Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Asgo 14-07-2020

Een bestelling geplaatst bij kamera express, goed en netjes uitgevoerd. Helaas een door mij verkeerd product. Naar de winkel I Breda gegaan om de bestelling retour te brengen en het juiste te kunnen bestellen. Helaas wist de medewerker mij niet te helpen, kon alleen naar de website verwijzen en eventueel per mail. Bevestiging van de retourzending ontvangen ook dat deze in goede orde is ontvangen. Binnen 10 werkdagen zou het geld retour zijn. Helaas na 14 dagen niets mogen ontvangen. Geen antwoord op mails. Per telefoon niet te bereiken. Kom iedere keer op voicemail. Erg teleurgesteld. Ben nog steeds in afwachting van mijn geld en antwoorden.
Kamera Express 14-07-2020

Beste, bedankt voor uw review.

Wat vervelend te lezen dat u in de winkel niet geholpen kon worden en dat u nog op uw credit wacht. Ik ga u hier een mail over sturen om samen tot een oplossing te komen.

Johan 14-07-2020

Prettige winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Na betaling duurde het wel een dag langer dan aangegeven voordat de koeriersdienst (*) contact op nam voor een aflever-afspraak, maar dat kwam wellicht doordat het weekeinde voor de deur stond. Deze afspraak werd door (*) exact nagekomen, met netjes een e-mail en sms om de tijdsafspraak te bevestigen.

J L 14-07-2020

*Groot aanbod maar weinig artikelen in stock.
*Telefonisch onbereikbaar, op elk moment van de dag krijg je een bandje dat zegt dat het te druk is.
*Zeer trage opvolging van orders en stortingen.
*Winkelpersoneel trekt zich weinig aan van problemen met bestellingen
Kamera Express 14-07-2020

Beste, bedankt voor uw review.

Vervelend te lezen dat het niet goed is gegaan met het doorvoeren van de bestelling.

Het klopt inderdaad dat niet alle artikelen op voorraad zijn. Helaas hebben wij te maken met sommige leveranciers die momenteel moeilijk kunnen leveren vanwege corona maatregelen over de wereld, waardoor veel producten niet leverbaar zijn of langere levertijden hebben. Ook wat betreft de drukte en de trage opvolging moet ik u helaas gelijk geven. We ervaren nog steeds een grote drukte en daarbij hebben wij helaas vele zieken op het moment.

Onze excuses voor het ongemak, we werken hard om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Simon 14-07-2020

Prettig en accuraat geadviseerd, zeker niet opdringerig maar rustig en met humor en kennis van zaken. Ik heb de juiste keus gemaakt voor een prachtige camera. Ben tevreden!

Natasja 14-07-2020

Canon EOS 80D gekocht: prima geholpen, duidelijke uitleg, vriendelijk, geduldig, kennis van zaken, prima prijs.

Casper 14-07-2020

Prima winkel, goede en snelle service. Aankoop OLED tv. Koop maakte het wel makkelijk omdat de keus al eigenlijk gemaakt was voordat ik de winkel instapte. Tv was namelijk nergens goedkoper te krijgen dan bij Kamera Express. Levering ook op tijd op de gewenste dag zoals overeengekomen. Winkel betaald ook nog eens het 1e uur parkeren voor de deur.

Joost 14-07-2020

De medewerker kon zeer goed luisteren naar wat ons wensenpakket was, waardoor we snel en op basis van uitgebreide uitleg een camera konden aanschaffen die precies aan ons wensenpakket voldoet.

AnjaJ 14-07-2020

Vriendelijk personeel, veel kennis in huis. Alle tijd voor vragen en uitleg.
Zeer tevreden.

steven 14-07-2020

slechte winkel. had een retour terug gebracht maar kreeg 10 % waardevermindering op het bedrag terug omdat er een scheur in de doos zou zitten. Na contact te hebben met rechtsbijstand bleek dat ik zelfs de doos weg mag gooien en een andere doos in de plaats kan zetten.

Heb het verschil terug gestort gekregen van de rechtsbijstand verzekering en zij pakken het verder op.

aub mensen laat je niet intuinen door dit bedrijf als je een retour terug brengt en de doos is beschadigd, Kamera express mag op basis van een doos die niet 100% meer is geen waardevemindering door berekenen
Kamera Express 20-07-2020

Beste Steven, bedankt voor je review. Helaas kan ik op alleen jouw naam geen gegevens terug vinden, echter zou ik dit wel graag even verder voor je uitzoeken. Als je in de gelegenheid bent zou ik je willen vragen contact op te nemen met reviews@kamera-express.nl.

Jeroen Bosch 13-07-2020

Goed en deskundig geholpen; ze wisten alles wat ik wilde weten mbt de aanschaf van een nieuwe Canon camera - incluis alle alternatieven. Supertevreden met de aanschaf Canon G1X Mark III.

Beetje vreemd is het evenwel dat ik een recensie moet schijven (hier bijvoorbeeld) om garantie te krijgen. Bizarre vorm van chantage. Je zou er haast negatief van worden in toon en aard. Maar dat doet de medewerkers daar niet terecht.

En dat ik me gek zoek naar de beloofde cashback van 100 euro - die is beloofd een maand na aanschaf van 899 - is zeer zeker ook een minpuntje. De bekende kleine lettertjes: in kapitaal van alles beloven maar als puntje bij paaltje komt hopen op het verschiet, dat mensen het vergeten. Niet zo netjes. Factuur etc is automatisch verzonden, daar zouden de voorwaarden voor die cashback meteen meegeleverd kunnen worden..
Kamera Express 20-07-2020

Beste Jeroen, bedankt voor je review. Voor het aanvragen van de vijf jaar garantie wordt inderdaad gevraagd een review te schrijven, echter is dit niet verplicht. Je kunt het formulier ook invullen zonder de review te schrijven.

De cashback kan je altijd aanvragen bij de fabrikant zelf, een verwijzing hier naar hebben wij op onze website vaak bij het product staan. De voorwaarden voor de cashback zijn helaas voorwaarden van de fabrikanten, waar wij geen inspraak in hebben.

Ton 13-07-2020

Ik kom altijd heel graag bij Kamera-express. Goed advies, prettig en deskundig personeel. Dank zij de coronacrisis persoonlijk ontvangen en snel geholpen.

Michiel 13-07-2020

Ik heb bij Kamera express een LG OLED65CX televisie gekocht. Ik was zeer tevreden over de prijs die ik moest bestalen en over de snelle levering. De communicatie van Kamera express, via de mail, was uitstekend. Altijd vrijwel onmiddelijk antwoord. Ik moest wel even wachten totdat de televisie weer op voorraad was, maar dat was een landelijk fenomeen: hij was overal uitverkocht. En ik ben zeer tevreden over deze televisie, geweldig beeld, veel mogelijkheden en echt smart.

Willem Melk 13-07-2020

Snelle levering. Zondagochtend een lens besteld en maandag morgen al geleverd. Dat is klasse.
Goede prijs en goede informatie over producten.

De Beek 13-07-2020

Voor mijn oude maar goede lenzen zocht ik een digitalecamera-body. In de winkel werden de lenzen bekeken, goedgekeurd en kon ik ze passen op body's met en zonder koppelstuk. Ik kreeg nuttige adviezen en ben erg tevreden met mijn aankoop.

Ronald en Mariska 13-07-2020

Via deze site tv en soundbar gekocht. Eerst had ik nog een vraag, dus contact opgenomen via de email. Dit is zeer goed behandelt, uiteindelijk mijn aanschaf gedaan. Na afronden van betaling, verliep alles zoals verteld was. Voorbeeld van hoe het moet gaan. Klasse. De verzending via koerier verliep eveneens helemaal goed. Al met al een echte aanrader.

fedor wagenaar 13-07-2020

Moet mijn laatste aankoop nog ontvangen, maar is tot nu toe altijd goed gegaan. Wil hierbij vooral de verkopers in Rotterdam (Admiraliteitsstraat) prijzen. Nooit te beroerd om extra te lopen voor een klant en staan altijd klaar met veel advies. Ook afgelopen vrijdag (10 juli) weer heel goed geholpen en nu uiteindelijk een ander statief dan gedacht gekocht. De verkoper was duidelijk meer geïnterresseerd in een tevreden klant, dan in snelle omzet. Daarvoor kom je terug. Krijgen alleen geen 10 omdat ze anders misschien lui worden ;-)

Fedor

van der Meer 13-07-2020

Winkel met veel voorraad, goede service en het personeel is erg kundig en neemt de tijd voor je.

Hans 12-07-2020

Al lang stond een full frame camera op mijn verlanglijstje. Mijn verlanglijstje naar Kamera-express in Capelle gebracht. Prima geholpen en voorzien van veel in formatie en met de prachtige Canon EOS R tevreden huiswaarts. Binnenkort weer terug voor bijpassende objectieven.

T. 12-07-2020

Heb een Canon d90 aangeschaft bij Kamera-Express en m'n Canon d50 ingeruild.
Uitstekend geholpen en zeer content met de d90, een zeer goede opvolger van de d50.

Joost 12-07-2020

Zoals bekend van Kamera-express super snelle en goede service. Nieuwe fotocamera besteld, dag erna netjes verpakt geleverd. Uiteraard alles compleet. De bevestigingsmail dat je spul.len onderweg is erg fijn!
Extra betaald voor de avondlevering, maar voor zulke duren producten een geweldige oplossing

Annamarie Veldkamp 12-07-2020

zeer blij met mijn aankoop een hele mooie canon 250 D waar ik veel plezier aan ga beleven

Bas 12-07-2020

's Morgens besteld en savonds in huis, compleet zoals besteld. Voor ongeveer vijf euro extra had ik het product dezelfde dag nog in huis en kon ik meteen aan de slag! Ideale (web)shop voor ondersteuning en producten die je kunt kopen.

Doorduin 12-07-2020

Heb de winkel in capelle aan de ijssel geweest. Heb hier een cannon 250D gekocht met 18/135 lens. Ben goed geholpen met deze keuze. Goede winkel en goede producten met veel op voorraad.

john.s 12-07-2020

Goed advies , eerlijke prijs ( stond eerst goedkopere prijs op de site , kon dit laten zien en kreeg de TV alsnog voor de goedkope prijs , top!)

Aad de Jonge 12-07-2020

Na ruim een jaar was de extra Jupio accu van voor mijn camera iets uitgezet waardoor deze zeer moeilijk in en uit de camera ging. na een mailtje kreeg ik gelijk het aanbod om de accu te vervangen voor een originele of een ander merk tegen de meerkosten. Ik kon dat dezelfde dag gelijk regelen via de winkel in Utrecht. Prima service!