Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

M. Tobben 10-09-2020

BK pannenset besteld op zondagavond( deze was uitverkocht in winkel).
Maandag al geleverd, super.

Timur Malik 1 10-09-2020

de producten zijn zeer succesvol en van hoge kwaliteit. personeel vriendelijk en hardwerkend. Ik hou van jullie allemaal

Richard 10-09-2020

Site is duidelijk. Had dit artikel al eens eerder hier gekocht en is , evenals de vorige keer, prima in orde.

Peter 10-09-2020

De site van Blokker is heel bruikbaar en gebruiksvriendelijk. Je kunt alles gemakkelijk vinden. Blokker is een prettige winkel, waar je goede artikelen vind voor prettige prijzen. Ons bestelde product was naar wens en werd snel geleverd.

EGD 10-09-2020

Brabantia afvalemmer besteld en de volgende dag in huis Keurig verpakt Prima

FransW. 10-09-2020

Ik heb mijn artikel online besteld. De berichtgeving over het kunnen afhalen in de winkel in Oosterwolde was prima. Bij binnenkomst stond het al voor me klaar. Allemaal keurig verzorgd!

Elisa 10-09-2020

Goed product dat enorm snel geleverd was. Nette verpakking en een scherpe prijs.

Jolanda 10-09-2020

Bestelling ging vlot,ik had gekozen voor ophalen in de winkel,maar ipv na 2 uur ophalen werd dit 4 uur,was een beetje jammer

CD 10-09-2020

Ik had in de folder een afvalscheider gezien die ik graag wilde kopen. Op de site kon ik deze afvalscheider gemakkelijk terugvinden en bestellen. Ik heb hem op zondag besteld en kreeg hem op maandag al netjes bezorgd op het gewenste adres, zonder bezorgkosten. De afvalscheider voldoet prima aan mijn verwachtingen, ik ben er blij mee! Goede prijs-kwaliteitverhouding voor dit product!

Jacqueline 10-09-2020

Ik vond het vervelend dat ik een bestelling kan plaatsen, betalen en bevestiging ontvang en daarna een mail ontvang dat een deel niet leverbaar is. Ik had dingen op elkaar afgestemd en als dan een deel niet komt is dit erg vervelend.
Ik kreeg wel netjes mijn geld terug maar toch. Tijdens het bestellen moet duidelijk zijn of een artikel wel of niet leverbaar is.

nicolien huijbers clerks 10-09-2020

helemaal geen bon/factuur erbij geen enkel papier bij retour in winkel moe men factuur hebben erg lastig moet zelf alles zien te regelen ik moet nog bellen maar echt slecht!!!

BB 10-09-2020

Groot aanbod, prima aanbiedingen, overzichtelijke site met veel extra productinformatie en snelle levering (de volgende dag al).

Nicole 10-09-2020

Duidelijke website met goede zoekfuncties. Bestelling zaterdagavond geplaatst, maandagochtend geleverd. Kortom geen op of aanmerkingen.

Roos 10-09-2020

Ruim aanbod van artikelen. Goede kwaliteit. Toegankelijke klantvriendelijke site. Snelle afhandeling en bezorging van de artikelen. Ook de informatie over de bezorging van mijn pakket vond ik prettig!

Rens 10-09-2020

Bestellen en ophalen bij een fysieke winkel is een mooie toevoeging naast de reguliere winkelervaring bij de Blokker. De bestelde producten liggen doorgaans al snel klaar om opgehaald te worden (denk aan enkele uren) en de berichtgeving hierover is helder en eveneens snel. Aanrader!

sasja 10-09-2020

Overzichtelijk ! leuke aanbiedingen ! goede bezorgservice ! Goed overzichtelijk besteling gegevens per mail

Rien 09-09-2020

Duidelijk en overzichtelijk keuze menu, variatie in producten, goede prijs kwaliteit, ruime keuze, prima diverse betalingsmogelijkheden en een snelle levering.

Juul 09-09-2020

Prima hulp ontvangen. De voetenspa was niet in de winkel aanwezig, maar ik kon via een groot scherm in de winkel uitkiezen welke ik wilde.
Daarna afgerekend.
De volgende dag werd de voetenspa thuis bezorgd.

Mirjam 09-09-2020

Fijne online shop met groot assortiment en goede filters voor zoeken. Optie voor thuis bezorgen of in winkel afhalen.

Tinus 09-09-2020

Prima winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Degelijke producten, voor vaak een uitstekende prijs.

Jaap 09-09-2020

Prima shop. Uitgebreid assortiment. Prijs is op een goed niveau en Blokker is al jaren een begrip.

Ann 09-09-2020

Groot assortiment aan producten. Er zit bij mij geen Blokker in de buurt dus ik bestel graag. Helaas wel vrij dure verzendkosten. Prima levering, netjes op tijd steeds.

Gerrit van Eijgen 09-09-2020

Goede spullen tegen redelijke prijs.
Spullen volgens opgaaf snel in huis en goed gevoel.

Pieta 09-09-2020

Niet meer in de winkel even bestellen en in de winkel afhalen.... makkelijk!

Chris 09-09-2020

De winkel is schoon, netjes, overzichtelijk met vriendelijk personeel die nog iets voor je wil doen en met je meedenkt.