Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Anne Fleur 13-10-2020

Ik vond de winkel in Cappelle a/d Ijssel een fijne en overzichtelijke winkel waarbij voldoende ruimte is voor iedereen en waarbij ik snel en goed geholpen werd. Van te voren wist ik al welke camera ik wilde, er werd alert aangegeven dat ik niet in de studio kon werken met deze en aangezien ik daar ook geen behoefte aan had was dat ook voor mij geen probleem. Toch als hobbyfotograaf is dat goed om te weten. Daarnaast werd er ook uitgebreid en duidelijk uitgelegd welke garantiemogelijkheden er waren voor de camera. Al met al dus goed geholpen!

G Brand 12-10-2020

Super geholpen bij Kamera Express in Capelle a/d Ijssel. Voor het eerst kocht ik een systeemcamera, en alles werd op een rustige manier uitgelegd. Wat ik ermee wilde fotograferen en welk object ik daarvoor nodig had. Als ik de fotografie beter onder de knie heb, kom ik zeker terug voor een ander object.

Philip 12-10-2020

Ik was vandaag vriendelijk geholpen door Rick die naast mijn bestelling van een Godox flits set ook hielp met de juiste keuze voor een reflector. Daarnaast was ik blij dat hij aanbood om de Shimoda rugzak te bestellen zodat ik deze in het echt kon bekijken en daarmee mij een afgewogen keuze kon maken.

Al met al een goede service!

Lans 12-10-2020

Goede service, de verkopers weten waarover ze praten. wat leuk is dat ze enthousiast zijn over de producten die ze verkopen. Altijd snel geholpen en goede klantenservice.

Martin Brink 12-10-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers die alle tijd voor je nemen. Ben voor een gebruikte maar prachtige camera vanuit Hoevelaken naar de winkel in Capelle gereden (circa 80 km. enkele reis), maar de rit was me dubbel en dwars waard. Beslist niets veranderen!

Lidy 12-10-2020

De eerlijke, en vriendelijke en rustige beantwoording op de vragen die je in verband met je aankoop stelt zijn voor mij een reden om mijn fotoapparatuur en eventuele accessoires in de winkel te kopen en niet online.

Ben 12-10-2020

Ik ben begonnen op de uitgebreide en duidelijke website. Daarna heb ik telefonisch contact gezocht met de klantenservice voor aanvullende vragen. Uiteindelijk bleven er twee fotocmaera's over, die in Zaterdagochtend rond 09:00 uur in Capelle a/d IJssel ben gaan bekijken.
Ook in de winkel zeer proffesioneel geholpen en ik heb de camera naar keuze aangekocht.

R.Wubben 12-10-2020

ik vind dit een fijne ruime winkel, voor mij belangrijk omdat ik gehandicapt ben en in een elektrische rolstoel zit. personeel is vriendelijk en behulpzaam en de keuze is reuze. Ik kwam voor een lens en heb deze ook uitgebreid kunnen proberen voor ik hem kocht. wat corona regels betreft ook goed geregeld, dispenser bij de ingang en personeel draagt indien nodig handschoenen en mondkap. al bij al een fijne winkel.

Ronald 12-10-2020

Ik koop al sinds de oprichting van Kamera Expres in 1995 tot mijn volle tevredenheid al mijn fotoapparatuur bij hun, goeie prijzen en prima service.
Dus toen ik mijn Panasonic Plasma TV na veel zoeken wilde vervangen voor een
LG OLED65CX6LA heb ik bij hun een prijs opgevraagd en die was prima.
Ik heb hem nu een paar dagen in huis en het is echt een top tv!
Fantastisch scherp beeld, zwart is echt zwart, zeer grote kijkhoek en super plat aan de muur niets mee te wensen over.

B. Ros 12-10-2020

Aardig personeel en vakkundig. Grote collectie camera's, lenzen en camera tassen. Snel en goed geholpen.

Julie 11-10-2020

Net een nieuwe camera gekocht bij de Kamera Express. Van te voren fijn contact gehad via de mail en ook in de winkel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer dat mijn oude camera slechts 5,- opleverde, dat was wel een beetje een teleurstelling. Verder wel erg blij met mijn nieuwe aankoop en erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid van deze winkel.

Joost Blijham 11-10-2020

Medewerker nam op een zeer plezierige manier uitgebreid de tijd om met mij de (on)mogelijkheden door te nemen. En dan niet alleen om te komen tot een snelle verkoop goed voor KameraExpress maar om te komen tot de beste oplossing voor mij, eventueel buiten KameraExpress.

Jari 11-10-2020

Vanuit historie al veel bij Foka [ nu kamera express] gekocht, echt Rotterdams en no nonsens gedrag.
Personeel is vak en kennis bekwaam.
Toch kunnen er wat zaken verbeteren; winkel aankleding is gedateerd en heeft "facelift " nodig.
Klantvriendelijkheid was ook wat minder. Ik mocht karretje niet even meenemen om naar mijn auto te rijden en moest dus ongeveer 300m met zo'n onhandige doos sjouwen .

LEYS Eddy 11-10-2020

Heel professionele verkopers super ontvangst, zo voort doen niets veranderen

Gary Spaenenborgh 11-10-2020

Ruim 2 jaar geleden kocht ik een nieuw fototoestel bij Kamera Express. De verkoper hield vooral een betoog waarom ik beter een ander toestel zou kopen. Koppig als ik ben kocht ik het toch en maakte er vele mooie foto’s mee. Maar ja, een mens wil altijd beter. Op advies van de verkoper kocht ik nu de Lumix DMC FZ1000. Na enkele proefopnames in de tuin moet ik toegeven dat deze aankoop een enorme verbetering is tov mijn vorig toestel. De beeldkwaliteit is hoger en de kleuren zijn perfect. Het toestel ligt lekker in de hand en de scherpstelling gaat zeer snel. Bij macrofoto’s wordt het doel onmiddellijk losgemaakt van de achtergrond zodat ik de scherptediepte niet softwarematig moet aanpassen. Kortom, ik ben fan... en de kortingsactie die momenteel loopt op dit toestel is mooi meegenomen!

Milou 11-10-2020

ik was geïnteresseerd in de aanschaf van een bridge camera. Na wat zoeken op het internet kwam ik er toch niet helemaal uit. Hierom ben ik naar kamera express in Utrecht geweest. Hier ben ik enorm fijn te woord gestaan, al mijn vragen werden beantwoord en er werd prettig advies gegeven. Ook heb ik ook een camera even mogen uitproberen. Uiteindelijk heb ik na een nachtje slapen mijn keuze kunnen maken en de camera online besteld. Netjes zoals vermeld werd deze de volgende dag geleverd. Ik heb nog geen moment spijt van mijn aankoop!!

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid, de kennis en het advies van kamera express en zou deze winkel absoluut aanraden.

Veronique 10-10-2020

Kamera express viel al op door hun overzichtelijke site, en vlotte afhandeling van online orders,
Nu is ook hun winkel te gent zeker een aanrader. Goede info en vriendelijke bediening.
Top

Aad van Driel 10-10-2020

Prima geholpen bij de aankoop van een televisie.
Ook nog geholpen bij het inladen van de televisie in de auto.

T.BL 10-10-2020

Allereerst wil het personeel bedanken voor het goede advies

De Sony 85mm f/1.8 is zijn geld volop waard, Haarscherp, Supersnel en stil, Mooie bokey.
Echt een aanrader.

JdJ 10-10-2020

Ik heb al verschillende malen bij Kamera Express artikelen gekocht, zoals body's, lenzen, filters en andere zaken. Dit zowel in de winkel als via internet. Alle keren is dit goed verlopen, op de laatste keer na. Via internet wat spullen besteld en gekregen, waaronder een verkorte kolom voor mijn statief. Deze bleek niet te passen omdat de omschrijving op de site van Kamera Express niet juist was. Contact opgenomen met de klantenservice, en ik kon de kolom terug sturen en zou zowel het geld van de kolom terug krijgen en ook het geld voor het retour zenden omdat het een fout van Kamera Express was. Geld voor de kolom was vrij snel gestort, maar het geld voor de retourzending niet ontvangen. Gebeld met klantenservice, zou in orde gemaakt worden. Na 10 dagen nog niets, weer gebeld met klantenservice, konden mij niet verstaan zeiden ze. Gemaild, zou in orde worden gemaakt. Na een paar dagen nog niets ontvangen en weer gemaild, geen reactie. Nogmaals gemaild, nog steeds geen reactie. Het gaat maar om € 7,25, maar nu ben ik het zat, vandaar deze review.
Kamera Express 12-10-2020

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat de verzendkosten nog niet zijn teruggestort. Ik heb dit direct voor u opgepakt en u per mail op de hoogte gebracht. Excuses voor het ongemak. We lossen dit zo snel mogelijk voor u op.

Eric 10-10-2020

Mooie ruim opgezette winkel met ervaren en vriendelijk personeel met veel verstand van zaken.

Nieks 10-10-2020

Geholpen door een zeer kundige, maar bovenal zeer sympathieke medewerker die duidelijke informatie gaf over mijn nieuwe camera. Hij gaf me ook echt het gevoel dat ik blij ging zijn met m’n (dure) aankoop en op de één of andere manier voelde dat heel erg ok. Gebeurt nog maar zelden :-)

Marnix Vereecke 10-10-2020

Philips TV (70PUS6504) gekocht. We moeten wel nog een beetje wennen aan het grote scherm. Kwaliteit van het beeld is goed. Het geluid is heel goed. Was ter bestemming zoals afgesproken. Zeer mooie prijs. De installatie was heel eenvoudig.

D. Brouwer 10-10-2020

Makkelijk bestellen, snelle levering. LG TV voldoet ook helemaal aan de verwachting. Goed omschrijving op de site.

Westerhof 10-10-2020

Ben in de winkel geweest voor een Sony A 6000. Erg kundig en geduldig geholpen door het personeel. Nam de tijd voor een beginnende fotograaf door het geven van enkele praktische tips en handigheidjes.