Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 689 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Paul 09-06-2020

Zeer uitgebreid assortiment, vakkennis bij de medewerkers, snelle en accurate levering, zeer prettig geprijsd. Kortom, de winkel voor alles met betrekking tot fotografie!

Vanleeuwen 09-06-2020

Voordelig tov andere aanbieders met een complete set en een snelle service. Ik kreeg een link naar allerlei gratis foto trainingen.

Wies 09-06-2020

Als ik iets nodig heb op camera, computer, of beeld techniek, begin ik altijd te zoeken bij KAMERA EXPRESS. Zij doen wat ze beloven tegen een scherpe prijs met een extra garantie van 5 jaar t.o.v. de 2 jaar garantie van de fabrikant.

Arvid Kuipers 09-06-2020

Bestellen ging supervlot. Zoeken op de webshop werkt handig en overzichtelijk. Heel prettig ook dat ik de bestelling kan laten bezorgen op een PostNL punt. En de factuur zat binnen 5 minuten al in m'n inbox. Dus kon ik gelijk de administratie afronden. Heel prettig werken zo.

Alice 09-06-2020

Canon objectief 70-300mm f 4-5.6 IS II USM aangeschaft via Kamera express Utrecht, ter vervanging van 55-250mm. Mooie heldere beelden. Met lock erop zodat de lens tijdens het lopen niet uitzakt. Tevens handig venster waarop je kan zien op welke afstand je scherp gesteld hebt. Bijzonder fijn geholpen in de winkel in Utrecht.

Johan H 09-06-2020

Kamera-Express Zwolle heeft mij zeer goed geholpen bij mijn oriëntatie en aanschaf van een camera.
Men nam alle tijd (ik ben een beginnende fotograaf) om een camera te zoeken die het beste bij mijn wensen past.
Men wil niet in de eerste plaats iets verkopen, maar de mensen echt verder helpen om het voor hen juiste product te vinden.
Ik ben erg tevreden! En nu ga ik aan de slag met mijn Sony RX10 mark iv!

FJH 09-06-2020

Geweldig geholpen, service is echt top! Alle kennis van camera's en er wordt uitgebreid de tijd genomen om een passende camera te vinden die aansluit bij jouw wensen. Ik beveel deze winkel zeker aan!

Ramphy Jr. 09-06-2020

Heb een zeer goede ervaring met deze winkel. Voordat ik mij aankoop deed, meerdere malen binnen gelopen voor informatie over de verschillende camera's en toebehoren.
Goed advies gekregen, men nam ook echt de tijd voor uitleg, niets was hun ondanks de drukte te veel en ook niet ondanks ik op dat moment niet de intentie had om iets te kopen.
2 weken later was het zo ver, voor best wel wat geld aan spullen gekocht waaronder de Sony a7III en wederom goede uitleg, tips en top service.
Enig min puntje, telefonisch bereikbaarheid. Het was niet mogelijk om met desbetreffende filiaal doorverbonden te worden, je krijgt een centrale aan de lijn en door drukte tot drie keer toe een antwoord apparaat gekregen... wellicht is dit hun kracht waardoor ze alle aandacht voor je hebben in de winkel.

Frank 08-06-2020

Afgelopen weekend georienteerd op de website van Kamera Express voor een vervanger voor mijn Olympus OM-D E-M10. Vandaag naar de winkel in Maastricht om de laatste vragen beantwoord te krijgen. Zeer deskundig en met héél veel geduld enorm fijn geholpen. Was aanvankelijk nog niet van plan meteen te kopen, maar door dit advies zó overtuigd van de juiste beslissing, meteen tot aankoop overgegaan van mijn nieuwe OM-D E-M5III en 12-40 PRO F2.8 lens. Heel blij, kan niet wachten om aan de slag te gaan.

Eric 08-06-2020

Is vertrouwd adres voor al mijn elektronica aankopen de winkel van het vroegere Foka. Duidelijke verkoper, goede service, scherpe prijzen, overzichtelijk en ruim aanbod.

Mijke 08-06-2020

Super geholpen in de winkel in Eindhoven. Ze geven eerlijk advies en luisteren goed naar wat je wensen zijn. Super blij met mijn Camera (EOS 77D). Nu lekker foto’s maken.

Roloh 08-06-2020

Makkelijk bestellen, goede prijs en duidelijke en directe communicatie betreft bestelling en levering

F.Bekelaar 08-06-2020

Deskundig advies gekregen.
Alle tijd voor mij.
Inruil tot volle tevredenheid

Melissa 08-06-2020

Bij Kamera-Express weet je dat je een eerlijke prijs en goed advies krijgt. De medewerkers zijn aardig en geïnteresseerd en luisteren naar je wensen. Ze proberen je niet iets duurders aan te smeren, voor zichzelf maar denken juist mee in oplossingen en de beste keuze. Zeker een aanrader en ik blijf er terug komen!

pauwelsrobert 08-06-2020

heb voor deze winkel gekozen omdat het toestel in voorraad was en zeer gunstig geprijsd,
In de winkel vlot en vriendelijk ontvangen en goederen werdt mee in de wagen geladen ( 58 inch televisie ) prima service en keuze.

Lianart 2.0 08-06-2020

Heel netjes geholpen. Helemaal tevreden met het product. Ook met de Corona maatregelen was perfect rekening gehouden. Dus veilig, aangenaam winkelen.

Tom Jansen 08-06-2020

Fijne winkel, personeel heeft verstand van zaken en heeft mij goed en uitgebreid kunnen helpen met de aanschaf van een camera.

Marcel Bettonville 08-06-2020

Op 18 mei een Zacuto viewfinder gekocht, €2499,-. Na dag viewfinder ontvangen in zwaar beschadigde doos. Na een week viewfinder stuk, contact opgenomen met Zacuto Amerika blijkt deze viewfinder al een jaar geleden verkocht te zijn. Vanaf 31 mei geprobeerd contact te krijgen met Kamera express via diverse kanalen. Tot op vandaag niets vernomen en zit ik met een niet bruikbare viewfinder.
Kamera Express 11-06-2020

Beste Marcel,
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat je nog geen reactie hebt gehad. Door de drukte van afgelopen tijd zijn wij helaas achter geraakt in het beantwoorden van de mails, daar wordt met man en macht aan gewerkt. Ik heb mijn collega's gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen om het zo snel mogelijk op te kunnen lossen.

Kamera Express

wil van der veeren 07-06-2020

je wordt er supergoed geholpen en leggen het ook heel goed uit ondanks dat er 5 mensen stonden te wachten

Corine 07-06-2020

Vakmanschap, klantgericht, zowel financieel als functioneel. Rustig en ruimte om even na te denken met een kopje koffie of warme chocolade melk.
Twee dagen geleden had ik een camara besteld die een kleiner zoombereik had dan ik verwacht had. De volgende dag naar de winkel gegaan. Met aandacht en deskundigheid is een goede oplossing gevonden.ik ben er heel blij mee!

bert daamen 07-06-2020

de camera was niet aanwezig in de winkel, maar was binnen een dag bij mij thuis geleverd in perfecte staat.

Dennis 07-06-2020

Al redelijk veel gekocht zowel online als in de fysieke winkel. Erg tevreden met de service en kwaliteit. snel geleverd en product zoals beschreven. Enige minpuntje is dat de fysieke winkels niet veel zichtbaar in de winkel hebben liggen. Wel op voorraad maar veelal in dozen. Maar als ik iets nodig heb koop ik het altijd bij kamera express

Paulus 07-06-2020

TV besteld via de webshop. wilde hem ophalen in Almelo maar moest wachten op bericht van hun. kreeg echter geen bericht. Na enkele mails en belletjes wel goed gekomen.

Corina 07-06-2020

Vriendelijk en professioneel personeel. Ik werd snel en goed geholpen en er wordt ook echt de tijd genomen om de juiste uitleg te geven. Ik heb mijn favoriete camera winkel wel gevonden

hannah lore adolfsen 07-06-2020

nette winkel, in corona tijd alles goed geregeld. Goed advies gegeven over welke camera bij me past.