try to look for the best possible solution. If an alternative is offered which is cheaper, the difference will be credited of course. I see that there has already been contact via email and will answer you further via email.

Yours sincerely,
Kamera Express

Edwin 25-08-2020

Prima geholpen met het maken van mijn keuze. Uiteindelijk gekozen voor een prachtige OLED TV.

Geboers J. 25-08-2020

Nabijheid woonplaats - contactpunt bij service persoonlijk contact vind ik zeer belangrijk. Er was ruime aandacht voor alle vragen.

Erwin 25-08-2020

Ik heb de winkel via het internet ontdekt. De website is heel overzichtelijk. Toch had ik graag nog persoonlijk advies. Op de website vond ik het adres van een winkel dichtbij. In de winkel werd ik geholpen door een vriendelijke en geduldige verkoper. Hij had heel wat kennis en begreep waar ik op zoek naar was. Helemaal niet opdringerig. Prijs / kwaliteit ben ik erg tevreden. Ook accessoires zijn probleemloos en gratis naar mijn thuisadres verstuurd.

Edwin Bekker 24-08-2020

Heb net voor mijn vakantie via deze shop een Canon EOS 850D gekocht. Werd snel en compleet geleverd. Reageren snel op vragen en de alert die je kunt instellen als artikelen weer leverbaar zijn, functioneert.

Marv 24-08-2020

Aan de hand van de Tweakers Oled Pricewatch meerdere partijen benadert maar bij Kamera Express de snelste response op mijn prijsaanvraag, scherpste prijs en snelste levering. Dan is het uiteraard een ''no-brainer'' om de LG Oled elders te halen.

Ineke 24-08-2020

Hele fijne winkel met een ruime keus.
Personeel is vriendelijk, behulpzaam en neemt de tijd voor je.
Luistert goed naar wat je wilt en wat je verwacht van het artikel.
De camera die ik heb gekocht voldoet dan ook helemaal aan mijn wensen.
Ik ben klant in Almelo.
Dit is met recht een Super Store.

Isaac 24-08-2020

Afgelopen weekend een Canon 80D gekocht en ingeruild voor mijn oude Canon 700D en Minolta 505SI 28-300. Gesproken met ervaren en gemoedelijke personeel van Kamera express.
Geeft duidelijke advies en ben er super blij mee. Ben bijzonder blij met mijn Canon 80D en heeft veel mogelijkheden in vergeleken met mijn oude. Nu gauw aan de slag om verder te ontwikkelen met mijn camera.
Kamera Express 04-09-2020

Mooie overstap Isaac, heel veel plezier ermee!

Marc 24-08-2020

Fijne winkel met deskundig personeel. Dit alles ook nog voor competitieve prijzen.

MvA 24-08-2020

In Groningen een Canon Powershot SX70HS gekocht. In de periode daarvoor zelf veel onderzoek gedaan naar diverse camera's en via diverse sites kwam ik voor de uitgebreide info vaak op kamera express terecht. Zo kon ik makkelijk een keus maken. Ook in de winkel ben ik prima geholpen. Ik zag ook dat ze voor andere klanten voor mij goed de tijd namen. En zo hoort het ook.

Slagter 24-08-2020

Na een tweedehands camera gekocht te hebben bleek er een beschadiging op de spiegel te zitten. Garantieperiode verstreken maar zonder foto’s vlak na de aankoop aan te hoeven leveren, aankoop bedrag vergoed gekregen op aankoop nieuwe camera welke aangeboden werd onder de inkoopprijs.

Danielle 24-08-2020

Afgelopen week bij Kamera Express in Capelle geweest en de Nikon D750 aangeschaft. Zeer prettig geholpen en goed geadviseerd. Er werd de tijd genomen om samen de verschillende mogelijkheden door te spreken. De medewerkers zijn zeer kundig en weten zelfs leuke wetenswaardigheden uit het verleden te vertellen. Ik ben erg blij met de aangeschafte camera + lens en zal bij vrienden en familie Kamera Express zeker aanbevelen!