Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Mariëlle 21-07-2020

Ik plaats een bestelling op 10-7, en selecteer de opties om het op te halen in de winkel. Kreeg direct een mail dat dit de volgende dag kon ophalen, helaas kwam dat mij niet ivm met werk. 13-7 kreeg ik ineens een mail dat bij het verwerken van mij order de producten toch niet leverbaar zijn en ik me geld teruggestort krijg. Vind dit persoonlijk heel vreemd en ook slecht, bied dan de optie niet aan.

rubenhoeven 21-07-2020

snelle levering en goede prijs. Ophalen in winkel was mogelijk en snel, hierdoor voor de vakantie in huis

Anna 21-07-2020

Slechte service en geen communicatie.
Bij bestellen van artikelen zijn ze niet in de winkelvoorraad dus bestel ik via de site en laat in de winkel afleveren. Zou 1-2 werkdagen duren. Krijg na een dag bericht dat een deel in de winkel klaarligt en dat de rest volgt en daar bericht over krijg tzt. Na 4 dagen nog geen bericht over de rest. In de winkel kunnen ze het ontbrekende niet zien als nog in bestelling staand. Ik krijg een mail dat de bestelling is opgehaald en afgehandeld, terwijl ik niet alle artikelen heb. Vervolgens de klantenservice bellen. Die zeggen nee het is nu niet meer online leverbaar en ook niet in de winkel in woonplaats. Je bestelling is aangenomen maar nooit verpakt/verstuurd. Daarvan krijg je geen bericht terwijl je iets gekocht hebt wat dus nooit geleverd gaat worden. Klantenservice zegt je kunt naar winkel 20 km verderop rijden die hebben wel weer voorraad gekregen ( maar de klanten die besteld hebben krijgen geen levering)
Van de annulering van de bestelling krijg ik ook nooit bericht, hoewel ik daar nog expliciet om gevraagd heb en dat is toegezegd door medewerker klantenservice.
Uiteindelijk krijg ik wel het geld terug gestort.
Voor mij geen Blokker bestellingen meer. Als ik er zelf niet achteraan zou zijn gegaan had ik geen product en ook geen geld terug gekregen.

Johan Lippens 21-07-2020

Ruilen of terug brengen gaat zonder probleem. Ik kreeg direct mijn geld terug.

Hanane Essalki 21-07-2020

Verschrikkelijk. Ik heb nog nooit in mijn leven zo een slechte klantenservice meegemaakt. Ik heb bijna 2 weken geleden PER ONGELUK, een koelkast besteld via internet. Ik had nergens op de website een optie om deze bestelling te annuleren (wat al erg slecht is). Vervolgens belde ik de volgende dag om te annuleren wat uw collega zogenaamd gedaan had. Zij gaf aan om de bestelling te annuleren en als die alsnog verzonden werd dat ik deze kon weigeren aan de deur. Ivm met werk was ik op het moment van aflevering niet thuis. De koelkast is toen afgeleverd bij een buurman waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Vervolgens belde ik weer en gaf een andere collega weer aan dat er geen optie voor annuleren is en dat de andere collega verkeerde informatie heeft door gegeven aan mij. Vervolgens heb ik aangegeven om niet in de mogelijkheid te zijn om een retoursticker uit te printen en dat er geen retourformulier verzonden is. Uw collega zou toen een retourformulier per post verzenden. Een week later nog steeds geen retour sticker. Ik weer bellen (tussendoor zijn veel gesprekken zomaar opgehangen trouwens), ik kreeg een collega aan de lijn die haar excuses aanbood en alsnog WEER een retourformulier heeft verzonden. Deze heb ik toen wel ontvangen. PostNL en de lokale Blokker namen het pakket niet aan omdat deze te zwaar zou zijn. Nog meer problemen dus. Ik weer bellen naar de klantenservice en na bijna smeken werd er een ophaal opdracht gemaakt (wat al vanaf het 1e gesprek gedaan kon worden). Uw collega heeft toen per email een bevestiging verzonden waarin staat dat om 09:00 uur de koelkast opgehaald zou worden. Ik wacht een uur lang nog steeds geen bezorger die de koelkast zou ophalen. Ik bel weer naar de klantenservice en die geven aan dat er WEER een collega verkeerde informatie heeft verstrekt aangezien er geen specifieke tijdstip aangegeven kan worden. Zij heeft haar excuses aangeboden en zou een zogenaamde cadeaukaart verzenden. Ik vind dit een veel te kleine oplossing en gebaar voor zo een groot verschrikkelijk erge probleem wat niet eens mijn fout is. De Blokker klantenservice had dit veel beter, sneller, netter en makkelijker kunnen oplossen. Ik heb nog nooit zo een erge klantenservice meegemaakt als de Blokker klantenservice. Ik zal dan ook nooit mee shoppen bij jullie en zal elk persoon die ik ken hierover informeren. Ik hoop dat er contact met mij opgenomen word hierover met een gepaste compensatie en excuses.

Herman scholtens 21-07-2020

Aardige winkel , maar behandeling niet deskundig en een beetje laks.
Terugbellen of mailen als een artikel afgehaald kan worden gebeurd niet

M.W 21-07-2020

Gebruiksvriendelijke site en een supersnelle keurige levering. Duidelijke omschrijving van de producten zodat ik een goede keus kon maken

Vil 21-07-2020

Mijn bezorging wordt niet eens thuis afgeleverd wacht al de heledag krijg vervolgens een bericht dat de bezorger is langs geweest maar heb niet eens een briefje in de bus gekregen alleen maar een e-mail. Ik was gewoon thuis pakket is niet bezorgt moet het nu zelf ophalen dit is heel slecht, echt teleurstellend wanneer je ene pakket van 20 kg lekker 2km mag tillen thanks Blokker :)

erol 21-07-2020

fijn om te winkelen bij blokker komt overeen met de omschrijving
en was snel geleverd

Serge 21-07-2020

Bestelling was heel vlot geleverd maar een groot min punt dat naar België dat niet kan geleverd worden....

Cora 20-07-2020

Goede en snelle levering, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering

Martin 20-07-2020

Duidelijke onlineshop met goede prijzen. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Marja 20-07-2020

Duidelijke informatie over het product waar ik naar op zoek was. Ook was er een mogelijkheid om nog verder in te zoomen op de gekozen items. Snel na de bestelling al bericht over de levering. Ik ben bijzonder tevreden met de aankoop: een midden maat koffertje . De bestelling werd ook op het via Track and Tracé beloofde tijdstip bezorgd .

Monique 20-07-2020

Een senseo besteld, 1/2 leverdagen, 8 dgn later nog niet binnen, gebeld, sorry verkeerd ingevoerd, bestel hem opnieuw voor u, 5 dgn later, mail dat ze de bestelling opnieuw erin hebben gezet en levertijd 1 a 2 dgn is ondertussen 14 dgn later, geen excuses en nog steeds geen senseo...

chris 20-07-2020

de bestelling liep goed en op tijd bezorgd maar het gekochte wasrek is beschadigd binnen gekomen .

Carla 20-07-2020

Online bestellen en afhalen in de winkel ging erg makkelijk.
Het gevraagde werd bijzonder snel geleverd.

Emma 20-07-2020

Wilde wasmanden kopen, zouden op voorraad zijn in Colmschate. Uiteindelijk niet op voorraad en moest via de site bestellen. Dat gedaan en per abuis niet aangevinkt dat ik het wel wilde ophalen in de winkel. Direct gebeld met de webshop, dit is niet meer te veranderen. PostNL service is ook niet aan te passen dus het werd bij de buren bezorgd. Prima producten gekregen, maar op alle logistieke punten niet tevreden.

Anoniem 20-07-2020

Ik ben al maanden bezig om een ventilator te kopen bij Blokker. Eerst werd telkens in de winkel gezegd dat ik twee dagen later terug moest komen, omdat de ventilator er dan weer zou zijn. Na een week of twee werd er gezegd, dan zal die wel niet leverbaar zijn. Toen heb ik hem besteld bij een Blokker verder weg (kon deze ventilator niet laten bezorgen, alleen ophalen in een winkel waar deze voorradig is). Ik kreeg maar geen mail dat ik hem kon ophalen, terwijl de site en de bevestiging beweren dat dit meestal uiterlijk de volgende dag is. Een week later kreeg ik een mail dat ik mijn geld teruggestort kreeg en de ventilator niet opgehaald kon worden. Ik had een 10 euro kortingscode gebruikt, daar geen woord over. Hier moest ik zelf achteraan. 2x werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik de nieuwe kortingscode gemaild kreeg, 2x niet ontvangen. Toen weer gebeld. Toen ontving ik de kortingscode alsnog. Bij elk contact met de klantenservice werd me aangeraden de ventilator, ondanks dat het een eind rijden en altijd file is, in een winkel in een andere stad te bestellen omdat deze daar nog was. Dus ik maar gedaan. De hele zaterdag heeft het gekost vanwege file, het heeft benzine gekocht en thuis bleek dat de ventilator al een keer stuk is teruggebracht. Vandaag gebeld, en de enige oplossing is weer zelf naar de Blokker zeulen met dat ding om hem terug te brengen en ik krijg uit coulance de kortingscode nogmaals. Een betere oplossing was inmiddels geweest om me de ventilator aan te bieden met dezelfde specificaties maar ander uiterlijk die iets duurder is. Maar dat kon niet. Ik kon alleen max een 10 euro kortingscode krijgen, waarvan even vergeten was dat ik die dus in eerste instantie al had en een nieuwe code van dezelfde waarde dus geen extra korting/oplossing oid is.

"Ja, de winkel mag contact met mij opnemen over deze review" enkel als u me dan wel kunt helpen aan de soortgelijke ventilator, want aan het antwoord "ik kan u geen korting geven/ik kan niks" heb ik niets.

Ingrid 20-07-2020

Ik heb een droogrek van Leifheit besteld. Deze werd beschadigd bexorgd, zat niet in doos maar in dun laag plastic. Ik kon het laten ophalen maar koos voor inleveren winkel. Ik kreeg direct een nieuwe mee uit de winkel. Gebeurde vaker met droogrek volgens medewerker. Verpakking doos kost blijkbaar meer. Afweging van Blokker. Vervelend voor mij. Service aan telefoon en in de winkel waren prima.

Willem 20-07-2020

Als de website aangeeft dat het produkt op voorraad is en als je na de bestelling een mail krijgt dat het product toch niet op voorraad is terwijl na enig zoeken (6 blokkerwinkels) het produkt alsnog in de winkel gekocht kan worden is dat geen aanbeveling van de website!!

Super goede winkel en behulpzaam personeel 20-07-2020

Ben tot nu toe of in winkel of via internet tevreden over afhandeling. In winkel is men steeds vriendelijk en behulpzaam.

Saïda El Marjani 20-07-2020

De online shop is overzichtelijk, kom mijn producten ook snel vinden onder de goede naam ( soms gebruiken we er een andere naam voor).
De artikelen waren ook zorgvuldig ingepakt toen ik ze verzonden kreeg. Toppie ga zo door.

Buter 20-07-2020

Het vinden van het product was wel even zoeken. Eenmaal gevonden was de informatie duidelijk en overzichtelijk. De bestelling wad snel binnen en voldeed aan de verwachtingen. Snelle, duidelijke en goede service.

Jacobsen 19-07-2020

Goede en eerlijke prijs voor een goed product. Ben er blij mee, de steamer voor laminaat en welke vloer dan ook reinigt alles goed, makkelijk te hanteren, dus minder werk, minder tijd nodig, maar wel schoon.

Hans 19-07-2020

Ondanks Corona en de waarschuwing, dat de levering hierdoor mogelijk vertraagd kan worden, gewoon de volgende dag de spullen in huis. Chapeau Blokker!