Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Ankie 28-04-2020

Makkelijk te bestellen, veel keus. Vlotte bezorging.
Blij met mijn nieuwe stofzuiger.

Marga 28-04-2020

Snelle levering en het artikel wat ik zocht toevallig in de aanbieding. Ophalen bij dichtstbijzijnde winkel binnen een paar uur. Alleen wat verwarring bij de mail en de winkel, wat trouwens wel goed is opgelost. Te lang verhaal om hier te vertellen.

Rissie 28-04-2020

Goede prijs (goedkoopste van de webwinkels) en snelle levering, na 1 dag al in huis.

Luus 28-04-2020

Het is een overzichtelijke winkel en het personeel is zeer klantvriendelijk!

Roland 28-04-2020

Ruime keuze en het huismerk dat een zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding heeft. Jammer dat het bezorgmoment van de twee artikelen 3 dagen uit elkaar. Gekozen voor bezorging in de winkel en dat was prima. Goede communicatie over de levering. En ik ben blij met de aankopen.

w.van Lieshout 28-04-2020

Vind deze aankoop efficiént en naar wens afgehandeld ! De bezorging verliep perfect !

Hil 28-04-2020

Snelle levertijd, betrouwbare informatie en aankoop is netjes geleverd. Heel tevreden!

Lisette 28-04-2020

Prettige winkel in A’dam met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook in deze tijd ziet het er keurig uit en wordt er goed afstand gehouden.

Berry 28-04-2020

Gezellig om te winkelen als je iets moet weten word je goed geholpen. Als ze het niet hebben in de winkel helpen ze je met online bestellen en dat waardeer ik ook.

Popko 28-04-2020

Blokker was de enige shop die mij kon leveren wat ik wenste. En voor mijn gevoel ook nog voor een heel voordelige prijs. Het ging n.l. om een 'oud' (het eerst uitgebrachte) model Senseo apparaat. Op vrijdag besteld en op maandag geleverd. Wat wil je nog meer.

Gabry 28-04-2020

Nieuwste Jan van Haasteren puzzel besteld en meteen betaald. Na VIJF dagen kreeg ik via mail bericht: helaas, de puzzel is toch niet te leveren. Ik zou mijn geld zo spoedig mogelijk teruggestort krijgen en ik zou dan mail krijgen. Geld is intussen netjes teruggestort, maar mail moet ik nog krijgen. En ik vind het schandalig dat je pas na vijf dagen via de mail bericht krijgt, dat een product niet op voorraad blijkt te zijn. Hoe is dat mogelijk?? Verder ook geen oplossing aangeboden gekregen oid.

Hetty 28-04-2020

Het is een fijne klantvriendelijke winkel, daarom vertrouw ik er op dat de webwinkel ook betrouwbaar is.
Artikelen werden op tijd bezorgd. Ik ben vaste klant van Blokker omdat ze goed en niet duur zijn.

Marieke 28-04-2020

Een bestelling, twee producten. Jammer dat de levering in twee keer kwam. Achteraf wel op dezelfde dag maar dat wist ik niet toen ik melding kreeg dat het eerste product binnen was ...

Gina 28-04-2020

De levering was ondanks de drukte snel. Wel jammer dat je niet alles online kan bestellen, hiermee moet je als iemand uit de kwetsbare groep toch weer anderen inschakelen om naar de winkel te gaan. Voor de rest beslist aan te raden

Evelien 28-04-2020

Gemakkelijk te bestellen en op te halen in de winkel! Handig in deze tijden, dan ben je maar kort in de winkel. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam!

Jack P 28-04-2020

Meer ervaring met de fysieke winkel, maar dit was een verrassend positieve ervaring, een eye-opener. Goed verzorgd, duidelijk en een ruime keuze uit het assortiment. Kortom een aanrader!

Chris 28-04-2020

Heel onduidelijk wat de levertijden zijn. Van Blokker naar Blokker wordt verstuurd met PostNl waarvoor onduidelijkheid en vertraging ontstaat. Ik zie liever dat het 1 keer per week in het eigen filiaal geleverd wordt dan... Whatever.

Hardon 28-04-2020

Via webshop besteld en in Blokker winkel opgehaald. Prima gegaan. Gaan we meer doen.

Verwoerd 28-04-2020

Met stomme verbazing lees ik jullie mails. Ik heb een klacht ingediend, kennelijk ( nog) niet gelezen. 17 apr. koker besteld, levering de 18e niet gehaald. Na vele telefoontjes, via app nalevering gevraagd. Volgende mail, sorry niet leverbaar. Ik naar een winkel en er een gekocht. Nu een mail over twee dagen wordt ie geleverd???? Dat hoeft dus nu niet meer. Zo wordt het nooit wat met Blokker.

A. de Wilde 28-04-2020

Duidelijke site..goede verwijzingen...goede berichtgeving en mailservice en snelle levering. Beter kan het eigenlijk niet

A. de Wilde 28-04-2020

Aida 28-04-2020

They were very helpful, guiding and knowledgeable. I was treated very nicely thank you.

Peters 28-04-2020

Ik was op zoek naar speciaal product dat bij Blokker website te vinden . En niet in de winkel dichtbij.
En een snelle levering

Holland Technical 28-04-2020

s'middags besteld en de volgende ochtend geleverd, en dat tegen een gunstige aankoopprijs, beter kan haast niet!

Ernst 28-04-2020

Nette omgeving. Overzichtelijk. Bestelling makkelijk te plaatsen. Aflevering bij één van de Blokker-filialen is ook mogelijk. Zodra de bestelling daar is aangekomen, krijg je een mail zodat je weet dat je kunt ophalen.