Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sara 08-08-2020

De site is erg overzichtelijk en handig. De klantenservice antwoordde binnen een dag op mijn mailtje. Toen ik naar de winkel in Utrecht ging werd ik snel geholpen en kreeg ik erg goed advies. De werknemer die mij hielp wist al mijn vragen te beantwoorden en te helpen met mijn keuze. Hij nam er de tijd voor dus ik voelde me niet opgejaagd om snel een keuze te maken. Er werd goed meegedacht en ik kreeg meteen wat te drinken aangeboden. Ik ben ontzettend blij met mijn keuze en heb een hele fijne ervaring gehad bij Kamera Express Utrecht!

TheoRoeling 08-08-2020

Vriendelijke uitstraling van de winkel, lijkt veel ruimer dan voorheen. Goed Corona beleid, de klant wordt bij de deur opgevangen. De verkoper is terzake kundig en geeft waardevolle adviezen.

De betreft de winkel in de Rietbaan, Capelle aan de IJssel.

Peter Voogd 08-08-2020

al vaker hier wat gekocht en bevalt me steeds weer goed. je krijgt er goed advies en ze zijn erg behulpzaam met vragen etc.

Berno 08-08-2020

bij het zoeken van een nieuwe camera tas, in deze winkel vriendelijk,snel en vakkundig geholpen.

Nina 08-08-2020

In de winkel krijg je duidelijk advies. Erg klantvriendelijk.
De webshop heeft een ruim assortiment en is snel met verzenden. Ik zou zeker nog eens iets bestellen op de webshop en als ik een vraag heb kan je altijd even bellen of langs gaan.

Eye Catcher 08-08-2020

Super service! De medewerkers hebben veel kennis en weten je goed te adviseren. Ze nemen altijd hun tijd en luisteren goed naar je wensen. Ook geeft Kamera-Express een goede garantie. Ik heb regelmatig spullen online gekocht, deze worden snel thuis bezorgd. Gisteren heb ik mijn huidige camera ingeruild voor een nieuwe camera. Heel fijn dat dit kan!

Adriana 08-08-2020

De Canon EOS RP met een primelens 50 mm gekocht bij Kamera Express Den Haag. Deskundig personeel dat goed de tijd nam om mij te helpen. Met een tevreden gevoel de winkel uit. Ben blij met de camera, eerste resultaten zien er goed uit. Tip voor verbetering: de camera even mogen uitproberen in de winkel. Dit zou mijn waardering op een 10 hebben laten uitkomen.

Bert Hoogendam 08-08-2020

Heb de te kopen compactcamera eerst via website Kieskeurig opgezocht en vergeleken, zowel met andere camera's als tussen diverse leveranciers. Omdat Kamera-express daar goed uit kwam, o.a. vanwege de garantie van 5 jaar en er een winkel in Rotterdam is waar ik de camera direct kon bekijken en kopen, heb ik daarvoor gekozen

Joke van Duijvenbode 08-08-2020

Mooie winkel. Aardige mensen. Ben prima geholpen. Duidelijke uitleg. Uitstekende service.
En ook de coronamaatregelen werden uitstekend nageleefd. Kan KAMERAEXPRESS zeker aan een ieder aanbevelen.

Theo vogelaar 07-08-2020

je wordt er goed geholpen en je krijg er goed advies en aardige verkopers ik moest even wachten maar dat was niet erg ik mocht ik bak koffie of thee pakken uit de automaat

Robert 07-08-2020

Vorige week een Canon D90 Body in de Store van Arnhem gekocht. Ook al was het bekend dat ik de body zou kopen de geduldige medewerker bleef alle overigens zeer nuttige uitleg/informatie geven die ik nodig had voor het eerste gebruik van deze body. Ook de verschillen met mijn oude Canon D50 Body kwamen uitgebreid aan bod.
Erg klantvriendelijk!

ben 07-08-2020

goede service en ondersteuning vanuit de serviceorganisatie.
Het toestel is mooi van beeld en geluid.
Een minpunt is de afstandsbediening deze is voor oudere mensen moeilijk te hanteren en te gebruiken bij het instellen van het apparaat. Een ande rnadeel is het alleen digitaal aanwezig zijn van een handleiding.

Soltani 07-08-2020

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Kamera express medewerker en een aanbieding met gratis tas en accu. Kortom ik ben erg onder indruk!

H. Paalvast. 07-08-2020

Goedemiddag,
Telefonisch een Canon 100-400 mm. F4.5-5.6 L IS USM lens gereserveerd en in Capelle aan de IJssel de volgende dag gekocht.
Door xxxx vriendelijk en deskundig geholpen met uitleg over de lens.
Ook een goed advies om een HOYA Protector filter te kopen voor bescherming van de lens.
Zoals altijd tevreden en met een goed gevoel de winkel verlaten die tevens goed voldeed aan de corona normen.
Kamera Express 15-08-2020

Goed te horen dat je zo fijn bent geholpen! We doen ons uiterste best voor deze fijne winkelervaringen. Heel veel plezier met de nieuwe aankoop.

A.van Gerven 07-08-2020

Tijdens de corona heeft deze winkel een super oplossing bedacht voor het toelaten van de klanten.

Maya De Buyser 07-08-2020

Goed geholpen, veel informatie geregen en beantwoorde al mijn vragen!
Zeer goede koopervaring.

dkwinten 07-08-2020

Voor het eerst bij een Kamera Express Superstore binnen gelopen. Ik ging voor de Canon M6 Mark ii. Hierbij heb ik goed uitleg gekregen over de camera en zijn mogelijkheden. Ik fotografeer nu al enkele dagen met deze camera. Wat een fijne, compacte, snelle en scherpe camera. Precies wat ik zocht. (Ik had niet zo zin om met een zware, grote camera te leuren) Ik heb me teven laten adviseren over mogelijkheden voor objectieven. Prima advies gekregen waardoor ik een goed beeld heb gekregen welke objectieven een mogelijke verrijking kunnen zijn.

Yrb98 07-08-2020

Kamera-Express is een fijne webshop. Er was wat misgegaan met mijn bestelling (door eigen toedoen) maar hier is erg goed mee omgegaan. Contact ia mail verloopt erg soepel, zelfde dag heb je wel reactie. Erg fijn!

Matthieu 07-08-2020

Super service ik kwam voor een Nikon D5600
Of een Canon D250 maar ging na goede uitleg naar huis met een Sony A6000.
Ik kom weer terug voor eerlijk advies.

hans windgassen 06-08-2020

No-nonsense webshop met goede producten voor een scherpe prijs. De Thuiswinkel-waarborg, en bovendien 5 jaar garantie. Webshop overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Besteld en volgende dag geleverd.

B.C. Reijman 06-08-2020

Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling van probleempjes door Kamera Express
Het personeel is vriendelijk en zeer ter zake kundig.

Jean Aerts 06-08-2020

Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ik kreeg rustige en correcte uitleg en verschillende opties werden vrijblijvend voorgesteld. De prijs is zeker voordelig voor hetzelfde produkt elkders. op en top service dus en zeker een aanrader. Ik kom zeker terug voor al mijn fotomateriaal!

Theo de Koning 06-08-2020

4 weken geleden een spiegelreflex camera body gekocht en nu begaf mijn lens van 10 jaar oud het dus op voor een nieuwe lens hier werden wij heel goed voorgelicht en super ingelicht door een bekwame medewerker het is een winkel die ik iedereen kan aanbevelen.

KJ 06-08-2020

Heb een mirrorless camera hier gekocht. Product was snel geleverd. Klantenservice team was ook behulpzaam met het tracken van de verzending.

Peter 06-08-2020

altijd goede service en uitleg als je vragen hebt. Mensen hebben vakkennis. Goed assortiment en lekkere koffie.