Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Andrea 09-10-2020

Ik word hier altijd naar volle tevredenheid geholpen. Bij de winkel om de hoek zijn ze ook altijd behulpzaam en nemen ze de tijd. Bij mijn online bestelling werd ik gewezen op een tweetal leuke kortingscodes, altijd fijn.

Mejuffrouw Fuchs 09-10-2020

Wilde camera aanschaffen maar wist nog niet zo goed wat/welke. Verkoper nam de tijd en liet adhv wat vragen diverse camera's zien met de voor/nadelen (veel kennis in huis). Verkoper nam hiervoor alle tijd. Is fijn om niet gehaast keuzes te hoeven maken. Heb echt het gevoel met de juiste camera weg te zijn gegaan. Allen dáár heen !!

Martine 09-10-2020

Goede uitleg gekregen, ook qua verhouding prijs/ kwaliteit waardoor ik deze keuze heb gemaakt

Auke 09-10-2020

Kamera Express schermt met Laagste Prijs Garantie en dat maken ze waar ook. Voordelig een JBL Charge 4 gekocht en tegen de laagste prijs die ik kon vinden. De volgende dag thuis bezorgd. Reageren snel op e-mails en doen wat ze beloven.

Ludmila 08-10-2020

Ik ben super tevreden over Kamera Express. Het is een duidelijke website met de beste prijzen, een breed assortiment

Leurs 08-10-2020

Goed geholpen en fijn personeel, lens goed uitgelegd.
Filter werd er direct opgezet

Vincent 08-10-2020

Ik had een nieuwe Oled sony TV gekocht! Helaas bleek deze bij het instaleren niet te doen.
Ik maakte me grote zorgen. Maar Kamera express heeft mij geweldig geholpen. Zonder gezeur kon ik direct mijn tv terug brengen en ik kreeg een nieuwe mee naar huis. Hij staat nu in de woonkamer en we zijn er geweldig blij mee! Bedankt!!! Top service noem ik dat!

Don Lammerts van Bueren 08-10-2020

Buitengewoon klantvriendelijke benadering.
Uitvoerige, heldere en vakkundige uitleg van camera, leidend tot op maat gesneden aanschaf.

Ger 08-10-2020

Werd vakkundig en snel geholpen. Het personeel weet duidelijk waar het over praat. Prima uitleg over mijn nieuwe camera.

Jan 08-10-2020

Bij Kamera express in Groningen een objectief gekocht. Ik ben door de medewerker keurig geholpen, klantvriendelijk en hij heeft kennis van zaken.
Er wordt meegedacht in je wensen en geven een vertrouwd advies.

Kamera express almelo 08-10-2020

Gaan graag naar deze winkel ,ze hebben daar mensen aan het werk met veel verstand van alles wat er in de winkel tekoop is, nemen alle tijd om al je vragen van het product uit leggen zodat je met een goed gevoel naar huis gaat met het gekochte product.

Erik Van Den Biesen 08-10-2020

Ongelooflijk vriendelijk en zij helpen je met kennis van zaken. Ook omruilen verloopt meestal heel vlot.

Rik 07-10-2020

Deze mensen geven je goed advies bij wat je zoekt. Voor het zoeken naar een lens of camera ben je bij Kamera Express op het goede adres!

Roger Keulen 07-10-2020

Winkel in Maastricht is fantastisch. Maar ik kom voor het personeel, shoppen kunnen we ook online. Simpele lens die ik nodig had voor te oefenen hadden ze op voorraad. UV filter en lens beschermer er bij gekocht. Prima starters kid om licht te hebben zodat ik de software nu kan gaan leren. Mocht ik dit onder de knie krijgen dan ga ik zeker van de winter lenzen bij hun huren.

Dirk 07-10-2020

Ik heb al verschillende apparatuur aangeschaft. Bij een bezoek in de winkel wordt er goed meegedacht om oplossingen te bieden. Ook als ruilen gewenst is.

Mark 07-10-2020

Bij KameraExpress geslaagd voor een nieuwe televisie, fijne winkel met goed personeel!

Guido 07-10-2020

Uitgebreide keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
De prijzen zijn dikwijls lager dan die van andere webshops.

Hen 07-10-2020

Goede service en na problemen met levering ook meteen prima en snel opgelost.

B Pasal 07-10-2020

Kamera Express Zwolle weet precies hoe ze de klanten moeten helpen! goed advies op maat en zeer nette medewerkers! ik zou hier zeker terug komen en aanbevelen bij vrienden! Bedankt Erwin en Marieke voor de geweldige service.

HR Giri 07-10-2020

Absoluut tevreden over de service, klantvriendelijk en deskundig personeel. Ruim assortiment, goede voorlichting en goede prijs-kwaliteit verhouding.

marjon 07-10-2020

De winkel is goed bereikbaar, fijn dat hij buiten het stadscentrum ligt. Prima geholpen

Oscar 06-10-2020

Het bestellen ging makkelijk, levering was snel en op tijd! Zeker aan te bevelen!

Ineke 06-10-2020

Klantvriendelijk en deskundig personeel. Ruim assortiment, goede voorlichting en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Theo 06-10-2020

Een zeer prettige winkel met een breed assortiment. Goed bereikbaar met OV en auto. De bediening is zeer ter zake kundig, luistert goed, heeft alle tijd en adviseert zonder je nadrukkelijk in een bepaald hoek te sturen.

Familie Waals 06-10-2020

Een ruime en overzichtelijke winkel. Een hele prettige verkoper die met je meedenkt en goed adviseert. Met een fijn gevoel én een nieuwe camera de winkel weer verlaten.