Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

jve 23-09-2020

fijne winkel! goeie service. koop hier vaak mijn camera's en altijd fijne ervaring!

Joost 23-09-2020

goed te bereiken, overzichtelijke zaak, groot assortiment, vriendelijk personeel, ter zake kundig, meedenken, advies en prettige afhandeling van aankoop

Peter 23-09-2020

Ik was dus zaterdag naar Capelle aan de rietbaan gegaan om te gaan kijken voor een camera.
Tot mijn spijt was hij uitverkocht,ook de lens die ik wou hebben,dat kan natuurlijk.
De zeer vriendelijke jongen achter de balie zei geen probleem we gaan hem bestellen,want in Amsterdam zijn er nog,en je krijg bericht als hij hier is.En zo kwam het voor elkaar ,de woensdag erop kreeg ik een m ailtje dat hij er was ,en ben nu lekker aan het fotograveren,met de lens en al.
Zonder te overdrijven kan ik zeggen dat ik dik tevreden ben met Kamera express.

Marijke 22-09-2020

Prettig geholpen. Uitstekend advies. Hele duidelijk uitleg over de camera en een nadrukkelijke uitnodiging om voor alles wat niet helemaal duidelijk is terug te komen voor meer raad en advies.

Nicole 22-09-2020

Via Internet de camera besteld, Nikon D5600 inclusief extra Tamron lens, snelle en correcte levering, niks op aan te merken.
Echter vandaag in de winkel geweest in Maastricht geweest, ik was op zoek naar een nieuwe tas en extra accu. ( we waren de enige klanten)
Weinig actieve verkopers, de 2 heren bleven bezig met hun werkzaamheden, ik had toch een vraag en ben zelf op hun afgestapt, mijn vraag of mijn camera en lens in deze tas zou passen, een passief antwoord, "mmmh, tja, zou moeten kunnen", omdat ik niks aan dat antwoord had, vraag ik of ze niet eenzelfde of vergelijkbare camera met lens hadden om te testen, nee helaas, die was er niet.
uiteindelijk, heb ik het risico gelopen om deze tas toch te nemen, met de wetenschap dat ik kan ruilen als ie niet past, maar Sittard- Maastricht is toch best een afstand om even terug te rijden.
Ik vond het jammer, ik had nog meer benodigdheden nodig, maar de passieve manier van verkoop heeft mij hier van weerhouden.
Dus internet ja, correcte afhandeling, winkel, sorry, nee, beveel ik niet aan
Kamera Express 23-09-2020

Beste Nicole,

Bedankt voor je review. Fijn dat je de camera en lens snel in huis had, echter vervelend om te lezen dat het bezoek aan Maastricht niet zo succesvol was.

Ik kan je order niet direct terugvinden, dus ik stuur je even een mail om dit samen nader te bekijken.

Goede uitleg en vriendelijk personeel 22-09-2020

Vriendelijk en goede bediening/uitleg bij de aanschaf van mijn nieuwe Sigma 70-200mm F/2.8 lens in de locatie Groningen. Zeker een aanrader om langs te gaan met je camera zodat je eventuele nieuwe lenzen/accessoires gelijk kan uitproberen.

Fred 22-09-2020

Ik heb vandaag mijn oude kamera en objectief ingeruild voor nieuwe apparatuur. Snel en goed geholpen en ik werd goed voorgelicht voor de nieuwe aankoop.

Chai 21-09-2020

Geweldige winkel en geweldig bekwaam personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben er fantastisch geholpen en heb er 3 tv's tegelijk gekocht.

Anja 21-09-2020

Eerst de artikelen opgezocht op de website: makkelijk en overzichtelijk. Daarna in de winkel de spullen aangekocht. Ben zeer goed geholpen en heb goede tips/informatie gekregen. Geen verkooppraatjes om duurdere artikelen te verkopen. Personeel is zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Kom graag in de winkel!! Top!

Hellen 21-09-2020

Kamera express Capelle is een zeer fijne winkel waar vriendelijk en kundig personeel werkt
Ben zeer tevreden ondanks dat het door de drukte iets chaotisch verliep ben ik vriendelijk geholpen.

W. Onvlee 20-09-2020

Nette winkel, correct geholpen m.b.t. vragen installatie TV. Prijs kwaliteit zeer goed, ook bij het inladen werden wij geholpen. Kan niet anders zeggen dat dit voor iedereen een aanrader is.

Richard 20-09-2020

Duidelijke uitleg gekregen over het product.
Verder goed geholpen met de aanschaf van een muurbeugel.

Tom 20-09-2020

Mooie winkel, goeie service. Alle producten erg snel binnen. Goed geholpen door het personeel.

ADNM 20-09-2020

Sony-camera en objectief gekocht bij het filiaal van Kamera-Express in Breda. Deskundige en vriendelijke verkoper, die alle moeite deed om camera en lens te demonstreren. Top!

Coco 20-09-2020

Goed advies gekregen in de winkel bij de aankoop van mijn eerste spiegelreflexcamera. Daarna makkelijk online te bestellen.

camera expres Antwerpen 20-09-2020

Heel vriendelijk bediening, hulpvaardig van de hoogste categorie, zeker een aanrader

John Uilenberg 19-09-2020

Fijn om in een winkel te kunnen kopen en de artikelen waarin je interesse hebt daadwerkelijk in je handen te kunnen nemen en zelfs testen.
Wij zijn keurig ontvangen en netjes te woord gestaan.
Er werd de tijd genomen en zelf koffie en thee aangeboden.
Ik ben een echte nitwit op het gebied van camera's maar al mijn vragen werden deskundig en duidelijk beantwoord.
Zeer tevreden en daarom ook direct de Gorpo Hero-9 aangeschaft.
De toebehoren die ik bij de Gopro Hero-9 wilde hebben waren niet op voorraad maar worden netjes thuis na-geleverd.

Berend 19-09-2020

Prima geholpen met een niet perfect scherpe 2e hands lens. Omruil termijn al weken verlopen maar de lens werd zonder zeuren teruggenomen. Na goed en kundig advies een andere (weer 2e hands) lens gekocht omdat de kwaliteit van alle spullen en zeker ook de 2e hands erg goed is. Waar vind je nog een zaak met zo'n service?

Bernardus 19-09-2020

Camera Olympus ingeruid voor Canon 850D met 18-400mm lens van Tokina.
Mijn wens was een lichte camera met een goewde lens om te starten in groorhoek en tele.
Zeer goed advies gekregen en goede iinformatie.

Maarten Roos 19-09-2020

Ik had een te lichte statief online besteld, aan de telefoon werd ik netjes te woord gestaan om de statief om te ruilen voor een stabielere versie aangezien ik een zware lens heb.

Deze klantvriendelijkheid werd door getrokken in de winkel met duidelijke uitleg, helemaal tevreden.

Ingrid 19-09-2020

Ik ben uitgebreid geholpen in de winkel in Eindhoven.
Een fijne verkoper heeft me geholpen omdat ik als leek naar de winkel ging. Hij heeft me veel advies gegeven en wat verschillende camera's en accessoires uitgebreid zodat ik het thuis nog eens na kon lezen. Dit gedaan te hebben ben ik een week later mijn eerste fototoestel gaan kamera express gaan komen. Erg vriendelijk geholpen en zeker een aanrader voor andere.

Mariza 19-09-2020

Een zeer uitgebreid assortiment en een super goed service afdeling. Een bestelling was blijven hangen in het systeem (kan gebeuren) en bij telefonische navraag in de ochtend werd het pakket dezelfde avond nog met een spoedlevering geleverd! Top!

Dick 19-09-2020

Vanmiddag een nieuwe camera Canon 80D gekocht. Een hele fijne en relaxte manier van verkopen. De koper bepaalt en dat is wat ik wil.

EVE 18-09-2020

Door een vervelend defect waren wij genoodzaakt een nieuwe TV uit te zoeken. Door de vestiging Rotterdam en LG is een zeer adequate oplossing aangeboden . Op geweldige wijze geholpen, zowel door de serviceafdeling als LG en in de winkel.

Gitte 18-09-2020

ik heb net een camera + lens gekocht in Kamera Express Turnhout. men maakt er tijd voor de klant, geen enkele vraag is te veel. je krijgt er ook een super professionele uitleg.