Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Ed 18-07-2020

Overzichtelijke winkel, maar beperkt assortiment. In combinatie met de on-line winkel prima.

isabell 18-07-2020

er stond bij bestelling vaak al na 2 uur op te halen! Nou dat leek me wel wat. Hoeft niet na 2 uur na 5 uur mocht ook maar niet na 2 dagen...dan bestel ik het liever ergens waar het de volgende dag al in huis is. Die dag kon ik het niet ophalen en dus moest ik nog langer wachten.... ik vind het misleiding

Jolanda 18-07-2020

Koelkast besteld. Kwam niet binnen beloofde tijd. Met klantenservice gebeld, de bestelling was niet goed doorgekomen.ik zou mijn geld terugkrijgen. We zijn nu een week verder, maar nog geen geld terug. Maandag kunt u weer telefoon verwachten.

Uitstekende service 18-07-2020

Het hele bestelproces is uitstekend verlopen. Levering goed op tijd. Pakket in goede orde ontvangen.

Johanna 18-07-2020

Ik had veger en blik gekocht de veger had netter verpakt mogen worden want de haren stonden alle kanten uit. Ik dacht oei al die haren dadelijk maar weer recht gaan staan en dat deed het gelukkig ook

Manon 18-07-2020

Er zou een gratis bbq bij de bestelling zitten maar die heb ik niet gehad. Ook niet later.

Bob en marjan 18-07-2020

Zondagmiddag een koelkast voor op de camping besteld en deze maandagochtend 11 uur al ontvangen. Voldoet geheel aan de verwachtingen en dit alles voor een redelijke prijs .

Marja 17-07-2020

Duidelijke informatie over het product waar ik naar op zoek was. Ook was er een mogelijkheid om nog verder in te zoomen op de gekozen items. Snel na de bestelling al bericht over de levering. Ik ben bijzonder tevreden met de aankoop: een midden maat koffertje . De bestelling werd ook op het via Track and Tracé beloofde tijdstip bezorgd .

Lucie 17-07-2020

Wilde een keramische vispan uit de folder. Na veel gedoe kreeg ik te horen dat die er niet meer was. Wilde het dan reserveren maar kreeg te horen dat dit niet kon omdat het sale was. Toen heb ik thuis het via internet bij Blokker.nl. Dat was mogelijk! Na 2 dagen af te halen bij de winkel. Dus slechte service! Wil er geen moeite voor doen!!!

MG 17-07-2020

Zeer tevreden over de website, het assortiment en de snelle levering. Prima op de hoogte gehouden mbt leveringstijd via mail.

Dirk O. 17-07-2020

De website is heel overzichtelijk en gemakkelijk om mee te werken en te betalen. De productbeschrijving was duidelijk. De levering was vlot. Al met al zijn we zeer tevreden.

Jan 17-07-2020

Product was niet in de winkel, maar via webshop binnen een dag op te halen in de winkel. Enige nadeel was dat je eerst voor minimaal € 15,00 moet bestellen. Dus maar een aanvullend product erbij bestelt.

PP & Monique 17-07-2020

Wat ik gevraagd heb heb ik ook gekregen binnen de afgesproken tijd.
Doelstelling behaald derhalve.

Anne Verschure 17-07-2020

Na een bestelling online blijkt het product niet geleverd te kunnen worden, ik moet 5 dagen wachten op mijn geld. Dit vind ik buitensporig, dit hoeft niet zo lang te duren. Erg klantonvriendelijk, een reden voor mij om niets meer bij blokker te bestellen.

Gaia 17-07-2020

Online bestellen ging goed en de bestelling werd snel geleverd. Ik werd op de hoogte gehouden via email.

MB 17-07-2020

Keurig mailtje dat ik mijn bestelling kon ophalen, helaas was de levertijd wel langer dan op de site vermeld. Wellicht had ik het artikel beter gewoon in de winkel kunnen kopen , ik wist echter niet of het op voorraad was.

Maria 17-07-2020

Voordelig, betrouwbaar, ruim assortiment, prima! Ik ben een tevreden klant!

Dolf Doornbos 17-07-2020

Ik heb maandag 6 juli mijn bestelling gedaan en heb tot aan heden (17 juli) nog steeds niks ontvangen. Meerdere keren gebeld en steeds hetzelfde moeten horen.

faye 16-07-2020

2x een mini koelkast besteld, de eerste had lichte schade op de deur. Zonder problemen kunnen retouren. De medewerker heeft een nieuwe voor mij besteld en die kwam een dag later binnen met nog veel meer beschadiging.... Deze ook maar retour gedaan en mijn geld terug gevraagd.

Jolanda Z. 16-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke website. Het product was snel gevonden en besteld. prettig met boven € 40 geen bezorgkosten. Volgens opgave correct uitgeleverd. Producten netjes verpakt , compleet en onbeschadigd. TOP !

Mattijs 16-07-2020

Goede omschrijving van het gekochte product op de website. Veel keus van dit product (wasrek). Snelle levering zoals aangegeven op de website.

Herman Kramer 16-07-2020

Op zaterdag 27/06/20 ging ik een Blokker Excellent Kookpan in de uitverkoop kopen bij Blokker Loosduinen, enkel om te horen dat de geselecteerde kookpan niet in de uitverkoop was. Ik bestelde de kookpan vervolgens online, betaalde en kreeg de bevestiging dat ik maandag kon ophalen in de winkel, Loosduinen.
Maandag ging ik de item ophalen en kreeg van dezelfde winkelmedewerker te horen dat ze de bestelling had geannuleerd. Dat was gedaan omdat ze er geen kookpan in een doos had, maar het was hetzelfde kookpan dat ik op zaterdag wilden kopen.
Ik belde om te klagen, en wachtte bijna een uur in de wacht. De klantenservicemedewerker heeft me goed geholpen, maar ik heb nog steeds niet de kookpan. Ik ben echt telurgesteld over de service die ik in de winkel heb ontvangen.
ordernummer 62969842

Huismus 16-07-2020

Op de site was alles goed te vinden en ik vind het in deze (C-)tijd handig dat het thuis bezorgd kan worden!

Henk Lamers 16-07-2020

Ruim assortiment, goede en eerlijke voorlichting. Adequaat en deskundig geholpen.

H.S. 16-07-2020

Prima website. Makkelijk bestellen. Opgehaald bij het dichtstbijzijnde filiaal. Dat verliep allemaal probleemloos.