Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Niels 23-06-2020

Fijne zaak met kundige medewerkers en dat nog eens gecombineerd met scherpe prijzen! Ook na vragen via mail snel en netjes te woord gestaan, top! Hebben in Rotterdam 2 LG OLED tv's gekocht.
Kamera Express 24-06-2020

Dat zijn 2 hele mooie aankopen geweest Niels, veel plezier ermee!

Rob 23-06-2020

Goed en deskundig advies en ruime keuze, redenen waarom ik al meerdere malen afgelopen jaren voor aankopen bij Kamera-express kom !

noor 23-06-2020

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Op zondag besteld en toch al maandag direct in huis!

R.Mulder 22-06-2020

Deze winkel was makkelijk bereikbaar. vriendelijk personeel en we werden vlot geholpen.

Fred 22-06-2020

Mooie winkel,ruime sortering,goed overzichtelijk.Goed geholpen en snelle levering.

Harrie van den Hout 22-06-2020

Goede hulp bij het bepalen van de keuze voor dit toestel LG 55UM7660. Het toestel werd door een van de medewerkers bij mij thuis gebracht.

Roland Tel 22-06-2020

Uitermate vriendelijk personeel, er werd echt naar mijn wensen geluisterd. Kreeg nog goede tips. Kortom, een aanrader. Ik kom hier zeker weer.

Mark 22-06-2020

Vandaag de Sigma 70-200 f2.8 sport gekocht, prima geholpen. Medewerkers zijn kritisch en denken prettig mee.

BdJ 22-06-2020

Kamera Express is de super store van Nederland. Gemakkelijk ingericht, scherp geprijsd.

Leonneke 22-06-2020

Duidelijke informatie op de site, behulpzame medewerkers via de mail (al duurde de reactie wel lang, maar dat komt zoals aangegeven door drukte door corona) en levering snel en perfect.
Kamera Express 24-06-2020

Bedankt voor je begrip Leonneke, we doen ons uiterste best alles zo snel mogelijk op te pakken.

Robin 22-06-2020

Product erg snel geleverd! Daarnaast goede informatie vanuit de mail over status van levering.

Jan 22-06-2020

Mooie overzichtelijke winkel, uitgebreide keuze aan produkten en goede koffie. Deskundig en behulpzaam personeel die je helpen tot de juiste keuze.
Ik twijfelde tussen een Sony en Nikon bridge camera, na rijp beraad gekozen voor de meest aantrekkelijke optie.
Kamera-Express is een aanrader!

Eline 22-06-2020

Ik had een pasfoto nodig en werd gelijk geholpen. Goede foto, goede service en een vriendelijke medewerker!
Kamera Express 24-06-2020

Als je maar wel hebt gelachen Eline!

Johan Haamberg 21-06-2020

De service is prima, ik was al jaren klant bij foto Konijnenberg, de prima service, waaronder o.a. verlenging van garantie, is ook bij Kamera-express gewaarborgd.
Je krijgt er eerlijk advies waarin meegedacht wordt met de klant.
Ook hun voorraad beheer is upto date, in tegenstelling met veel concurrenten, waarbij de in de voorraad aangegeven producten dan wel 'toevallig uitverkocht, of niet meer leverbaar zijn'.
Al met al een prima bedrijf waar ik veel vertrouwen in heb
Kamera Express 24-06-2020

Leuk om te lezen Johan, dat klopt inderdaad!

RAGE 21-06-2020

Snelle, keurige levering van de door mij bestelde artikelen.
Heel ruim assortiment, tegen een scherpe prijs!

Henk 21-06-2020

Het is weer een verademing om weer eens in de winkel te komen,
Goede sfeer en kundige mensen

Dave 21-06-2020

Goede service. Ze leggen alles perfect uit en geven je alle tijd om je keuze te maken.

XXXX 21-06-2020

Kamera-Express is DE fotocamera winkel in Eindhoven, dus we zijn er zonder aarzeling naar toe gegaan. Goed advies gekregen over systeemcamera's, maar toch een nieuwe lens gekocht voor onze spiegelreflexcamera van Canon, voor een mooie prijs. Tevreden weer naar huis gegaan!
Kamera Express 24-06-2020

Veel plezier met de nieuwe lens!

Aad Nieuwburg 21-06-2020

Twijfelde over keuze tussen merken compact/bridgecamera. Verkoper hielp professioneel en zeer klantgericht de afweging en keuze te maken.
Zeer tevreden over de effectieve technische uitleg over de verschillen per camera.
Zeer tevreden over verkoper en ambiance in vestiging Den Bosch!

Bo Soer 21-06-2020

Ik heb bij deze zaak al regelmatig online bestellingen gedaan, maar onlangs heb ik in
de zaak in Almelo een nieuwe camera gekocht.
Ik werd als een vorst te woord gestaan en met alle tijd ,van advies voorzien, en ben uiteindelijk
tot de aankoop overgegaan.
ik zeer tevreden over de camera,en ga voor foto spullen zeker weer naar deze zaak.
Kamera Express 24-06-2020

Hi Bo, wat leuk om te lezen dat je nu ook kennis hebt gemaakt met onze winkel. We zien je in de toekomst graag terug.

Koekjo 21-06-2020

Goede winkel, duidelijk advies van verkoper, Zeer tevreden over het gekochte product. Levering netjes op tijd binnen de opgegeven venstertijd.

GamesBond007 20-06-2020

Super vriendelijke onthaal! Zeer degelijke en duidelijk uitleg gekregen van een medewerker die voor ons - mijn dochter en ik - alle tijd genomen heeft om al onze vragen te beantwoorden. Een onvergetelijke ervaring.

Jacqueline 20-06-2020

ik heb deze winkel gekozen omdat ik altijd goed geholpen word in deze winkel en ga daarom ook steeds weer terug.

Rene Pijnenburg 20-06-2020

Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn Canon EOS 600D. Ik twijfelde tussen twee modellen en uiteindelijk heb ik de Canon EOS 90D gekocht. Mijn aankoop is gedaan bij Kamera Express te Capelle aan de IJssel. Ik ben erg vriendelijk en kundig geholpen. Er werd alle tijd genomen om de voor- en nadelen te bespreken die voor mij belangrijk waren. De mogelijkheden van het verzekeren via CarePlan kwamen daar ook bij aan bod. Ik denk dat het een hele goede verzekering is tegen een schappelijke prijs. Verder vond ik het prettig dat de corona-maatregelen werden nageleefd. Het was prettig zaken doen bij Kamera Express en kan deze zaak bij iedereen aanbevelen.
Kamera Express 24-06-2020

Fijn te horen Rene! We hopen je gauw weer terug te zien in de winkel. Veel plezier met de 90D, maar dat moet volgens mij wel goed komen!

gilios 20-06-2020

I am very pleased with my experience. Personnel was very friendly and helpful. I was guided through the different options for a camera and ended up with a camera that suits my needs.
Kamera Express 24-06-2020

Good to hear Gilios, always welcome!