Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

DIMPH 05-10-2020

Ik heb ervoor gekozen omdat het duidelijk is om het artikel te bekijken .je kan voor en achteraf betalen .je krijg een bevestiging als je het door een ander laat ophalen bij de betreffende winkel .

Gijs 05-10-2020

Eerste ervaring, gewoon alles zoals het moet. Snelle levering, goede (volg)informatie. Ben tevreden

Natalie 05-10-2020

Altijd goede kwaliteit van artikelen en service. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

roel 05-10-2020

Artikel werd keurig op tijd geleverd en was zoals verwacht. Het pakket was onbeschadigd .

Wendy Bekkers 05-10-2020

Online aankoop gedaan. Deze wordt gratis geleverd in het Blokker filiaal van je keuze. Ophalen gaat erg snel en simpel. Omdat al was betaald kon ik snel m'n weg vervolgen.

Rob 05-10-2020

Er staat voor 14 uur besteld, dezelfde dag ophalen. Helaas gaat deze vlieger niet op (er was voldoende voorraad in de winkel).

De volgende dag kon ik wel gewoon de bestelling ophalen. Maar als je iets niet waar kan maken, moet je het ook niet doen.

Pisces 05-10-2020

Had voor veel geld plastic dozen besteld. Een derde daarvan Is stuk aangekomen. Zou niet weten hoe ruilen. Teveel werk met terugsturen of reclameren. Erg teleurstellend.
Ik kan Blokker daarom niet aanbevelen.

martijn 04-10-2020

Ik wilde een simpele broodrooster. en rest winkels had alleen duurdere. Dus hier besteld in winkel opgehaald makkelijker kan het niet.

jaap 04-10-2020

Prettige verkoopster, die mee dacht en attent was. Tevens ons erop attendeerde dat de koop, 2 dagen later voor nog betere prijs te koop was.

J weijers 04-10-2020

Het bestellen en betalen ging heel gemakkelijk en de bestelling werd heel snel geleverd.

Maartje. 04-10-2020

Twee prima wasrekjes besteld. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Top

E.van der Velden 04-10-2020

Snel gevonden wat ik zocht op een duidelijke site. Mooie prijs verhouding. Keurig alles op de mail en een snelle levering.

Theo 04-10-2020

Het bestellen ging heel makkelijk, en het produkt was binnen 24 uur in de winkel naar keuze.

Huijts 04-10-2020

De webshop van Blokker is gemakkelijk te vinden. Het artikel dat je wil bestellen ook. Het is fijn dat er duidelijke revues van andere kopers op de site staan, zodat je een goede keuze kunt maken. Het door mij bestelde artikel werd de volgende middag al bezorgd bij een Blokker winkel bij mij in de buurt. Ik kon het bij die winkel afhalen en hoefde dus niet op de postbezorger te wachten.

fladder 04-10-2020

Waardeloos! Bestel een artikel en word niet binnen de beloofde termijn geleverd, na een aantal keren bellen krijg ik te horen dat het artikel niet meer leverbaar is!

I. Laan 04-10-2020

Ik twee artikelen in de sale gekocht, en koos voor de optie ophalen in een winkel. Ik zou de volgende dag een mail krijgen dat de artikelen klaar liggen om opgehaald te worden. Die mail kreeg ik echter niet. Een week later kreeg ik pas een update, de producten waren uitverkocht (vanwege de sale neem ik aan) en mijn order geannuleerd. Geld werd een paar dagen later teruggestort. Dit kan natuurlijk gebeuren maar het is wel jammer. wat duidelijkheid en snellere updates over mijn order had ik wel gewaardeerd.

Shadow 04-10-2020

Via de webshop gekocht. Goed product. (Product opgehaald bij winkel) Wat ik alleen erg vreemd en tenen krommend vind is. Als je het product naar huis laat sturen kost het 5,95 aan verzend kosten wat logisch is. Als het naar de winkel gestuurd wordt is het gratis. Wat ook logisch zou zijn denk je. Omdat het met de normale vracht van de winkel mee komt. Maar dat gebeurt dus niet. Het wordt als nog met de TPG post gestuurd. En dan denk ik laat het dan lekker naar je huis gestuurd worden. Ipv dat je het ophaalt in de winkel. Voor mij is dat een overweging om niks meer te kopen via de webshop.

Joke 04-10-2020

Zo gevonden wat er nodig was binnen 24 uur bezorgd. Goede service makkelijke website blijf er zeker gebruik van maken.

Lieke 04-10-2020

Ik deed een bestellen van 2 artikelen waarvan een artikel nooit is aangekomen na een paar telefoontjes van mijn kant kwam ik erachter dat het inmiddels niet meer leverbaar is en geld wordt teruggegeven waar ik overigens nog steeds op wacht. Hele slechte service

Henk Bok 04-10-2020

Ik vind het een fijne shop. De artikelen zijn makkelijk te vinden. Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs.
De bestelde artikelen worden altijd snel geleverd.

Hanneke 04-10-2020

Prima service en snelle levering.
Website aanpassen. Mijn product stond als beschikbaar maar bleek niet leverbaar via webshop. Ik werd niet naar de winkel verwezen waar t product wél leverbaar was.

Frits 04-10-2020

Bestellen gaat simpel en Blokker is vetrouwde winkel. Dus besteld en betaald. Echter volgende dag bleek pannenset die online werd aangeboden was niet leverbaar! 😖.
Ik krijg mijn geld nog terug ( dat vetrouw ik wel) maar bied niets online aan wat niet leverbaar is!

Anneke 04-10-2020

Ik had een prullenbak besteld. Voor 22.00 besteld, morgen in huis stond erbij. Ik zou een mail krijgen als hij de deur uit zou gaan. Na 4 dagen nog niks gezien, dus maar eens gebeld waar de prullenbak was...het kwam er op neer dat de bestelling niet was doorgezet naar het magazijn, voorraad was op en ik kreeg mn geld terug tussen 10 en 14 dagen!! Ik dus èn geen prullenbak èn voorlopig geen geld èn moest ik dus alsnog naar de winkel want daar waren ze wel.....

Laura 04-10-2020

Ik bestelde twee producten, een weegschaal en een kom. Van de weegschaal waren er nog 6 op voorraad volgens de website. Na twee dagen kreeg ik het bericht dat mijn bestelling onderweg was, maar enkel de kom. De weegschaal bleek toch niet op voorraad te zijn. Kan gebeuren natuurlijk, maar op de website zie ik vervolgens staan dat er nog 2 stuks op voorraad zijn en bestelbaar. Dat is gek. Als je een foutje maakt, zorg dan ook dat je er van leert en niet andere klanten hetzelfde laat overkomen. Nu betaalde ik verzendkosten voor alleen de kom en moest ik de weegschaal alsnog ergens anders bestellen. (En daarvoor ook weer verzendkosten betalen).

Saphira 03-10-2020

Na een week geen track en trace code te hebben ontvangen gebeld naar de klantenservice. Mijn bestelling kon men niet terug vinden. Wel dat ik betaald had. Vriendelijk te woord gestaan door de dame aan de tel, maar de mogelijkheid om mijn bestelling te annuleren kon niet. Ook gevraagd om het product in de winkel af te halen aangezien ze daar het product weer hadden. Dat Was ook niet mogelijk. Er zou onderzoek worden gedaan waar het fout is gegaan, maar hoe lang dat zou duren was niet bekend. Service naar de klant en denken in oplossingen zodat ik mijn product zsm kon krijgen miste ik zeer!