Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Johan 23-06-2020

Handig om, op het moment dat er iets niet op voorraad is, online te bestellen en af te leveren bij een Blokker in de buurt. Fijn dat er een track&trace aan gekoppeld wordt zodat je weet wanneer je artikel geleverd en dus opgehaald kan worden!

Carien Brienen 23-06-2020

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling, erg snel en een heel goede service en afhandeling.
In de winkel ophalen is erg fijn want dan betaal je geen verzendkisten en dat is ook erg fijn.
Blokker ga zo door top.

Joost 23-06-2020

Beide artikelen zouden bij aankoop op voorraad zijn, maar bleken uiteindelijk niet leverbaar.

I 23-06-2020

Ik zocht een stofzuiger ging nr de blokker in baarn.
Daar adviseerden ze me een bepaalde keuze maar die was niet op voorraad. Waren besteld .dus op zaterdag terug en ze waren er niet. Personeel deed geen moeite en keek verveeld.
Onbehoorlijk gedrag.

John 23-06-2020

Ongezellige winkels geworden,daarom gekozen om online te kopen bij blokker,
Maar dat ging ook mis,artikel zou geleverd worden in het dichtstbijzijnde filiaal,
Tot 2 keer toe daar geweest en konden het geleverde artikel niet vinden,
Terwijl ik een mail had met afhaalbewijs.
Bij de derde keer ernaar toe ,bleek het al 2 dagen achter te staan ,maar niemand die het gezien of gevonden had.
Geen sorry geen niks.
Ben blij met de aankoop,maar blokker voor mij no way.

Eliza 23-06-2020

Snelle levering, netjes! Ik bestel vaak via internet, elke keer goede service. Bedankt en tot volgende keer zeker.

Dirkje 23-06-2020

De levering was perfect, binnen 24 uur, en zelfs in het weekend! De reden voor Blokker webwjnkel was de vervanging van een product dat we eerder bij een Blokker winkel gekocht hadden, en de corona crisis.

Balkema 23-06-2020

2 IRIS 70L luchtdichte opbergdozen gekocht. Van 1 was de deksel kapot. Kost teveel moeite om hiervoor terug te gaan naar de winkel.

Jacqueline 23-06-2020

Ik had het af laten leveren in de winkel. Netjes een mail En kon het de volgende dag al ophalen.

Erna Ramaker 22-06-2020

Beste Blokker. Ik heb 8 juni bij jullie n tv besteld en 9 juni geweigerd bij de bezorging op aanraden van de klanten service. Daarna niets meer gehoord..17 juni gebeld of alles wel goed gegaan is, en ja hoor hij was weer binnen bij blokker.alleen de teruggave van t geld kan nog wel ruim 2 weken duren. Dus is kan jullie nog geen mening geven zolang ik mijn geld niet terug heb.ik ben wel heel vriendelijk geholpen door de klanten service,dus ik geef klanten service een cijfer

J. Zeevat. 22-06-2020

Er was een aanbieding die mij wel leek. Dus besteld, en het product is tot noch toe goed en doet wat wij verwachten.

Martin 22-06-2020

Prima ervaring, product niet op voorraad in dichtstbijzijnde winkel. besteld via site en afleveren bij "mijn blokker".
Volgende dag kon ik het ophalen. Goed op de hoogte via email van bestelling tot en met afhaal bevestiging. Kortom eenvoudig, snel en goede prijs.

Maja 22-06-2020

Veel keus, snelle levering. Zou het iedereen aanbevelen. Ben heel tevreden met mijn bestelde artikelen.

alma 22-06-2020

Ik heb een ventilator besteld.
Bestellen ging heel makkelijk,betalen met cadeaubon wat lastiger .
Bezorging supersnel

tip:wat sneller reageren op berichtjes via fb,als dat mogelijk is.

Lineke 22-06-2020

Een elektrisch mes besteld, levertijd iets langer, 2 dagen. Na 1 week gebeld met Blokker want er werd maar niets verzonden. Pakket was nog niet afgeleverd bij PostNL. Tijdens het gesprek vroeg ik of als ik een nabestelling zou willen laten regelen, het pakket dan naar een ander adres (was een kado) kon worden gestuurd. Dat kon niet, ik ook er dan voor om te annuleren. 2 dagen later komt het pakket toch binnen bij mij (????) Het mes heb ik inmiddels bij een andere winkel besteld en bij het anderen adres laten leveren. Volgende dag was hij daar. Ik zal nu het mes dat hier is afgeleverd weer moeten retourneren. Kortom, geen goede ervaring met Blokker.nl

Roos 22-06-2020

Op de website gevonden wat ik nodig had, net als bij de grootste webwinkel van NL. Toch voor Blokker gekozen om deze te sponsoren, maar dit was de laatste keer.
I.v.m. de c-crisis geduld gehad, maar het pakket was verdwenen. Er werden beloftes gedaan, welke niet werden nagekomen. Als je aangeeft dat je grens bereikt wordt, komt er geen reactie meer.

krizkraz 22-06-2020

Blokker is een goede betrouwbare winkel.
Online bestellen werkt in principe ook prima.
Helaas had ik een barbecue besteld waarvan achteraf bleek dat hij niet meer leverbaar was.
Heel erg jammer maar kan gebeuren.
Ik kreeg wel een keurig mailtje en binnen een week het geld terug gestort.

Karin 22-06-2020

de koekenpan die ik wilde bestellen was op voorraad maar toen ik de betaling had gedaan was die niet meer op voorraad. ik wacht nu na 3 dagen nog steeds op mijn geld! Ik moest ook direct betalen maar had graag ook de mogelijkheid gehad om de bestelling contant in de winkel te betalen bij levering in de winkel.

All offers are very excellent 22-06-2020

Excellent, very good. Top number one original Speed ​​in dealing with customers and meeting their needs

Mariel 22-06-2020

Na maanden gevraagd te hebben over product,in winkel (is besteld maar nog niet geleverd)zelf besteld twee dagen erna in winkel kunnen halen!!!!!hoe kan dit??? Dus heel tevreden met deze service.

Fred 22-06-2020

Online besteld, een paar uur later kon ik het in de winkel ophalen. Super!!

Arjan Urgert 22-06-2020

Ik had een andere stofzuiger nodig en omdat de winkel bekend is kwam ik op het idee om hem te bestellen.
De levering was snel, want ik had hem al de volgende dag in huis.

Marsha 22-06-2020

bestelling was incompleet en tot op heden heb ik ook nog niets vernomen van de 'correctie' toezending
daarnaast was de klantenservice slecht bereikbaar
waarom kunnen de mensen in de winkel je niet verder helpen met een online bestelling
toen ik de bestelling 's morgens vroeg op kwam halen hadden ze niet veel te doen
ter info voor blokker dit gaat om ordernummer: 62709041

Skeela 22-06-2020

De bestelling keurig en binnen een paar dagen aangeleverd gekregen, bestellen ging makkelijk en snel.

CG 21-06-2020

Via google bepaalde oordoppen voor onze dochter gezocht. Blokker kwam als een van de voordeligste naar voren. Daarbij geldt dat verzendkosten niet nodig waren omdat we hem bij het filiaal vlakbij konden ophalen. Ideaal. De levertijd zou 2-3 werkdagen zijn. Ik bestelde op woensdagavond rond 20.30 uur (zeker niet vroeger) en hoopte op zaterdag op te kunnen halen. Tot mijn verbazing en verrassing had ik op donderdagochtend om 6.30 uur toen ik mijn mail checkte al bericht dat het dezelfde dag na 15.00 uur klaar zou liggen in het filiaal. Helemaal super dus. Onwijs snel geregeld dus. Dit was onze eerste online bestelling bij Blokker maar op basis hiervan zou ik zeker weer bestellen. Top voor elkaar!