Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Leeuwen van Ad 12-05-2020

Goed geholpen en deskundig en professioneel advies gekregen in mijn keuze naar mijn nieuwe camera.

Paul 12-05-2020

Kamera express: een fijne winkel waarvoor ik graag vanuit Helmond naar Eindhoven fiets. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg deskundig advies, er werd alle tijd voor mij genomen. De prijzen zijn concurrerend, ook belangrijk natuurlijk.
Kamera Express 13-05-2020

Beste Paul, dank voor je review. Altijd leuk om te lezen dat onze klanten er een mooi stuk fietsen voor over hebben om naar de winkel te komen. Volgende uitdaging Helmond-Maastricht? ;-)

Walter 11-05-2020

De inruilwaarde van de ingeruilde lens vond ik eerlijk gezegd wat aan de lage kant, maar de vlotte en vriendelijke bediening maakte een en ander weer goed.
Kamera Express 13-05-2020

Beste Walter, gelukkig maar. We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe aankoop.

Wiersma 11-05-2020

Ik heb bij Kamera Express de Sigma DP3 viewfinder kit gekocht. Zondag besteld, dag later in huis! Sneller geleverd dan ik had verwacht.
Helaas bleek na het uitpakken een groene streep zichtbaar in het scherm, de camera kon ik achterlaten bij het filiaal in Eindhoven en ook nu een dag later een nieuwe camera in huis. Topservice, snel geregeld, vriendelijk geholpen. Aanrader!

Jos Koster 11-05-2020

Vrijwel alles wat te koop is is op voorraad en als het er niet is hebben ze een alternatief of wordt het snel besteld...Geweldige service, kennis van zaken, vriendelijke mensen, oplossingsgericht, goed bereikbaar (ook telefonisch)... wat kan een fotograaf nog meer wensen?
Ik had laatst een occasion flitser gekocht, maar die bleek een oude firmware te hebben en bovendien niet via de importeur in Nederland gekomen (waarschijnlijk een vakantie aankoop). Dat gaf dus wel wat problemen voor een update (hoewel De Greef & Partners ook prima meedacht voor een oplossing, maar die paste niet in mijn planning voor der shoot waar ik de flitser voor nodig had). Voorgelegd aan Kamera Express en een goed aanbod gekregen voor omruilen naar een nieuwe met de juiste firmware... soepel en zonder problemen omgeruild met een geringe bijbetaling (want ik heb nu dus wel een nieuwe en de occasion was meer dan 5 jaar oud)...

Mooie deal Jos!

Frank 11-05-2020

Een paar jaar geleden mijn Nikon D7200 met objectieven hier gekocht. Zeer deskundig en met geduld geholpen en op de vele vragen een prima antwoord gekregen. Ik was toe aan een groothoeklens en zonder enige twijfel weer teruggegaan naar deze zaak in Breda. Met exact de zelfde deskundigheid werd ik geholpen en dus heb ik de groothoeklens gekocht. Ik zeg: TOP ZAAK!
Kamera Express 13-05-2020

Dankjewel Frank. Hopelijk zijn je foto's met de nieuwe groothoek minstens net zo top als de 9 die je ons gegeven hebt.

Peter 11-05-2020

Heb mijn camera in Eindhoven bij Kamera expres gekocht, dit was de Pansonic Lumix DMC-FZ 1000, heb een prima advies gehad en de service was prettig en goed. foto's die ik inmiddels heb gemaakt zijn mooi, de camera is uitstekend en qua bediening heel fijn, goede zaak en prima aankoop.
groet Peter

hanszt 11-05-2020

Snelle levering van mijn bestelling!

De Mavic 2 Zoom drone zelf van mijn bestelling voor de Mavic 2 fly more combo is zeer snel geleverd. Ondanks de status 'Tijdelijk niet leverbaar' van de fly more kit, werd de drone zelf de volgende dag toch al geleverd. Een aangename verassing. De accessoires in de fly more kit laten nog even op zich wachten maar dat is te verwachten.

Al met al een fijne service!

Petra 10-05-2020

Ik heb zojuist een nieuwe systeem camera gekocht van Canon, de Canon M6 Mark 11. Na uitvoerig onderzoek op het internet en meerdere reviews te hebben gelezen kwam ik uit op deze camera.
Over Kamera Express kan ik niet veel meer zeggen dan dat het een prima winkel is waar genoeg aanbod is van camera's tot televisie's. De winkel waar ik was in Almelo zag er verzorgt en netjes uit, goed rekening houdend met de tegenwoordige Covid regelingen. Personeel erg vriendelijk, nemen de tijd voor je en hebben zeker verstand van zaken. Ik ben zeer goed geholpen door Jesper die alles netjes afgehandeld heeft, nogmaals dank daarvoor.
Ik ga hier zeker terug komen.

Kathy 10-05-2020

Geweldige service! Medewerkers geven je uitleg en vragen of je zelf nog informatie wilt. Ze hebben kennis van de producten en acties en weten wat ze je voordelig kunnen aanbieden.

Tong 10-05-2020

Goed service en uitleg over de camera, deskundige medewerker die zelf veel ervaring heeft met verschillende modellen. Eerlijke prijs. Aan te bevolen!

M.G. 10-05-2020

Dit is mijn tweede aanschaf bij Kamera-Express, weer ben ik goed geholpen, de verkoper dacht goed mee en had handige tips.

Ronald 10-05-2020

Doordat overal waar je ook woont een winkel van Kamera Express dichtbij is, is het vrij makkelijk om van de service gebruik te maken. Voor advies en mening kun je er terecht en word er professioneel met je vragen en suggesties omgegaan. Niets word opgedrongen, advies word wel gegeven, het is aan de klant wat er mee te doen.

Ben 10-05-2020

Ik had een objectief gekocht die achteraf niet bij mij paste. Ik mocht na een goed advies een ander objectief kopen waarbij ik de aankoopwaarde van de vorige geheel vergoed kreeg. Top!

Ronald 10-05-2020

Vandaag zondag 10 mei naar Capelle a/d IJssel getogen om m'n camcorder in te ruilen. Vooraf via de mail een prima inruilprijs afgesproken. Adequaat geholpen door een uiterst deskundige medewerker. Hij wist elke vraag, zowel van technische als van praktische aard, direct te beantwoorden.
Ik ben al jaren klant bij Kamera Express en zal dat zeker blijven!

Wim 10-05-2020

Kamera express Capelle a/d ijssel is voor mij een prima zaak waar je deskundig wordt geholpen.
Er wordt naar je geluisterd, geadviseerd en er wordt je niets opgedrongen.

Christiaan (www.photoch.be) 10-05-2020

Na het het lezen van veel beoordelingen en het opvragen van informatie bij collega's filmers heb ik gekozen voor een Feelworld FW279 fieldmonitor. Het zoeken naar de beste aanbieding was vrij snel klaar. Zoals altijd is Kamera-Express weer eens de goedkoopste. De ervaring van mijn vorige aankopen bij Kamera-Express zijn me zo goed bevallen dat ik niet lang heb moeten twijfelen. Dank u Kamera-Express ! Nu open op een snelle levering!!

Peet1957 10-05-2020

Na eerst de reviews gelezen te hebben van de door mij gekozen tv's, besloot ik de LG 55C9PLA te kopen. Na op Tweakers de topics gelezen te hebben, besloot ik te kiezen voor Kamera Express.
Ik kon hem kopen voor een leuke prijs en besloot hem direct mee te nemen omdat de TV net in mijn auto paste! (Dit na het nameten van de KE-verkoper) Prima geholpen! Thuis aangekomen direct de TV in elkaar gezet- OMG wat een schitterend beeld!!

Rennie Veldhuizen 09-05-2020

Slecht bereikbaar. Sta anderhalf uur in de wachtlijst en wordt zo afgebroken, dus kan je opnieuw beginnen. Weer gebeld. 9 ingedrukt zou terug gebeld worden. 2 en half uur later ben ik nog niet gebeld. Ondertussen met mijn mobiel ook gaan bellen. Blijkt er maar 10 man voor mij te zijn. Dat is dus 4 uur wachten op een telefoontje dat nooit kwam. Nee dankjewel. Deze bestelling afronden en nooit meer naar kamera expres
Kamera Express 13-05-2020

Beste Rennie Veldhuizen, wij hebben al per mail op deze klacht gereageerd. De lange wachttijden die er momenteel zijn, zijn heel erg vervelend, maar helaas niet te voorkomen.

Caspar_s 09-05-2020

Goed assortiment en goede prijzen, als fotograaf koop ik er regelmatig zaken maar nu ook een TV daar gekocht. TV netjes via speciale koerier in huis geleverd.

GIANNI 08-05-2020

Aankoop televisie en toebehoren.
Snelle levering en goeie service.
Voor vragen telefonisch contact gehad prima uitleg.

Michel 08-05-2020

Super geholpen en erg goed advies gehad bij Kamera Express Zwolle overeen nieuwe lens voor mijn Canon M50.

Bert 08-05-2020

Enkele dagen geleden fotocamera Canon sx70hs gekocht in een filiaal van Kamera express te Eindhoven. Het toestel had ik gereserveerd zodat het ook voorradig was. De verkoper wist meteen in welk toestel ik geïnteresseerd was. De eigenschappen van het toestel en ook vergelijkingen met andere toestellen werden kundig uitgelegd. Een keuze maken was nu niet moeilijk. Ook de garantie en de verzekering werden goed doorgesproken. Over all een winkel met kundig personeel waar je met plezier winkelt.

Arie 07-05-2020

Prima winkel,ik koop er al mijn spullen,ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en krijg deskundig advies.Ik kijk wel eens bij andere winkels, maar ik koop bij kamera-expres vanwege de goede service.Ik word zelfs herkend door het personeel als ik binnen kom,waar vind je dat nog?

Kees 07-05-2020

Topwinkel met goede service en uitleg!
ondanks corona maatregelen toch goed en vertrouwd geholpen.