Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

de Vos 06-08-2020

ontzettend leuk geholpen door de medewerker en zijn vrouwelijke collega.
Gewoon lekker meedenken over hoe een produkt het snelst kon worden geleverd.
En ook gewoon even tijd om los van het zakelijke aspect, even privé met je te kletsen.
Een leuke en eerlijk overkomende winkel met geschikte en deskundige medewerkers.
Ik was in de winkel in Zwolle, aan de Dijkstraat .
Hééél plezierig ! Ik kom er gegarandeerd terug !

geertje 06-08-2020

Super service en heel overzichtelijke webshop waarin alles mooi word gepresenteerd

Mijnwinkelmandje 05-08-2020

Prima service en vriendelijk personeel. Bij de winkel in Eindhoven een zoomlens uitgezocht. Een alternatieve lens was niet in de winkel voorradig en hebben ze kosteloos over laten komen om te vergelijken. Netjes! Uiteindelijk daardoor makkelijk een keuze kunnen maken.

M. Nijhuis 05-08-2020

Zeer goed geholpen om een camera bij me te matchen voor mijn doeleinden. Nu lekker gaan experimenteren. Top service !!

visje 05-08-2020

Heel goed geholpen door Kamera Express in Capelle aan de IJssel. Verkoper heeft heel veel kennis en laat verschillende mogelijkheden zien. Misschien iets langzamer praten en als tip kan ik meegeven: toon beeldscherm van verkoper ook aan de klantzijde. Super tevreden net zo als 12 jaar geleden voor mij camera toen.

Jurgen 05-08-2020

Na wat speurwerk op internet naar een nieuwe fotocamera toch nog met wat vragen blijven zitten, deze vragen in de winkel van Kamera-Express gesteld en de medewerker heeft mij super geholpen de camera te kopen die het beste bij mij past!

Bedankt Kamera-Express!

Sandra 05-08-2020

Ruime keuze aan apparatuur. Personeel is erg kundig en heeft veel verstand van de spullen die zij verkopen. Scherpe prijzen.

Ik heb een camera in de winkel gekocht en wilde daar een extra batterij bij. Deze was niet op voorraad maar kom wel besteld worden. De volgende ochtend werd hij al geleverd.

Wim Haan 05-08-2020

Op zoek naar een goede Camcorder en via de grote gangbare ketens was die niet direct leverbaar. Ik ben een kritische consument die wel via het net oriënteert maar zelden via dat net koopt. Dan kom ik bij toeval erachter dat in de buurt (Maastricht) Kamera express zit. Enorm verrast door deze speciaal zaak. Zeer overzichtelijk ingericht en uiterst adequate service. Voor mij eerst een jongetje van zo'n 12 jaar die problemen had met een aankoop. Hij werd zeer rustig,serieus en volwassen geholpen. Dan is wachten niet erg! Zelf ben ik zeer adequaat geholpen. Door iemand met kennis van zaken die voor mij de juiste support vragen stelt en netjes ook verkooptechnisch bezig is. Een openbaring.

Rien 05-08-2020

Onze oude Sony A58 was toe aan vervanging, om een goed advies te krijgen zijn we naar de winkel van Kamera Express in Capelle a/d IJssel gegaan. Hier zijn we goed geïnformeerd over de verschillen tussen de spiegel reflex en systeem camera's. Uiteindelijk hebben we besloten om een Sony systeem camera A7 mark II body en een 2de hands zoom lens ( ziet er als nieuw uit) te kopen. Ondertussen hier al veel mooie foto's mee gemaakt en een duidelijke upgrade met de oude camera. Zeer tevreden over de service in de winkel (ondanks corona en de verbouwing in de winkel), je ziet en voelt meteen wat je gaat gebruiken!

Martin 05-08-2020

Ik kom al jaren bij Foka voor een nieuwe televisie of andere hifi apparaten.
Als Marantz fan wilde ik graag de gloed nieuwe SR-7015 receiver toevoegen aan
mijn Hifi set. Deze was gelukkig op voorraad en vanmiddag heb ik deze opgehaald.
In ben vooraf wederom zeer goed geholpen door de klantenservice n.a.v. een aantal vragen
die ik had.

Larisa 05-08-2020

Fijn geholpen in de winkel! Goed advies gekregen en ze zijn zeer deskundig.

Cor 05-08-2020

Kamera express in Den Haag, goed uitleg en service. Fijn dat ze je ook de combinatie laten voelen/ervaren. Gekozen voor de 6dm2. Al met veel plezier mooie foto's gemaakt.

ron 05-08-2020

personeel weet waar ze het over hebben, overzichtelijke winkel op een misschien niet al te opvallende plek in Utrecht

Tine 05-08-2020

Beste ,

ik heb op 25/11/2019 , bij Kamera Express te Turnhout een nieuwe Canon Eos 90 D gekocht Ik heb de Camera sindsdiens maximaal 5 x gebruikt , met maximaal 500 fotos op de schutter.. 3 weken geleden liep hij de eerste keer vast ,daar aangekomen deed de camera het ineens weer (getest zonder sd kaart.. )door de winkelmedewerker.
Dus wij weer naar huis (150 km voor niets gereden .. ) een week later had ik een fotoshoot met een vriendin van een pasgeboren baby tje … na 20 foto s weer hetzelfde verhaal… Camera loopt weer kompleet vast.. ik batterij eruit klantendienst van kamera express gebeld daar kreeg ik de uitleg ik moest mijn probleem filmen….. als ik wist wat het probleem was .. was ik goed af , mijn nog nieuw in de doos nieuwe objectief erop , nieuwe snelle sd kaart gekocht die erin , dag erop een nieuw test .. 14 fotos en alles zat weer vast .. die dag 25 juli 2020 heb ik de camera zo genomen en heb mijn ritje Kamera express maar weer gemaakt .. , Daar angekomen de vastgelopen camera daar laten bekijken zij konden mij ook niet helpen dus nu is de camera weg voor reparatie … .Ik ben echt teleurgesteld in deze camera , en heb er weinig vertrouwen in … Dit is een nieuw toestel wat maximaal 500 foto s gemaakt heeft en dat mij gewoon in de steek laat … . Ik was steeds er tevreden van Canon al 25 jaar maar dit is echt geen fijn gevoel..
Nu vandaag 5/8 nog steeds geen bruikbaar nieuws , na de klantendienst gebeld te hebben 3/8 en de mededeling daar gekregen te hebben dat dit nog 8 weken kan duren .... in de winkel waren het er nog 4... ben ik echt enorm teleurgesteld... men koopt een kamera in een winkel en niet online omwille van service .... dit is geen service voor mij ... Heel de vakantie periode geen kamera te hebben is voor een hobbyfotograaf in corona tijden echt niet ok...

Vandaar deze slechte review...
Kamera Express 05-08-2020

Beste Tine,

Bedankt voor uw review en wat ontzettend vervelend om te lezen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u er flink van baalt dat de camera zo snel mankementen gaat vertonen.

Onze reparaties doen wij niet zelf, maar die worden uitbesteed aan het service center. Die hebben de kennis en de kunde om de reparaties uit te voeren. Daarom moet het product altijd eerst opgestuurd worden naar het service center alvorens wij stappen kunnen ondernemen. Gemiddeld duurt een reparatie 4-6 weken.

Overigens zal het defect niets over Canon zeggen, want u heeft niet voor niets 25 jaar goede ervaring met hen! Ik wilde graag de status voor u nakijken, maar helaas heb ik geen gegevens kunnen vinden van u. Mocht u een statusupdate willen, dan kunt u ons mailen.

Tine 05-08-2020

Beste hierbij mijn reparatienummer : 41193
met vriendelijke groet

Wim 05-08-2020

Bij de aanschaf van de Panasonic Lumix DC-G90 heb ik getwijfeld tussen online aankoop of een bezoek aan de winkel in Zwolle. Ik koos voor het laatste en heb hier geen spijt van. ***** e gaf een prima uitleg over deze kamera. Ook al was het druk ze nam alle tijd. Alleen jammer dat de test batterij van de camera niet opgeladen was. De kamera voelt solide aan en de eerste foto's die ik maak zijn super scherp. De lens 14-140 mm werkt soepel en perfect. Ik ben zeer tevreden.

Marcel 05-08-2020

Wederom goed geholpen, ook uitgebreid advies gekregen tegen Sluitingstijd. Dat maak je niet vaak meer mee.

Nora 04-08-2020

Heel tevreden over de service bij Kamera Express! Ben eerst langs gegaan in de winkel voor advies en ze hebben me echt geholpen bij de keuze van mijn nieuwe camera. Vervolgens terug gegaan om de Fujifilm X-T30 te kopen en ben er erg tevreden over. Geweldige camera die helemaal past bij mij. Een aanrader!
Kamera Express 14-08-2020

Beste Nora,
Zou jij ons een email kunnen sturen. Wij hebben goed nieuws voor jou!
Graag als onderwerp: Reactie Kieskeurig. Alvast Bedankt.

Ozan 04-08-2020

Ik ben klant van Kameraexpress sinds vele jaren online of in de winkel, nooit een probleem gehad. Op een keer kreeg ik problemen met de camera en ze boden me zonder aarzelen een nieuwe aan. Een paar dagen geleden bezocht ik Kameraexpress om mijn gebruikte product in te ruilen. Het personeel was erg behulpzaam met mijn behoeften en vragen. Ik moet ook vermelden dat ze goed omgaan met de Covid 19-regels. Alles werkt heel soepel in de winkel.

Han 04-08-2020

Na ruim een jaar zoeken beslissing genomen met hulp personeel Kamera Express. Aankoop zojuist uit de doos gepakt. Nu moet ik nog aan de slag. Tot nu zeer tevreden over gegeven informatie. Het maakt niet uit welke winkel je van KE binnenstapt. Complimenten zeker voor bedrijfsleider te Zwolle.

Kelly 04-08-2020

Fijne winkel, uitgebreid assortiment. Laatste tijd helaas slecht bereikbaar, wat het oplossen van problemen lastiger maakt.

Hannie 04-08-2020

Ik ben heel tevreden met mijn Philips The One65PUS7354 gekocht via de Webshop prima service op tijd en netjes geleverd volgens afspraak echt een pracht Tv mooi beeld en geluid.
Ik beveel ieder aan Kamer Express !!

Marjolein Blok 03-08-2020

Vandaag prima advies gehad in de winkel Rotterdam Centrum, de gekocht televisie werd zelfs door de medewerker in mijn auto gelegd, top service en mooie aanbieding ! Kopen al jaren de electronics in dit filiaal vroeger al toen was t nog Foka maar nog steeds dezelfde service

dickpasman 03-08-2020

In Almelo ben ik meerdere malen geweest en mijn Sony apparatuur gekocht , de keren dat ik er geweest ben plezierig geholpen Alle lof voor het winkelpersoneel.

R.F. Stok 03-08-2020

Mijn broer en ik waren op zoek naar een televisie, die wij voor ons moeder als een verjaardagscadeau willen geven. Na vakkundig duidelijk advies en uitleg kwamen wij uit op een Phlips televisie. Zoals voorheen Foka en nu Kamera-Express de tijd neemt voor goede service. Voor mij is maar één winkel Kamera-Express - Rotterdam

lucas 03-08-2020

Het eerste contact leggen was even stroef, maar toen contact gelegd was verliep dat snel en soepel. Het is momenteel ook vakantieperiode en de medewerker legde al uit dat er wat mensen thuis zijn vanwege verkoudsheidsklachten. Misschien had ik niet zo ongeduldig moeten zijn. Wat mij betreft mag het cijfer aangepast worden naar een 9.