Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Femke De vries 19-06-2020

Gebruiksvriendelijke site, ook via de site kon ik gemakkelijk gebruik maken van cadeaukaarten. Snel bezorgt in de winkel, en vriendelijk geholpen door personeel. Top service!

Helma 19-06-2020

Overzichtelijke webshop. Ruime keuze en een mooie aanbieding. Bijzonder snelle levering. Kortom ik ben blij net mn Bourgini keukenmixer!

loukbinnendijk 19-06-2020

Via de website een waterkoker besteld omdat niet duidelijk werd aangegeven of deze in de winkel in Vlijmen op voorraad was. Volgens de informatie zou de bestelling de volgende dag in de winkel worden geleverd door PostNL. Op de dag van levering met de winkel gebeld of er een bestelling was binnengekomen. De wijze waarop ik te woord werd gestaan was verre van klantvriendelijk. "Ik moest maar wachten op bericht van PostNL" De melding van PostNL heb ik nooit ontvangen waarop ik de 2e dag wederom gebeld heb of de bestelling binnen was. Het antwoord was kortaf nee waarop ik vroeg of men mij wilde bellen zodra de waterkoker binnen was. Mij werd duidelijke en niet klantvriendelijk te verstaan gegeven dat men hier niet aan kon beginnen en dat ik mijn beklag maar moest doen bij Blokker hoofdkantoor. De dame van uw afdeling Klantenservice heeft mijn probleem op een vriendelijke wijze behandeld en enig tijd later werd ik door haar teruggebeld met de mededeling dat zij de winkel in Vlijmen had gebeld en de betreffende waterkoker aanwezig was. Het "excuus" van de winkel was dat PostNL het pakket per ongeluk bij de buren had afgegeven. De volgende dag ben ik het pakket gaan ophalen en het enige commentaar van de winkelbediende was "de klant van de beruchte waterkoker" Ik heb maar wijselijk mijn mond gehouden met de gedachten; hier kom ik nooit meer terug!! Op de doos stond een duidelijk adressering op het etiket met de vermelding BLOKKER VLIJMEN en vervolgens mijn naam. Het pand in Vlijmen is niet te missen en derhalve vind ik het vreemd dat PostNL het bij de buren zou hebben
afgegeven. Kortom, de hele gang van zaken vind ik diep triest en getuigt niet van een klantgerichte- en vriendelijke houding van uw winkelpersoneel in Vlijmen. Ik beveel deze winkel dan ook niet aan

Gert 19-06-2020

Levering zou binnen 2 dagen zijn werd 4 dagen maar verder alles perfect gelopen.

Hans Goor 19-06-2020

Assortiment is goed maar wat ik ook heel belangrijk vindt is het personeel is behulpzaam en vriendelijk

Henk 19-06-2020

Fijne site levering op tijd keuze is reuze overzichtelijk en prijs kwaliteit is goed

Geer 19-06-2020

Alles was prima in orde. Bestelling bij Blokker gedaan omdat Blokker moet blijven bestaan!

Pierre de Bruijn 19-06-2020

Mijn ervaring is dat zowel de site als in de winkel alles heel makkelijk is met uiterst vriendelijk personeel. Meer dan voldoende artikelen.

René en Clemie 19-06-2020

Correcte behandeling in levering bestelling, in zowel aanname als afhandeling.

J 19-06-2020

Site werkte niet. Ik kon niet de producten bestellenuit de aanbieding die ik wou hebben. Via Messenger krijg je ook haast geen contact. Na 2 dagen 1 bericht. Weer 1 dag later volgende dag.
Nu 2 dagen later nog geen bericht terug.

Linda 18-06-2020

Snelle levering, maar naar verkeerde adres. Daar geweigerd, PostNL zendt pakket retour. Gebeld (2x) en gemaild om te vragen de bestelling naar juiste adres te sturen. Dit zou geen probleem zijn. Echter na ontvangst in magazijn krijg ik een email dat ik het bedrag van de bestelling geretourneerd krijg. Is inmiddels gebeurd. Prima, en snel. Jammer dat klantenservice en magazijn niet samenwerken. Ik heb mijn bestelde pannen nu ergens anders gekocht.

Chris 18-06-2020

Product is prima, ook goed aangekomen en goed verzonden. Alleen had ik na 4 dagen nog niks gehoord en was ik onzeker of de bestelling wel goed was gegaan. Er stond namelijk in de web-shop het binnen 3-4 dagen bezorgd zou worden.
Daar had Minimaal 5 dagen moeten staan.

Henriette tischler 18-06-2020

Online besteld en afgehaald in de winkel. Ivm Vaderdag. Dat ging allemaal super vlot. Ook nog gebruikt gemaakt van een cadeau kaart vvv.

Anita 18-06-2020

Onze ervaring is niet goed geweest. Mijn man en ik hebben dit ook besproken. Wij denken dat we niet meer zo snel een bestelling bij jullie zullen plaatsen. Dit de volgende redenen.

- pakket informatie ontbrak
- retourneer formulier ontbrak ook aan onze pakketten.
- behulpzaamheid via de klantenservice viel ons ook erg tegen. In vergelijking met bol.com of Zalando bijvoorbeeld.
- Ook vinden wij het erg jammer dat bij Blokker je steeds je geld op een waardebon word aangeboden. Terwijl je gewoon je geld terug hoort te krijgen. Ik snap dat het zwaren tijden zijn voor Blokker en dat jullie klanten terug willen lokken maar bij ons werkt dit averechts en vermijden we hierdoor juist jullie winkels.
- betaling via IDeal ging bij mijn eerste bestelling goed. Bij de 2de lukte het opeens niet. Heel vreemd. Mijn man lukte het namelijk weer wel.

Ralf Hendriks 18-06-2020

Mooi overzichtelijke site, makkelijk een bestelling te plaatsen, snelle levering en vakkundig alles mooi ingepakt.

Ine 18-06-2020

Tot nu toe heb ik nog steeds mijn bestelde artikel niet ontvangen. Ik heb geprobeerd contact te krijgen via telefoon (Wat mij €5,00 heeft gekost en helaas niemand aan de lijn gekregen. Steeds krijg ik te horen dat het vanwege de corona crisis langer kan duren. Winkel heb ik gebeld waar het artikel zou worden afgeleverd, die zeggen dat ik een mail krijg zodra het artikel binnen is nog steeds geen mail ontvangen. Ik vind het heel vervelend dat ok tot nu toe geen contact kan krijgen over de status van mijn bestelde artikel.
En als ik bel beloven ze binnen een half uur de telefoon op te nemen maar na 3 kwartier dus nog niemand aan de telefoon gehad. Hopelijk krijg ik via deze weg een antwoord wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden. Dus tot nu toe is mijn ervaring met deze site nog niet zo goed helaas.

Deborah 18-06-2020

Super snelle service, de volgende dag kon ik mijn pakket al ophalen in de winkel.

Kalerooie 18-06-2020

Super! Top winkel, vandaag besteld morgen geleverd. Snel en betrouwbaar!
Ik had dit werkelijk niet verwacht deze lever snelheid :D

DC 18-06-2020

Heb 1 keer een bestelling via blokker gedaan en dat beviel mij prima.
De eventuele uitleg / instructies wat je daarbij kreeg spreekt voor zich en het was totaal niet moeilijk.
De bezorging was ook goed gegaan, op de juiste adres en gewenste tijd, niks beschadigd en meneer was erg vriendelijk.

Lies 18-06-2020

Bestelling geplaatst met 2 tot 3 werkdagen levertijd, is inmiddels 2 tot 3 werkweken geleden, bestelling komt nog steeds niet binnen en de betaalde telefoonlijn zit een wachttijd op van bijna een uur. Slechte service

Jml 18-06-2020

Slechte klantenservice.
Gebeld voor de afterpay betaling deze zou eruit gehaald worden maar naar 3 dagen nog geen verandering. Erg jammer dat je er zelf tijd en geld in moet steken. 30min aan de tel. Wachten en dan nog niet goed geholpen worden .. nee niet netjes!

Martijn 18-06-2020

Website werkt prima echter laat de klantenservice grote steken vallen. Standaard een half uur wachttijd, eindelijk iemand aan de lijn de verbinding verbroken. Geen duidelijke informatie voorziening over de levering van het pakketje. Ivm met Corona zou het leveren van het pakketje 2 werkdagen duren. Dit werden er uiteindelijk 5. Mits je goed geïnformeerd wordt is dit helemaal geen probleem. Daar valt serieus te verbeteren!

Renske 18-06-2020

Duidelijke website. Product kwam van partner maar was snel in huis. Het product bevalt erg goed, voldoet aan de verwachtingen.

Miriam 18-06-2020

Ik had 6 theeglazen online besteld. Volgens de gegevens waren deze op voorraad en heb ik deze betaald.

Een dag later ontving ik een bericht dat deze toch niet op voorraad waren en het geld z.s.m zou worden teruggestort. Dit heeft echter ruim eenn week geduurd.

Marwah 18-06-2020

Wow, I'm really impressed with Blokker's delivery service. I ordered on a Sunday night and received my products the next morning. Literally, the next morning. I'm sure it differs but this is awesome service. I'll definitely shop online with them again!
Great job Blokker!