Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Sjouke van der Velde 18-04-2020

Aankoop tuinstoelen weer een goede keuze bij Blokker, gratis bezorgd en goede prijs!

Crista 18-04-2020

Ik heb voor het eerst bij Blokker online besteld omdat dit product nergens meer te krijgen was. Het werd op tijd geleverd maar het was helaas beschadigd. Het product niet terug gestuurd, vind ik in deze Corona tijd lastig. De producten van Blokker zijn altijd prima dus dit weerhoudt mij niet om daar weer te bestellen.

Albert 18-04-2020

Zeer snelle levering in deze moeilijke tijd. Product is goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Inge 18-04-2020

Ik vond de bestelling en de bezorging zo goed verlopen, zeker ook in deze tijd, petje af!

Boudewijn 18-04-2020

Snelle en correcte afhandeling van bestelde product.
Zeer tevreden en Pluim voor Blokker in deze onwerkelijke en zware tijd voor ondernemers.

Wil van Kampen 18-04-2020

Prima winkel, hebben alles en heel vriendelijk personeel! TOP winkel en hoop dat jullie nog heel lang mogen blijven bestaan!

Ronald 18-04-2020

Een verkeerd product ontvangen. Stijltang besteld en een trimmer, ook nog eens zes dagen later, ontvangen!!! Contact opgenomen. Product kon niet teruggebracht worden in een winkel omdat het een internetproduct is. Verjaardagscadeau verpest!!

Leo Kool 18-04-2020

Eerlijke omschrijving , snelle levering .
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Wim 17-04-2020

Makkelijk besteld, een goede website en keurig volgens planning bezorgd.
Product voldeed aan de verwachtigingen

Leonard 17-04-2020

In de corona crisis ging de telefoon van mijn moeder (90) kapot,zij mocht niet naar buiten en ik de dochter ben slecht ter been.
Dus bij blokker een nieuwe besteld,alles ging prima,2 dagen later werd hij bij haar bezorgd maar,
de aansluitstekker was niet zoals de beschrijving aangaf,deze was van het oude grotere type,dus niet het kleine klik stekkertje,dus probleem.
Gebeld met Blokker en die vond dat ze maar naar de winkel moest maar ze kon niet naar buiten en er is in de regio geen enkele Blokker filiaal meer te vinden,allemaal weg bezuinigd.
Dan moest ik,haar dochter,het maar doen maar ik ben niet mobiel dus dat was ook geen optie.
Nu hebben we een telefoon waar we niets aan hebben,teleurgesteld van hun reactie.
De reactie van de klantenservice was bedroevend slecht,dus voor ons nooit meer Blokker.

klasens 17-04-2020

Prima shop veel keus en groot assortiment goed product en heel snel geleverd.

Hekkie 17-04-2020

fijne afhandeling, goede communicatie, artikelen keurig verpakt, snel toegestuurd

Steuns 17-04-2020

Ik heb online gekocht daar ze koffiekannen los in de winkel niet kunt krijgen

A 17-04-2020

Duidelijke beschrijving van het product wat je zoekt en snelle service en duidelijke informatie van wanneer je pakket komt

MS 17-04-2020

Zeer slechte communicatie over levering, niemand wist waar zending was terwijl er wel een trackingnummer was verstuurd. Lange wachttijden bij Klantenservice

Tineke 17-04-2020

Een winkel waar ze goede kwaliteit leveren,echte service geven met eerlijke garantie.
Top!!!!!!

Marjolein 17-04-2020

Prullenbak besteld online omdat het op de website in de aanbieding was.
Helaas zat er een deuk in.
In de winkel geruild voor een nieuwe.
Goed en prettig geholpen!

b.lemmens 17-04-2020

deze shops is duidelijk en goed de levering was perfect en makelijk geen problemen

Angela 17-04-2020

Het heeft een mooie website en ik ben ontzettend blij met de zeer snelle bezorging! Echt een aanrader!

Margreet 17-04-2020

Product werd me eerder dan aangegeven tijd al geleverd. Fijn dat het met Post NL is, dan krijg je goede info over tijdstip levering. Bon en garantiebewijs in de mail is ook fijn.

L. 17-04-2020

Veel keuze op de website, maar veel producten verkopen ze niet in de winkel. Helaas kan je niet zien of het product op voorraad is in de Blokker winkel om gelijk af te halen. Ik heb daarom het product besteld en in de winkel afgehaald. De bestelling wordt in de winkel door PostNL bezorgd, dat is gratis. Maar om thuis te laten bezorgen met PostNL betaal je €5,95 bezorgkosten. Vind ik een beetje vreemd, maar voor €5,95 loop ik graag even naar de winkel toe die bij mij om de hoek zit. Tevreden met mijn aankoop!

Fraatz 17-04-2020

Overzichtelijk, makkelijk, eerst wel wat betalingsproblemen en dan toch bevestiging via mail

Marcel Meulenkamp 17-04-2020

Ruime keuze, goede informatie over de producten en duidelijk te zien of producten in bepaalde fysieke winkels op voorraad zijn. Fijn ook om te kunnen kiezen tussen thuisbezorgen of ophalen in de winkel (gratis). Voortgang van de bestelling was goed te volgen door de mails.

Roelof 17-04-2020

Nog niet veel ervaring on line. 1e aankoop. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Levertijd ook

Koos 17-04-2020

op 6 april ontving ik een mail dat blokker een bestelde tondeuse (ordernummer 61536120 besteld op 05-04-2020) niet kon leveren. Het inmiddels door mij middels ideal betaalde aankoopbedrag van € 47,99 heb ik tot op heden niet retour ontvangen. Waardeloze service dus.