Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

MarjoleinM 04-07-2020

Ik ben nooit zo enthousiast over Blokker, zowel de fysieke als webwinkel. Ik vind acties in de winkel vaak misleidend (‘korting op ALLE Lego en Duplo!’ ...op deze hele kleine tafel in de winkel en op = op) en zo ook een belediging van de intelligentie van de klanten. Verder zou Blokker zich toch in specialisatie en assortiment moeten onderscheiden van concurrenten als de Action op gebied van huishoudelijke artikelen maar 99 van de 100 keer hebben ze hetgeen waarvoor ik kom niet. Verder heb ik nu dus een online bestelling geplaatst, waar ze een minimum bestelbedrag van € 20,- hanteren terwijl je nota bene zelf ook nog de verzendkosten gewoon volledig betaal! Dan ben je als winkel toch ook niet goed bezig? En dan duurt het ook nog eens meer dan een week voordat het geleverd wordt. Kortom, ik snap werkelijk de hele strategie van Blokker niet en verwacht heel eerlijk gezegd ook niet dat ze het op deze manier nog heel lang uit gaan houden, sorry.

Erik 04-07-2020

De bestelling op de site en vervolgens de melding dat de levering de eerstvolgende werkdag in de winkel opgehaald kon worden, dat is allemaal goed gegaan. Wat Blokker had beloofd is ook waar gemaakt.

Jan Vogels 04-07-2020

Snelle levering, en ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat ik mijn aankoop op kon gaan halen in de Blokker winkel !!

HJE Jukema 04-07-2020

Prima Blokkershop, klantvriendelijk, servicegericht en een efficiënt ingerichte shop. Maw aangenaam shoppen voor een customer. Tevens het personeel is alert qua het naleven van de Covid-19 Maatregelen en dat geeft je als klant een aangenaam en veilig gevoel.

Anne 04-07-2020

Prima webshop ook, ruim assortiment. Nadeel is dat je perse €15 moet zitten om online wat te kunnen bestellen, alhoewel ik dat aan de ene kant wel snap. Echter hoeft dit voor een webshop niet perse het geval te zijn vind ik.

Verder alleen maar positieve ervaringen, snelle levering

Han 04-07-2020

Voor het eerst een bestelling geplaatst via de webshop. Heel duidelijk allemaal, snelle service en volgende dag al in huis. Artikel goed verpakt. Kortom Alles prima!

Patricia 04-07-2020

Goede heldere webshop. Bestelde een tosti toaster. Op de afbeelding stond een roestvrij stalen editie maar kreeg een witte geleverd. Wel zelfde merk. En het ding doet het prima. Maar roestvrij staal had ik mooier gevonden en makkelijker schoon te maken. Dus dat is wel een puntje van aandacht.

GJW 04-07-2020

Een pannenset besteld deze zou volgens de site op voorraad zijn. Besteld en betaald. Maar helaas 2 dagen later een email dat de pannenset niet meer leverbaar is. Gelukkig nog losse pannen kunnen kopen in een "echte" blokkerwinkel. Daar kregen we overigens nog 30% korting op de losse pannen, deze korting kregen we niet op de set

Jan .dorrestijn 04-07-2020

Super makkelijk om online te bestellen ,wij hadden gekozen voor zelf afhalen bij een winkel in de buurt
Keurig een berichtje wanneer het artikel in de winkel is op te halen

Karin 04-07-2020

De bestelling en de levering waren prima. Ik wilde het retour brengen in de winkel, omdat deze aan alle voorwaarden voldeed maar dit werd niet geaccepteerd. Kreeg hier ook geen antwoord op. Moet het maar terug sturen. Moet vervolgens Eerst een formulier uitprinten en moet allerlei Barcodes inVullen. Zo niet meer van deze tijd en vind het erg omslachtig allemaal voor deze tijd.

Jeroen 04-07-2020

Het online bestel proces verliep goed en overzichtelijk. Blokker heeft een mooie voorraad items. Ook de optie om gratis op te halen in de blokker winkel is goed geregeld. De winkelaankleding en uitstraling is ook sterk verbeterd nu ze in een nieuwe winkel zitten. Echter waren de artikelen niet zoals op de site vermeld. De items waren wat ik besteld had maar allemaal van een ander soort. Daarom met twee artikelen genoegen genomen maar de ander direct retour gedaan. Omdat deze teveel afweek van de beschrijving (oplaadtijd van 4 uur in plaats van de 45 min vermeld op de website). Jammer dat ik er wel de tijd aan kwijt was om de artikelen te bestellen en op te halen maar niet was wat ik wou.

Monique 04-07-2020

Blokker een bekende naam, en genoeg keuze in de producten, goede beschrijving en foto bij het product.

Janny de Boer 04-07-2020

Vind het een super winkel Vriendelijk personeel en behulpzaam Voel me helemaal op mijn gemak bij de blokker En daar komt nog eens bij dat ze mooie artikelen verkopen Ben zeer blij met de Blokker.

Lieke 04-07-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hielpen me graag. Bestelling was op tijd en netjes verpakt.

Mar 04-07-2020

Bestelling klopte en kreeg het snel binnen. De bestelling was mooi stevig ingepakt.

Michael 04-07-2020

Slechte communicatie, vertraging op pakket niet gecommuniceerd. Gebeld met de Blokker medewerker was kortaf, kon geen informatie verschaffen wanneer ik het pakket wel kon ontvangen, het kwam er op neer dat ik pech had. Mijn ervaring een winkel die geen service kent.

Paul 04-07-2020

Tot 2 maal toe een ventilator besteld én betaald. Na betaling bleek deze beide keren deze een dag later niet op voorraad. Geen ventilator en wel dubbel geld kwijt voor een week. Het blijkt dus een gok iets te online bij Blokker te kopen. Klantenservice geeft aan dat dit kan gebeuren omdat de status van voorraden niet altijd up to date is.

Stan 04-07-2020

Ik was op zoek.naar een kleine koelkast om dranken in te doen met warm weer. Op Marktplaats stonden er genoeg maar meest gebruikt en relatief prijzig. Toen ik zocht naar een nieuwe kwam ik al snel op de site van Blokker terecht. De prijs viel me mee, aan de kwaliteit twijfelde ik niet ( Blokker verkoopt in het algemeen goede producten). Toen besteld en de andere dag werdt de koelkast bezorgd. Netjes in het vooraf aangekondigde tijdsbestek. Gewoon TOP.

Andriy Hlod 04-07-2020

Wel betaald maar geen product en geen geld. Moest naar fisike winkel om strijkplank te kopen.

Saskia 03-07-2020

Gebruiksvriendelijke site. Levering wss prima in orde. Fijn dat er reviews zijn mbt producten, op basis daarvan en de vriendelijke prijs heb ik bij blokker gekocht.

kaz 03-07-2020

Ooit wist je dat je bij de Blokker gewoon goed zat. Nette prijzen, goede producten.

Tegenwoordig? Niet meer. Hoge prijzen voor rommel. Theelepels, wat kan er mis? Beetje goedkoop uitziend model, wel wat prijzig. Maar RVS, dus ach.

Twee maanden later roesten deze 'roestvrijstalen ' lepeltjes gewoon weg. Bizar.

Kees van Veenendaal 03-07-2020

Levering op tijd. Verpakking dik in orde. Voor de rest weet ik het nog niet airco moet nog draaien. De site is prima evenals de betaling voorwaarden.

snelle levering 03-07-2020

super snelle levering maar helaas...…. artikel stuk en kon dus toch nog naar de winkel. Dit was top geregeld, prima service

Jacques Mombarg 03-07-2020

Snelle levering, goed en betaalbaar product, alleen jammer van de korting waar ik pas later achter kwam en helaas gemist heb.

Inge 03-07-2020

Artikel staat nog steeds als bestelbaar op de site maar is helemaal niet leverbaar. Vrijwel direct na bestelling en betaling kreeg ik hier bericht over, wel een week op geld terug moeten wachten...