Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Johan 13-09-2020

Via Kamera Express heb ik mijn TV besteld. Toevallig op een dag dat deze lager geprijsd was dan normaal.
Het bestelproces verliep soepel. Ik had de laatste TV van het model. Deze stond in een winkelpand, waardoor de uitlevering iets langer duurde dan gepland. Telefonisch werd ik goed op de hoogte gehouden.
TV werd geleverd met speciaal transport. Dit ging prima.
Vervolgens geinstalleerd, dit ging makkelijk.

Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker van zowel Kamera Express als van de gekochte TV

Willem Koper. 13-09-2020

Bij de Kamera Express winkel te Cappelle a/d Ijssel heb ik een reuze goede uitleg gekregen over de diverse producten in deze range van diverse merken lenzen. Ik wilde een 150-600 mm lens kopen maar wist niet echt welke. Door de goede uitleg van de verkoper ben ik daar zeer zeker goed in geslaagd. Er werd echt goed tijd besteed aan mij als cliënt, dan wordt in feite wel de keuze moeilijker, maar uiteindelijk ga je wél met het juiste product naar buiten. Ik vond het een hele fijne ervaring om hier mijn spullen te kopen. Met mijn hartelijke dank aan de verkoper.
Grt,
Willem Koper.

Mark Laros 13-09-2020

Mooie en nette winkel, keurig aan de deur ontvangen. Wilde een televisie kopen en had deze nog niet online besteld. Wel wist ik wat ik wilde, had 3 tv's op het oog. Samen met de verkoper de de beste tv uitgezocht en gekocht uiteraard. Moest een half uurtje wachten maar dat was absoluut geen bezwaar met de beschikbare koffie corner met ook nog eens heerlijke koffie!! Kom hiet zeker nog eens terug!

marjon van den bosch 13-09-2020

alles perfect verlopen van het kopen online tot het verzenden van het pakket en de levering.
Zeer tevreden over de webshop.

Jo Corstjens 13-09-2020

Ik vind de superstore van kamera express in Maastricht een hele fijne winkel. Het begint al als je binnenkomt, dan word je meteen welkom geheten. De zaak is ruim en duidelijk ingedeeld en alles staat, ligt of hangt er goed verzorgd en netjes bij. Ik kies voor deze fotozaak omdat ze er met je meedenken. Zeker niet te vergeten is de coffee corner met leestafel, alwaar je onder het genot van een gratis kopje koffie, thee en/of fris water kunt genieten van de verschillende tijdschriften.
Alom is het voor fotografen de place to be.

......

Marga 13-09-2020

Het winkelpersoneel heeft mij goed geholpen en wist antwoord op bijna al mijn vragen over het gekochte product. Een Canon eos m50.
Er werd ook voldoende afstand gehouden ten opzichte van het personeel en andere klanten.

Rianne 13-09-2020

We zijn goed geholpen in de winkel in Zwolle. Duidelijke en vriendelijke uitleg over de mogelijkheden van de camera. Informatie over de garantietermijn mag wel duidelijker!

groet Rianne Edelijn

Mahir Belukbasi 13-09-2020

De winkel reageert vlot op mailtjes, meestal worden deze dezelfde werkdag nog beantwoord.
Na een scherpe prijsaanbieding zijn we overgegaan tot een aankoop.

Na bestelling (rond 12u) zijn we paar uur later gebeld voor een afleverafspraak. De tv is de volgende dag, netjes op tijd thuisbezorgd. Het is dus inderdaad de volgende werkdag thuis!

wilw 13-09-2020

Mooie overzichtelijke winkel in Maastricht met vriendelijk personeel.
Er worden adviezen gegeven en suggesties gedaan, dit laatste op een niet opdringerige manier hetgeen ik erg prettig vind.
Omdat ik al precies wist wat ik hebben wil de koop snel gesloten in een prettige sfeer

MvB 13-09-2020

Eerst al wat speurwerk op internet gedaan.
Bij kameraexpress Eindhoven nog info gevraagd.
Werkelijk een super uitleg over de kamera, en eventuele alternatieven.
Geen poespas maar uitleg zoals het werkelijk is.

We zijn echt op een ongedwongen, relaxte sfeer overgegaan tot koop.

Geer Huis 12-09-2020

Klantgerichte vriendelijke gasten achter de winkelbalie, met adequate info over camera's en bijbehorende artikelen en een hoop goede tips.

Ruud van Eijkeren 12-09-2020

Voor gebruik op mijn Canon EOS 800D een nieuw objectief gekocht: Sigma 18-200mm F/3.5-6.3 DC MACRO OS HSM. De lens geeft mooie scherpe foto's bij gebruik van de P stand. In de automatische stand vaak onscherpe foto's. Met deze klacht terug geweest in de winkel. Degene die mij geholpen heeft zei dat dit normaal was.
Kamera Express 14-09-2020

Beste Ruud,
Bedankt voor je beoordeling. De scherpte van de foto's hangt af van een aantal factoren. Stuur ons gerust wat voorbeeldfoto's via reviews@kamera-express.nl met alle gegevens (sluitertijd, diafragma, ISO, ect). Dan kijken wij er ook nog even naar voor je of hierin iets is te verbeteren.

Kamera Express

Dirk De Ceulaer 12-09-2020

Goede en vriendelijk service bij Kamera Express. Personeel gaf mij op een rustige en professionele manier uitleg ivm de aankoop van een fototoestel en eventuele bijhorende objectieven. Heb reeds wat geexperimenteerd met nieuwe toestel (Nikon D7500) en het bevalt me zeer goed. Nog wel veel te leren. Bijhorende tas heb ik na een week kunnen omwisselen tegen een andere zonder enig probleem.

Marko 12-09-2020

Zeer goed en professioneel advies.
Mooie showroom , klantvriendelijk.
Snelle levering bij online bestellingen.

Peter 12-09-2020

Kamera-express in 's-Hertogenbosch ken ik als een plezierige winkel met relaxed personeel. Hebben me vanochtend goed advies en camera verkocht tegen aantrekkelijke prijs.

Ing 12-09-2020

Deskundig advies door de werknemers en ze denken goed met je mee.
Ook het contact via de mail verloopt soepel en netjes.

N. van As 11-09-2020

In de winkel was de lens niet meer op voorraad. Afgesproken dat deze netjes toegezonden zou worden. Lens is uit ander filiaal gekomen, direct doorgestuurd naar mij. Binnen 48 uur goed verpakt aangekomen.

Henk Potgieter 11-09-2020

Een paar dagen gekeden een LG Oled 65 B 9 SLA TV gekocht in het filiaal Almelo.
Prima voorgelicht door vakkundig en vriendelijk personeel.
Een aanrader.

Tamas 11-09-2020

Petje af voor jullie.. ondanks het moeilijk bleek om mijn bestelling thuis in spanje af te leveren is het dankzij jullie inzet geslaagd...heel erg blij mee...mijn emails werden altijd vriendelijk beantwoord met een persoonlijke ondertekening....mil gracias..

Chee Janssen 11-09-2020

altijd een goede service, snel, hulp bij vragen, goeie prijs, makkelijke web site en veel assortiment.

jeff 10-09-2020

Goeie en betrouwbare online winkel, zeer tevreden over mijn nieuwe tv. zeker een aanrader.

Bas 1967 10-09-2020

Netjes en op tijd geleverd. Een zeer scherpe prijs, en natuurlijk is de 5 jaar garantie mooi meegenomen. Ik heb met credit card betaald op de site geven ze aan dat als je hiermee niet voor 17.00 uur hebt betaald de betreffende tv een dag later wordt geleverd. In mijn geval heb ik hem later in de avond betaald met credit card maar de de tv is netjes de volgende geleverd, echt top.

Mimi 10-09-2020

in Den Bosch de juiste informatie en advies gekregen die ik nodig had. Verkoper had ruim de tijd en veel geduld met mij.

Maria 10-09-2020

Prima geholpen en geadviseerd door de medewerker, die ook alternatieve keuzes besprak. Goede en duidelijke uitleg over extra mogelijkheden bij bepaalde instelling van de camera.

Landschapsbeheer 10-09-2020

Heb voor mijn werk speciale camera nodig die goed tegen weer en wind kan. Bij bestelling wordt ik netjes voorgelicht en ontvang snel de juiste camera. De Olympus Tough TG-6 is voor ons een goede camera om in het veld detail foto's te maken, maar ook de groot hoek maak het mogelijk om bv bomen goed in beeld te brengen. De TG-6 kan beter dan de vorige type omgaan met minder zonnige omstandigheden.