Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rob Erkens 16-07-2020

Vandaag een TV gekocht bij Kamera Express ,was in 3 minuten fantastisch geholpen door de verkopers ik had op internet gezien welke tv ik wou hebben ,nummers opgeschreven en de verkoper wist precies wat ik wou hebben, de verkoper zei, oke ik haal hem even in het magazine,
binnen 1 minuut was hij terug met de TV.
even pinnen en klaar.de verkoper bracht voor mij ook nog de TV naar mijn auto
dit is voor mij toch wel zo,n goede service een tien met een griffel voor de verkopers van Kamera Express in Rotterdam centrum. dit is echt geen woorden maar daden

Stefaan VDF 16-07-2020

Als amateurfotograaf na een eerste bezoek aan de winkel in Gent een Nikon Z6 aangeschaft + macrolens Sigma 25 mm. Deze macrolens voldeed niet aan de verwachtingen. Zonder probleem kunnen teruggeven en in de plaats een uitstekende Marumi macro voorzetlens gekocht om voorzichtig een stap te zetten naar macrofotografie. Voordeel: de autofocus werkt hiermee prima en zonder verlies aan lichtsterkte. Dit werd mij echter niet aangeraden als alternatief als amateur en dat vind ik toch een minpuntje. Voorts aangename winkel en verkopers.

Evert 15-07-2020

Al jaren koop ik bij Kamera Express in Capelle. Verschillende mooie verbouwingen gezien. Nu weer en dit keer volgens mij coronaproof: prima zaak! Veel behulpzaam personeel. In de webshop besteld om op te halen in Capelle. Na drie dagen een belletje en de X-pro3 lag klaar. Vlotte afhandeling bij deze combinatie webshop/winkel.

Ronny 15-07-2020

Personeel luistert goed naar de wensen van de klant.
Hierdoor kunnen ze doelgericht helpen bij het beslissen in je aankoop.
Mijn aankoop was in enkele ogenblikken rond dankzij deze aanpak, zelfs in deze moeilijke coronatijden.

Pieter & Marianne, Leerdam 15-07-2020

Op zoek naar een compact camera vonden wij bij Kamera Express een uitstekend gedocumenteerd aanbod. Onze keus viel op de Panasonic Lumix DMC-TZ80.
Wij zijn over deze veelzijdige camera zeer enthousiast.
Voor de komende jaren kunnen wij gegarandeerd vele mooie foto's schieten.

Vlaanderen 15-07-2020

Nog niet zoveel mee gedaan maar werkt perfect met een mooi resultaat.
Uiterst tevreden met de camera

Arianne 15-07-2020

Werden prettig geholpen. Kregen duidelijke informatie. Fijn om apparatuur in de handen te kunnen nemen. Mogelijkheid tot gratis workshops. Makkelijk te bereiken en gratis parkeren.

Marcel 15-07-2020

Deze winkel is corona-proof. De medewerkster nam alle tijd en gaf goede informatie.

JPAB 15-07-2020

Ik ben al een tijdje in bezit van een TAMRON 150-600MM F/5-6.3 DI VC USD G2 in combinatie met een EOS 400D én 650D, tot grote tevredenheid.
Op 14/7/2020 wou ik deze combo een upgrade bezorgen door aanschaf van de Tamron TC 1.4x Extender.
Bij thuiskomst stond ik te popelen om deze te kunnen gebruiken.
Helaas... het werkte niet, alleen maar manuele scherpstelling. Dat was zuur, vooral na de toch best prijzige aankoop.
Na wat rondbellen en informeren, een document van Tamron gevonden op internet waaruit blijkt dat deze combinatie enkel ondersteund wordt op een beperkte selectie Canon DSLR's. (EOS 5Ds R, EOS 5Ds, EOS 6D Mark II, EOS 5D Mark IV, EOS 5D Mark III, EOS-1D X Mark III, EOS-1D X Mark II, EOS-1D X, EOS 9000D (77D), EOS Kiss X9i (Rebel T7i / 800D), EOS 80D, EOS 7D Mark II)
Ik stuurde een mail naar de winkel in Antwerpen, die snel beantwoord werd met de boodschap dat dit nieuwe info voor hen was, en dat ik uiteraard de aankoop mocht retourneren.
Nog 14 dagen wachten op de refund, maar toch opgelucht.
Super behandeld!

Jessica Manshanden 15-07-2020

De site is zeer klantvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken.
De bestelling komen altijd netjes aan en zonder beschadiging ook zijn de artikelen goed en verzorgd verpakt.

Boersma 15-07-2020

Goede overzichtelijke winkel, met personeel wat verstand van zaken heeft . geeft duidelijke uitleg over de verschillende merken .

yvonne 15-07-2020

Gewoon goed snelle levering en nu zelfs vijf jaar garantie .
Wij zijn zeer tevreden over de tv die wij hebben binnen gekregen.

Kirsten 14-07-2020

Ik had op 30-6 een bestelling gedaan voor 190 euro, direct een mail van besteloverzicht en betaalwijze gekregen. 10-7 geen vervolg meer gezien of mail van verzending.. mijn geld is immers wel vanaf 1-7 van mijn bankrekening. ik mail hun op 10-7. Krijg antwoord vandaag 14-7 dat zij het geld nog niet ontvangen hebben... ?? Ik heb hun nu terug gemaild.. vermoedelijk, krijg ik eind deze week antwoord ?
Kamera Express 15-07-2020

Beste Kirsten, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de betaling niet gekoppeld is aan de order. Helaas blijkt dat er een fout in het systeem is geslopen, waardoor deze orders ook niet bij ons omhoog zijn gekomen. Excuses! Ik zie dat mijn collega dit voor je opgepakt heeft en we gaan het zo snel mogelijk voor je in orde maken.

Kitty van Rooij 14-07-2020

Ik ben de laatste maanden regelmatig bij de winkel in Breda geweest. Eerst voor een nieuwe macrolens, vervolgens voor advies omdat mijn camera stuk ging en uiteindelijk voor een nieuwe body. Ik ben telkens uitermate goed geholpen en geadviseerd. Men neemt de tijd en laat de verschillende mogelijkheden zien en proberen. Ik ga in de toekomst zeker weer naar Kamera-express

Gita 14-07-2020

Top service in de winkel! Canon EOS 2000D gekocht. Zeer duidelijke uitleg door deskundige in de winkel. Heel veel geduld en vriendelijk.

Jack 14-07-2020

Sony zoomlens gekocht. goede voorlichting. nemen de tijd voor je. geen druk om te kopen. kunt de apparatuur goed uitproberen. eigen keuze staat voorop. heel tevreden.

Manuel de Sousa 14-07-2020

Snelle levering. Vrijdagavond online een Sony A6400 + lens besteld en maandag middag al geleverd. Dat is klasse.
Goede site met genoeg informatie over de producten. Prijzen zijn ook goed. Top (online) winkel

J.Rinkens 14-07-2020

Een mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel in Maastricht. Tevens kreeg ik de tijd om zelf mij te kunnen overtuigen voor mijn keuze te maken. Voor herhaling vatbaar voor foto benodigheden aan te schaffen

Pieter van den Ouden 14-07-2020

Goed bereikbaar. ruim opgezet, ook voor rolstoel. leuk, welliswaar klein park om de hoek.
Goed geholpen. vriendelijke mensen.

claeijs 14-07-2020

heel vlot antwoord op mails - super vlugge levering - super
canon eos 850D -scherpe prijs met extra's aan kortingen

Jet Stoof 14-07-2020

Ik had vandaag een instax mini 9 gekocht bij camera expres in Denbosch er is super aardig personeel ik had ook films gekocht voor in de camera en daar kreeg ik zelfs korting op ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Eddy 14-07-2020

wat een waardeloze winkel er is alleen het nieuwste van het nieuwste en voor de rest alles bestellen zelfs een normale service als een batterij controleren doen ze niet ,waardeloos en ik kom er nooit meer .
Kamera Express 15-07-2020

Beste Eddy, vervelend dit te vernemen. Ik heb u even gemaild, omdat ik verder geen gegevens van u tegen kom.

Marenco 14-07-2020

Fijn om in een echte winkel (Eindhoven) geholpen te worden. Vriendelijke en behulpzame medewerker. Prima prijzen en vandaar dat ik al meermaals hier gekocht heb. Het enige wat ik jammer vind is dat er maar 1 camera per soort aanwezig is. En die staat dan in de vitrinekast. Ook al is hij nieuw, toch gaat hij door handen etc. Als je hongerden euro’s uitgeeft wil je uiteraard een nieuwe uit de doos. Er zat een minuscuul puntje op het LCD display. Dus werd hij vanuit magazijn opgestuurd en meteen volgende dag geleverd. Dus wel supersnel.

Peter 14-07-2020

Ik had een kapotte lens en wilde een nieuwe zoomlens van pakweg 18-300 mm kopen. De lenzen van Sigma en Tamron kwamen in aanmerking. Als Haarlemmer wilde ik naar de winkel in Haarlem, maar die was (en is) tijdelijk gesloten ivm corona. Dat was onnodig lang wachten, want volgens de klantenservice gaat deze waarschijnlijk deze winkel niet meer open. Daarom naar de winkel in Amsterdam. Prettig en deskundig geholpen, heb uiteindelijk op gevoel gekozen voor de Sigma lens en deze via internet besteld omdat ik dan twee weken besteltijd had.

Asgo 14-07-2020

Een bestelling geplaatst bij kamera express, goed en netjes uitgevoerd. Helaas een door mij verkeerd product. Naar de winkel I Breda gegaan om de bestelling retour te brengen en het juiste te kunnen bestellen. Helaas wist de medewerker mij niet te helpen, kon alleen naar de website verwijzen en eventueel per mail. Bevestiging van de retourzending ontvangen ook dat deze in goede orde is ontvangen. Binnen 10 werkdagen zou het geld retour zijn. Helaas na 14 dagen niets mogen ontvangen. Geen antwoord op mails. Per telefoon niet te bereiken. Kom iedere keer op voicemail. Erg teleurgesteld. Ben nog steeds in afwachting van mijn geld en antwoorden.
Kamera Express 14-07-2020

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend te lezen dat u in de winkel niet geholpen kon worden en dat u nog op uw credit wacht. Ik ga u hier een mail over sturen om samen tot een oplossing te komen.