Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dorina 12-08-2020

- alle tijd voor een klant
- bij een vaag probleem van mij hebben ze door vragen stellen en onderzoek doen voor mij een passende oplossing gevonden. Heel fijn!
- oud ( maar goed) materiaal kun je inleveren en krijg je geld voor, daar bellen ze voor en volgens mij heeft ieder personeelslid een specialisatie. Dus ook iemand die de occasions beoordeeld.
- er valt niet te onderhandelen over de prijs, dat vind ik jammer
- grote voorraad. Enorme keuze.

piet dobiez 11-08-2020

Ik ben goed geholpen door de medewerker en luister naar je wens en je krijg goed advies Gr piet dobiez

Vanessa 11-08-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snel antwoord op gestelde vragen. Zeer snelle levering van het product.

Hans Bernink 11-08-2020

Kamera Express heeft een snelle service om het door mij gevraagde produkt op zicht in de fysieke winkel van mijn keuze te krijgen. Goede service, goede prijs. Ook inruil van gebruikte lenzen heel tevreden over. Zelfs een vrij oude lens bracht nog een mooi bedrag op. Algemeen: heel tevreden over deze winkel.

Hans Bernink 11-08-2020

Kamera Express heeft veel produkten op voorraad, en heeft een snelle service om het door mij gevraagde produkt op zich in de fysieke winkel van mijn keuze te krijgen. Goede service, goede prijs. Ook inruil van gebruikte lenzen heel tevreden over. Algemeen: heel tevreden over deze winkel.

Koen van der Velde 11-08-2020

Ik heb in de winkel in Almelo een televisie van Philips (65pus7354) gekocht. Zeer tevreden over de afwikkeling en aankoop. Zeer deskundig geholpen door Jesper, die uitgebreid de tijd voor mij nam.
Zeer klantvriendelijk geholpen.

Canon Powershot SX740 HS 11-08-2020

Heb mijn camera bij het filiaal in Breda gekocht. Ligt net buiten het centrum, makkelijk bereikbaar en parkeren voor de deur. Netje geholpen en goed advies gehad. Zou in de toekomst zeker teruggaan voor eventuele nieuwe aankopen. Opmerking: kortingen online bij kamera express werd bij de kassa niet automatisch meegenomen, moest dit zelf kenbaar maken.

Janneke 11-08-2020

Voorzien van duidelijk en helder informatie mijn eerste spiegelrefex gekocht. Snelle levering en goed verpakt kwam mijn camera binnen, ook nog eens voor een voordelige prijs!

J.Keizer 11-08-2020

Heb afgelopen week 3 mails gestuurd om informatie te krijgen over verschillende producten.Nog steeds geen antwoord.Kom niet met het antwoord het is druk.

Mayk 11-08-2020

recent een kamera gekocht via webshop, achteraf voldeed deze niet aan mijn wensen, deze ingeruild voor een ander product. Toch maar naar de winkel in Maastricht. Zeer deskundige uitleg en advies, alle medewerkers enthousiast in hun klantbenadering. Nu helemaal tevreden met het nieuwe gekochte product. Kom hier zeker terug, deze producten kun je beter kopen in de fysieke winkel met goede uitleg ter plekke van de expert in deze.

j.kuster 11-08-2020

Snelle leveringen online, deskundig advies in winkel en ruim aanbod opties.

Jacob 11-08-2020

Kom al meer dan 30 jaar bij KE
Prima service goede uitleg
Altijd meedenkend
Laatste 3 jaar kom ik in Zwolle tot zeer grote tevredenheid
Vriendelijke personeel

Kristiaan 10-08-2020

Schrikbarend hoe zo'n grote en mooie winkel haar klantenservice heeft ingericht. Traag, medewerkers communiceren slecht onderling, niet meedenkend met de klant, telefonisch al weken niet te bereiken ('het is momenteel drukker dan normaal' ). Verzoek om terug te bellen wordt vakkundig genegeerd. 2x een defect product ontvangen. Na aandringen toch mijn geld terug beoofd, terug storten duurt vrij lang en wordt verschillend over gecommuniceerd.

Treurig.

Mooie winkels met mooie producten, alleen de klantenservice blijft ver achter het niveau van de winkels.
Kamera Express 18-08-2020

Beste Kristiaan, bedankt voor uw review. Vervelend te lezen dat er iets mis gegaan is met de doorloop tijd van de creditering. Wij doen ons best om zaken vlot te laten verlopen, maar helaas lukt dat niet altijd. Excuses hiervoor.

Zoete 10-08-2020

Ben al jaren klant bij Kamera Express, en ook nu weer prima geholpen in de winkel in Capelle. Parkeren voor de deur. De gereserveerde Olympus E-M10 III zilver + M. Zuiko Digital ED 12-200mm lag al klaar.
De prijs werd zonder morren aangepast tot de belofte Laagste prijsgarantie.
Zeer tevreden.

Hans 10-08-2020

Ik was eigenlijk al een jaar op zoek naar een nieuwe monitor voor met name fotobewerking (Lightroom). Vorige week was het zover. Natuurlijk kun je op internet op zoek naar de goedkoopste deal, maar als het even kan koop ik liever bij een fysieke winkel in de buurt. In Utrecht zit een grote superstore van Kamera Express waar ik regelmatig even kom buurten en waar ik in het verleden al eerder spullen heb aangeschaft. Het personeel neemt de tijd voor je en zijn deskundig. De extra garantie van vijf jaar op mijn nieuwe monitor was een bonus.

J. van Deutekom 10-08-2020

Na heel veel zoeken, kijken en dubben om mijn 65 inch tv aan te schaffen ben ik uiteindelijk toch voor zekerheid gegaan. Kamera Express dus. Een zeer betrouwbaar bedrijf mét fysieke winkels, dus als je wilt kan je de producten ook eerst gaan zien. En zeker niet belangrijk, goed informatie krijgen als je daar behoefte aan heb. Vrijdag besteld en jawel, zaterdagochtend al in huis. Als dat niet snel is weet ik het niet meer. Ook je eventuele vragen worden zeer correct afgehandeld door de klantenservice. Kortom, bij Kamera Express is je koop een veilige koop.

Peer 10-08-2020

Had de canon 800d besteld en binnen 1 dag kon ik de camera al bij camera express in Eindhoven ophalen waar het vriendelijke en zeer gemotiveerd team mij de eerste uitleg over deze camera gaf, goed gedaan hoor.
Kamera Express 15-08-2020

Peer, wat een mooie woorden om te lezen! We proberen zo goed mogelijk advies te geven en het is fijn te lezen dat het ook zo overkomt. Heel veel plezier met je nieuwe product!

Soliver 10-08-2020

Kamera express heeft een goede en duidelijke webshop. Ze hadden precies de body occasion die ik wilde voor een lage prijs maar de camera was als nieuw. Ook heeft de website mooie video cursussen waar ik veel van geleerd heb.

Amy Z. 09-08-2020

Kamera Express Dilbeek

Prima inlichtingen en duidelijke uitleg gegeven door Glenn op een aangename en beleefde manier. Ik kom zeker terug en heb deze winkel al aan anderen aangeraden.
Veel artikelen aanwezig in de winkel.
Heel gemakkelijk te parkeren voor de deur en indien nodig ruime parkeergelegenheid een beetje verder op.

Jdk 09-08-2020

Eerst in capelle ad IJssel geweest. Daar moest de camera uit het magazijn komen. Half uurtje wachten. Beker koffie, krant. Prima.... uur later komt de verkoper naar ons toe met de mededeling dat er een computer storing in het magazijn is. Dus kunnen ze geen bon uitdraaien. Als ik vraag of dat niet handmatig kan staat ie me aan te kijken of ie water ziet branden.
Dus, weg klant.
Volgende dag naar Rotterdam. Voorheen Foka dus dat moet goed zijn zou je denken. Verkoper probeert me uit de tent te lokken met vragen als;" heeft u ook andere camera's overwogen en waarom deze? We hebben ook deze nog ..... die heeft weliswaar geen opklap scherm maar is wel goedkoper. "Ik wil deze camera meneer... mede om het opklap scherm... Toen het hem duidelijk werd dat ik alleen met deze camera naar buiten zou gaan kwamen de bijverkoop praatjes. Met achter iedere zin;" ik zou het doen.
Camera uiteindelijk afgerekend met extra accu en met een ontevreden gevoel de winkel verlaten.
Morgen kan ik weer terug omdat de Wi-Fi functie niet aan de praat te krijgen is en omdat de draagband met geen mogelijkheid aan de camera te krijgen is.
De lol is er al af voordat de eerste foto geschoten is

Henk 09-08-2020

sávonds TV besteld, volgende dag reeds geleverd, LG smartTV was makkelijk te installeren, ik heb hem nu twee weken en ben zeer tevreden.

Gerrit 09-08-2020

Prima geadviseerd en geholpen en als tevreden klant de winkel verlaten. Het artikel lag niet op voorraad in de winkel en werd de volgende dag thuis bezorgd.

Mike 09-08-2020

Het was makkelijk om een goede TV voor mezelf te vinden. De korting op de TV werd bij betaling er correct afgehaald. Het betalen ging gemakkelijk via iDeal en kort na de bestelling ontving ik een betaalbevestiging.

De levering was 1 dag later dan geadverteerd werd. Het pakket was echter goed verpakt en in topconditie. De TV bevalt goed en ik heb er geen klachten over.

Frank DC 08-08-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe lens voor mijn gloednieuwe EOS 90D en na het nodige opzoekwerk via reviews op gespecialiseerde sites, koos ik voor de 18-35 f/1.8 Art van Sigma, twee Hoya-filters en de Sigma USB-dock.

Af en toe koop ik wel eens wat duurdere spullen via het Internet, maar omdat ik de lens snel in huis wou hebben zonder daar te ver voor te moeten rijden in deze Coronatijd, had ik via de website kamera-express.be kunnen zien dat alle spullen in voorraad waren bij de winkel in Wilrijk.

Omdat ik precies wist wat ik wilde hebben (en die spullen voor het gemak in de winkelwagen had gezet) kon ik zeer snel worden geholpen. De verkoper gaf nog wat algemene uitleg over de lens, en die proberen op de nieuwe body was geen enkel probleem. De testfoto's waren zo haarscherp dat de koop direct werd gesloten.
Een bijkomend voordeel is dat deze lens in aanmerking bleek te komen voor een verlenging van de garantie tot 5 jaar door Kamera Express...

De factuur zat sneller in mijn mailbox dan ikzelf weer thuis was - ook dat is prettig want dat spaart alweer wat scanwerk.

Intussen heb ik er al heel wat foto's mee gemaakt en mijn eerste indruk is alleen maar bevestigd... Zeer blij met deze aankoop.
Kamera Express 15-08-2020

Beste Frank, fijn te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. U bent bij ons altijd welkom voor vragen, geen probleem. Veel plezier met uw nieuwe aankoop.

barrie 08-08-2020

ben erg blij met de nikon d7500 voldoet helemaal aan de verwachtingen,de mensen van kamera express zij erg behulpzaam ook met de uitleg,en de winkel is ook overzichtlijk en mooi ruim