Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

R.v.d. Bogaard 23-05-2020

Online kun je meteen zien wat er op voorraad is. I.v.m Corona gaat dit makkelijker, snel ophalen in de winkel.

Paul 23-05-2020

Prima service voor een eerlijke prijs! Chapau. Helemaal tevreden en verder geen klachten!!

Remmert de Vries 23-05-2020

Ik kies juist voor deze winkel om persoonlijk contact. Ik heb een nieuwe Brabantia afvalemmer gekocht. Helaas zat hier een deuk in. Er is nu door Blokker een nieuwe besteld.

Wil 23-05-2020

Gemakkelijk bestellen op de site en afleveren bij blokker om de hoek!
Kun je het ophalen wanneer het je uitkomt en zit je niet onnodig thuis te wachten.

Corinne 23-05-2020

1 klein dingetje wat ik apart vond. Ik wilde de bestelling in de winkel ophalen en zou een bevestiging krijgen als ik het product op kon komen halen. Ik kreeg alleen een mailtje van postnl die ik niet had verwacht. Daarna nog een mail van postnl dat het pakketje bij de buren was afgeleverd. Diezelfde ochtend een mail van de Blokker dat ik het pakketje kon ophalen in de winkel. Misschien handiger als er alleen een mail naar de klant gestuurd word wanneer het pakketje opgehaald kan worden in plaats van een track en trace. Product dat ik besteld heb (Ventilator) is gewoon goed.

Thea Konings 23-05-2020

nou... ik vroeg de verkoopster waar de scharen lagen.
die lagen er niet meer...dan zijn ze er niet meer zei de verkoopster. ik wilde nog even in de winkel kijken en tot mijn verbazing hingen er achter in de winkel 2 soorten scharen.
als de medewerker dat niet wist, is er iets mis met de communicatie... jammer

RB 23-05-2020

Artikelen product zijn prima maar de levertijd, ondanks dat het ook op de site stond aangegeven, vind ik toch wel erg lang. Alle andere webshops leveren vaak nog steeds de volgende dag. Blokker 5 dagen.

Latifa 23-05-2020

Ik vond het shoppen online heel makkelijk, duidelijk en overzichtelijk. Mijn product werd zoals aangegeven binnen aangegeven tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Paula Capellen 23-05-2020

Prima service en zeer snelle levering. Goed product wat aan mijn verwachtingen voldoet.

Frans 23-05-2020

Snelle en correcte levering met veel keus en makkelijk te vinden op deze overzichtelijke site.

D.J. 23-05-2020

Slechte informatie over de levertijd ivm. de algemene corona waarschuwing wellicht nog te accepteren (8 ipv 5 werkdagen levertijd). Bij elk van de twee producten, na de bevestiging van de bestelling GEEN verzendbericht ontvangen van Blokker. Post NL stond onverwachts 's ochtends vroeg voor de deur omdat hun berichten 's nachts werden verzonden.
Droogtoren was onverpakt (anders dan in heel dun plastic zoals in de winkel) en daardoor licht beschadigd afgeleverd. Contact telefoonnummer in feite onbereikbaar.

Maureen 23-05-2020

Mijn bestelling was geannuleerd via PayPal en ik heb mijn geld nog steeds niet terug ontvangen terwijl de terugbetaling op 12 mei succesvol verwerkt was.

Tobra 23-05-2020

3 dezelfde artikelen besteld, maar er kon er maar 1 worden geleverd. De berichtgeving daarover was verwarrend. Wel kwam Blokker zelf met het aanbod om de twee niet geleverde artikelen terug te betalen. Op mijn vraag ook het derde artikel (dat ik niet heb afgehaald) te restitueren werd niet gereageerd. We willen voor de uitstraling van ons bedrijf namelijk 3 dezelfde.

Alie V.d. Ruitenbeek 23-05-2020

Blokker verkoopt artikelen van goede kwaliteit en de site is overzichtelijk en eenvoudig.
De informatie na de bestelling is uitstekend. Voldoet aan al onze verwachtingen.

Brenda uwuratuw 23-05-2020

Vriendelijk personeel, veel producten online te verkrijgen. Winkel ook overzichtelijk en schoon.

Dolly 23-05-2020

Dubbele bestelling gedaan omdat 1e bestelling met betaling met VVV cadeaukaart geen bevestiging gaf (maar de 2 zaken dus blijkbaar wel besteld waren) .
Dus 1 bestelling van 2 artikelen retour gezonden. Helaas, retourzending is door blokker wel ontvangen, maar 1 artikel is verdwenen uit de doos. Dus de retourzending is binnen bij Blokker, maar ik moet nu bewijzen dat er 2 artikelen in de doos zaten en niet 1. Hoe?

Carolien 23-05-2020

Ik vindt makkelijk wat ik nodig had en was snel in de winkel waar ik het heb opgehaald

Bianca 23-05-2020

Ik had 3 Blokker-melkopschuimers via de webshop besteld en bij de winkel opgehaald. Alles is prima verlopen, ze waren gelukkig nog net op tijd binnengekomen voor moederdag (en eentje voor mijzelf). In de winkel nog gekeken en wat spullen gekocht. Netjes geholpen aan de kassa, grote doos van de bestelling mee onder de arm, tasje met spullen mee en hup! op de fiets (ai!). Maar de melkopschuimers doen het goed!! De moeders en ik zijn er blij mee!!

Natasja 23-05-2020

Het is een hele overzichtelijke site en makkelijk te vinden. Aangezien we in de coronatijd zitten is naar de winkel gaan lastig vandaar gekozen voor het online shoppen. Super handig!!!

Anoniem374 22-05-2020

Was op zoek naar grote afvalemmers. Deze vond ik al snel op de blokker website tegen een betaalbare prijs. Ik ben er erg blij mee.

Mia 22-05-2020

De eerste keer online besteld bij Blokker en kwam er achter dat er geen verzendkosten en zeker een heel snelle levering was. Na een dag al in huis . TOP BLOKKER !

Jo 22-05-2020

Geweldig bedrijf elke bestelling is ok en bezorgd binnen de gestelde tijd oké

Carla 22-05-2020

prijs,kwaliteit prima,goede service,vriendelijk personeel ,we gaan dit zeker vaker doen

Lilian 22-05-2020

Prima geholpen in de winkel. Ik kwam een bestelling via de site ophalen. Levertijd was wel iets langer dan verwacht maar daar kunnen ze in de winkel niets aan doen. Werd waarschijnlijk veroorzaakt door het Corona gedoe.

Boot 22-05-2020

Order werd snel geleverd en via afspraak. Ik ben zeer tevreden. Ook de mails dat het product bezorgd was, waren mooi op tijd en correct