Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

JaMa 22-08-2020

Product eenvoudig gevonden en besteld. Een dag later afgehaald in de winkel. Prima service!

H. Mulders 22-08-2020

Prima winkel in Amstelveen, bedrijfsleider is top !! Laatst nog een nieuwe TV gekocht. Volgende dag in huis. En ook nog een kolom ventilator. Fantastische zaak.

wvz 22-08-2020

Op zich ging het bestellen prima, maar het artikel is echter kapot aangekomen.

Misleidende aanbieding 22-08-2020

Geen beste beurt voor Blokker: Ik kocht rond 10 aug via de iphone de Philips stofzuiger Performer Compact FC8370/09 - paars, die in de folder werd aangeprezen en tamelijk goed uit de testen kwam. Vooral de tekst 'gratis vier stofzuigerzakken' trokken mij over de streep. Bij aflevering bleken de gratis zakken te ontbreken. Een belletje naar klantenservice leverde op: "dat betrof een actie, die in juli is gevoerd. Formeel bij klantenservice een klacht ingediend wegens misleiding en het verzoek om de uitslag. Want hoe kan ik in de folder van augustus weten dat het gaat om een aanbieding in juli. Tot op heden taal noch teken vernomen. Ik heb jammer genoeg ervaren dat je uit moet kijken en voor Blokker geldt: doe wat je belooft, dan komt het wel goed met klantenbinding.

F.B.R.A. 22-08-2020

Bij deze winkel liet ik mijn torenventilator afleveren, om hem af te halen.
Fijne winkel, om er in rond te 'snuffelen'. Werd direct allervriendelijkst geholpen. De ventilator had men reeds klaars staan..
Alles werd klantvriendelijk afgehandeld, ook met het verstrekken van praktische informatie omtrent de garantie.
Goed en verdient een pluim!

Jan 22-08-2020

Onze personenweegschaal was aan vervanging toe. De vervanging bij Blokker besteld op een middag. Levertijd 1 tot 2 dagen, maar de volgende ochtend al in huis. Prima.

Rudy 22-08-2020

Goede artikelen en service. Levering via PostNL is uitstekend veel beter dan met DHL.

Gert-Jan 22-08-2020

Het product en de levertijd is prima. Toch geef ik een 7 omdat je bij het afhalen van je bestelling in de winkel de bestelbon nodig hebt en dat is hopeloos achterhaald. Als ik iets bij een ander afhaalpunt ophaal is legitimatie voldoende. Want hoe groot is de kans dat iemand die op mij lijkt met mijn legitimatie mijn pakje gaat ophalen? Precies 0.
Dus Blokker ga met je tijd mee en maak het de klant gemakkelijker.

Joy 22-08-2020

Tijdens de hittegolf wilde ik een ventilator kopen voor op mijn dochter haar slaapkamer.
Ze sliep erg slecht en de site beloofde binnen twee uur een mail om het op te halen.
Deze staan overal wat goedkoper, maar ik dacht: laten we Blokker steunen in moeilijke tijden...

Er stondt : indien u voor 15.00 besteld kan het zijn dat u het product al na twee uur in de winkel kunt ophalen, en na 15.00 uur besteld, kunt u het de volgende dag ophalen.
(ik koos voor de optie ophalen in de winkel.)

Nu ging ik er al vanuit dat het wel een volle werkdag zou duren, maar ik heb op maandag besteld en kon het vrijdag pas ophalen!!
Zonder enig mailtje bv waarin staat dat het later komt of iets dergelijks.
Dat is natuurlijk belachelijk.

Ik koos juist voor de Blokker, omdat ze blijkbaar moeilijke tijden hebben.
Maar dat gaan we dus niet meer doen...

Het personeel in de winkel was overigens wel erg vriendelijk en behulpzaam, ook kunnen zij er niets aan doen dus zij krijgen een 7 van mij.

Dus ik ga voortaan niet meer hier bestellen helaas...

Loes 22-08-2020

Had een e-mail gekregen, u kunt uw pakje ophalen in de winkel, nee hoor staat niet in het systeem, na lang aandringen, weer kijken in het systeem achter gekeken en ja daar stond het pakje, was niet gescand!
Kortom.....ergenis!

Manon 22-08-2020

Op de web site stond dat het zwembad nog beschikbaar was in de winkel.
Ik ben meteen naar de winkel gegaan, daar aangekomen, niet meer beschikbaar.
De verkoopster raadde mij aan om het online te bestellen, dan zou het de volgende dag in de winkel zijn.
De hele dag mijn e-mail in de gaten gehouden, om in de avond een e-mail te krijgen dat het zwembad niet meer leverbaar was.
Diezelfde avond staat het zwembad nog steeds als beschikbaar in de webshop.
Dus nee ik zou niemand dit aanraden, als je met 30+ graden graag een zwembad wil aanschaffen zou het fijn zijn als er geen valse informatie word gegeven.

H.Welmink 22-08-2020

Vandaag besteld andere dag in huis,was netjes verzorgd en op tijd bezorgd.

RG 22-08-2020

De bezorging was extreem slecht. Het pakket was gewoon in de tuin gegooid en er was veel schade aan de bestelling.
Het omwisselen van de producten met de bijbehorende service was daarentegen zeer goed.

Firoosje 22-08-2020

Fijne online shop met veel keuze in producten. Wat ik fijn vond dat het snel werd bezorgd. Alles was netjes verpakt.

Hakima 22-08-2020

Goede bestekservice, medewerkers denken met je mee als het nodig is.
Vandaag besteld morgen in huis is erg handig,
Kortom zeker aan te raden

Karin 22-08-2020

Ik had voor Blokker gekozen omdat er stond dat je een besteld artikel al 2 uur na openingstijd van de winkel deze daar zou kunnen ophalen zodra ik daar een email over had ontvangen. ik wilde vanwege de warme nachten zo snel mogelijk een ventilator voor op de slaapkamer.
omdat ik na twee uur nog geen mail had ontvangen, heb ik dezelfde dag nog de winkel gebeld met de vraag of ze de bestelde ventilator inmiddels hadden ontvangen maar dat was dus niet zo. Ze hadden wel eenzelfde ventilator gewoon in de winkel te koop staan. Deze heb ik dezelfde dag alsnog daar gekocht maar moest deze wel betalen terwijl ik de bestelde ventilator (precies dezelfde) al online had betaald. Dit konden ze niet met elkaar matchen. Ergo: twee ventilatoren betaald, èèn ventilator gekregen. Ik besloot de mail af te wachten die me zou laten weten dat de bestelde ventilator alsnog zou komen. Na bijna een week nog niets vernomen en ik heb toen op zondag via Facebook contact opgenomen en de situatie uitgelegd. Daar werd me gevraagd om de volgende dag (maandag) nog een keer contact op te nemen zodat ze voor mij in orde konden maken dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik gaf aan dat ik dat niet wilde, maar de bestelde ventilator alsnog wilde hebben. Pas toen kreeg ik te horen dat ze deze ventilator dus helemaal niet in voorraad hadden. Ze zouden het geld binnen enkele dagen op mijn bankrek. terug betalen. Ik heb het bedrag op donderdag ontvangen.
De bestelde ventilator bleek achteraf helemaal niet in voorraad te zijn en had ik dus nooit via Blokker online moeten kunnen bestellen.

Stella 22-08-2020

Shoppen via 'n webshop gaat om meer dan alleen de kwaliteit van 'n produkt, 't is de hele belofte die 'n bedrijf doet, van presentatie t/m afhandeling, ook bij klachten over 'n produkt of levering. Het kopen ging goed; ik kreeg echter geen bevestiging dat het artikel klaar stond in het filiaal. 2 dagen later heb ik zelf de klantenservice moeten bellen, zij zeiden dat het produkt 1 dag na bestelling al klaar stond. Informatie bij het filiaal leerde, dat het computer programma voor bevestiging niet werkte. Wat ik hieraan slecht vind is, dat ze minstens handmatig hadden kunnen mailen, of de telefoon pakken. Jammer voor Blokker; had inmiddels elders eenzelfde produkt gekocht. Het ging om een koffiemolen die ik nodig had. Wat weer fijn was: het bedrag werd contant aan de counter terug betaald, dus hoefde er niet en aantal werkdagen op te wachten.

Marieke 22-08-2020

Ik ben zeer tevreden over de service van Blokker. Aan de telefoon met de plaatselijke vestiging werd ik netjes te woord gestaan en goed geholpen met mijn vraag. Nadat ik op de website mijn bestelling had gedaan kreeg ik binnen de beloofde termijn bericht dat mijn bestelling opgehaald kon worden. De prijs was bij Blokker lager dan bij de andere aanbieders van dit product.

K.e. 22-08-2020

Voor een bepaalde tijd besteld, morgen in huis. Tenminste dat is de belofte. Na betaling is de bestelling niet verwekt. Na 4 dagen contact gezocht en alles zou geregeld worden. Na 8 dagen nogmaals nagevraagd, ze konden het proces niet versnellen pas enkele dagen later kwam de bestelling. Wel gek dat als je zelf bestelt het er de volgende dag kan zijn, maar als Blokker het doorgeeft het 5 dagen duurt.

Adrian 22-08-2020

I ordered online and paid for the item, then walked 1.5km to pick it up at 2pm the next day (supposed to be ready in 2 hours) The staff member said that I had to wait for another email before he'd give me the item, so I waited half an hour and asked again, and he said no I had to keep waiting. I then called head office and was told my order had been cancelled and I would be refunded, but I still needed the item. She said there was 2 available at a store 1.5km in a different direction, but the store refused to hold the item for me because its a popular item and told me to get there as quickly as possible if I wanted it. I then walked/ran as quickly as I could to the other store in 35 degree heat to find they had more than 20 of the item in stock...very poor service, poor experience and completely unsatisfactory.

Maria 22-08-2020

Alles was in orde. Ik kon mijn bestelling afhalen .
Alleen jammer dat er in de regel zo weinig personeel is dat de telefoon niet woord opgenomen.

eva westra 22-08-2020

2 redelijk kleine pakjes verpakt in een gigantische doos met allerlei plastic er bij om hem op te vullen. Krankzinnig en niet meer van deze tijd. onmiddellijk toen ik dat zag dacht ik"hoe goed jullie producten ook kunnen zijn, ik bestel nooit meer bij Blokker.

Vibha Dhunna 22-08-2020

Order number- 63628051
Package got delivered at wrong address. Contacted customer service by telephone and Facebook. Disappointed at ur service.

Anoniem 22-08-2020

Blokker is altijd vertrouwelijk. Fijne webshop. Sommige artikelen zijn wel veel duurder dan elders.

Anja Willy 22-08-2020

Bestelling online gedaan en moest wachten op een email hoe laat ik het op kon halen in de winkel, maar dit een storing kreeg ik geen email. Na 4 uur wachten heb ik gebeld en kreeg ik excuses maar het stond al klaar. Ook in de winkel excuses want er was een storing. Aanvaard want het artikel stond klaar.
Koop zeker weer bij Blokker.