Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Femmie 18-06-2023

De bestelling van 4 producten was in 1 dag geleverd en alle 4 de producten voldeden volledig aan de verwachting! Top!

loes pieters 18-06-2023

Blokker is een shop waar je heel veel nuttige en gemakkelijke artikelen kunt vinden en ook de snelheid van leveren heeft mij aangenaam verrast

Angela 17-06-2023

Producten zijn helemaal goed. Precies als omschreven. Ik bestelde bestekbak, wijnglazen, plastic bakjes en wasknijpers. Helaas moest ik hiervoor 2x naar postkantoor en 1x naar DHL punt. Belachelijk. Had makkelijk in een doos gekund. Verschillende magazijnen, oké, maar is verzamelen misschien een optie ipv 3 pakketjes en 3 keer rijden?

W.W. van Rooijen-van Santen 17-06-2023

ik (85 jaar oud) werd vriendelijk en ter zake kundig geholpen. De volgende dag kreeg ik mijn bestelling al thuis. Het schoonmaak product wat ik kocht voldoet prima!!

Anoniem 14-06-2023

Goede klantenservice duidelijk en snel. Product nog beter dan verwacht. Ik kom zeker weer terug bij Blokker.

Leny 13-06-2023

goed geholpen in de winkel en de volgende dag product al bezorgd. Tot volle tevredenheid

Dijkstra 13-06-2023

Veel keuze. Snel geholpen bij de kassa. Föhn gekocht van Babyliss. Net gebruikt, bevalt goed.

Geen spullen en 3 weten later nog geen geld retour 13-06-2023

Op 21 mei voor 1000 euro aan tuinspullen gekocht via blokker bij een externe verkoper. Op 27 mei gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht vanwege niet leveren, beschadigingen, geen communicatie. Tot op de dag van vandaag geen spullen en mijn geld niet terug. In hun eigen voorwaarden staat dat bij annulering ze verplicht zijn binnen 14 dagen mijn geld te retourneren. Ik hoor al dagen het is overgemaakt, het komt eraan, nog 10 dagen etc.
Mijn geduld is op. Ik dacht dat @blokker een betrouwbare partij was die zaken doet met andere betrouwbare partners. Niets is minder waar. Blijkbaar moet ik nu juridische stappen ondernemen om ze op mijn rechten te wijzen en mijn geld terug te halen.
Dikke koude douche voor @blokker en @ecdgermany....😡😡😡😡😡😡😡

sylvia 12-06-2023

ruime keus, snelle levering, goede producten, duidelijke beschrijving, voor elk wat wils

Vivian 12-06-2023

Snelle levering, goed verpakt. Alleen jammer dat er geen tussentijdse melding kwam hoelaat de levering bezorgd zou worden

Willeke 11-06-2023

Ruime keuze aan producten. Zowel in soort als prijsklasse. Ook bij ruilen of retourneren erg klantvriendelijk.

Blokker plein 1992 maastricht 10-06-2023

Blokker heeft goede kwaliteit vriendelijk personeel,goede uitleg over de artikelen en is er wat ga je terug word alles zo geregeld top

Elisabeth 09-06-2023

Ik ben zeer tevreden over zowel het personeel, producten als wel het verloop van de bestelling. De website is mooi en overzichtelijk. En kan dit vertrouwde adres een ieder aanbevelen!

lieneke 06-06-2023

heel makkelijk zoek het artikel kijk welke je precies wilt genoeg informatie wat het kiezen makkelijker maakt dan het bestellen erg gemakkelijk om in te vullen en zo klaar hierna de bevestiging van je bestelling ook levering ging prima bericht wanneer het zou komen en de tijd was mooi op tijd en netjes afgegeven

Ine 05-06-2023

Blokker Wierden zeer klantvriendelijk personeel .Adequaat geholpen bij het aanschaffen van een strijkijzer en waterkoker.

Carolina van der Sangen 04-06-2023

Meest gezellige winkel ook online en altijd goede kwaliteit lief personeel en service up to date, dank jullie.

Snelle service 03-06-2023

Ik ging voor een aanbieding, maar die was niet op voorraad in de winkel! Binnen no time had de medewerker het product (stofzuiger) besteld en binnen de kortste keren (het was Pinksteren) kon ik de stofzuiger in de winkel (was mijn keuze) ophalen!

Lia 03-06-2023

goed overzicht van de producten en gemakkelijk en overzichtelijk te bestellen.Leverings tijd prima.

SM 02-06-2023

Prettige winkel , met een ruime keuze aan artikelen.
Ik ben heel fijn geholpen door de medewerkster. Zij deed echt moeite voor mij.
Chapeau!!!!!

Meino 29-05-2023

Jarenlang een handgreep met zuignappen in de douche gebruikt . Helaas gesneuveld . Gezocht en via Google kwam ik uit bij Blokker voor dezelfde handgreep . Bestellen ging gemakkelijk , ook betalen met ideal . De meldingen over verzending en wanneer bezorging klopte exact . Met 2 dagen de bestelling in huis . Ben zeer tevreden .

Diny 29-05-2023

De website is duidelijk, dus bestellen is makkelijk.
Ondanks een tussenliggend weekend kwam de levering snel .

Harrie 21-05-2023

Online bestellen werkt prima, bezorgen doet men veelal gratis, wij hebben het product uit de winkel gehaald waar men zeer vriendelijk personeel heeft

G. Bos 21-05-2023

De winkel is prima maar het bestelde product voldoet niet aan de verwachting. De oventhermometer was na enkele minuten in de oven gesmolten en werkt niet meer.

M donselaar 20-05-2023

Winkelbediende bij blokker heeft op pc alles geregeld voor me,netjes,de levering opgehaad na mail blokker driebergen.Het ophalen was even een eng gebeuren,er werd een oudere man niet goed,die viel languit op de grond,voor mijn voeten,ik ben even weggegaan,de winkelbediende was snel om te handele,haalde een stoel en een glas water voor de man,toen ik mijn bestelling opgehaald had,zat de man op de grond,hoe het afgelopen is weet ik niet,

Thieu 20-05-2023

Overzichtelijke site, snelle levering, behandeling en afhandeling van de geretourneerde goederen.