Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ruud 21-05-2020

Zeer snelle bezorging, ondanks deze Corona-tijden. De stoel zit lekker, is licht en stevig. Makkelijk in-en uit te klappen. Voor deze prijs een no-brainer.

JNTEL 21-05-2020

Goede weergave vd producten en snelle levering cf indicatie daarover, ondanks huidige grote drukte bij webshop en bezorgdienst

Doenja 21-05-2020

Singer naaimachine besteld, kwam al de volgende dag. TOP!
Helaas een Italiaanse handleiding. Gebeld, na 30 minuten een medewerkster aan de lijn, toen 10 minuten in de wacht. Antwoord: ik moet het zelf met Singer regelen. Telefoon nummer dat ik kreeg bleek niet in gebruik te zijn. Zelf gemaild met Singer, kreeg snel en netjes antwoord: Blokker moet dit via zijn leverancier regelen. Blokker gemaild, geen reactie. Dag erna ge-appt. De reactie van Blokker: een linkje sturen zou voldoen aan hun wettelijke verplichting. Blijkbaar moet je verplicht een printer hebben om ruim 30 pagina's te printen..... Een garantiebewijs heb ik ook niet gekregen, alleen een appje dat dit 2 jaar is. Niet ècht een bewijs dus. Op mijn voorstel dat zij het zouden printen en naar mij opsturen, heb ik geen reactie gekregen.

Dina 21-05-2020

We hebben een online bestelling gedaan die we 2 uur na het bestellen zouden kunnen ophalen. We hebben na een aantal uren wachten maar met de winkel gebeld. 4 uurtjes na het ophalen kregen we een e-mail dat onze bestelling klaar lag.

Mara 21-05-2020

De site is prima en gebruiksvriendelijk, maar de levering laat te wensen over. Ik heb in korte tijd 3 bestellingen geplaatst, waarvan 1 bestelling incompleet was. Na telefonisch contact ben ik voor dit gemis wel ruimschoots gecompenseerd. Een ander probleem vormde mijn retourzending. Aanvankelijk kreeg ik maar de helft vergoed, terwijl ik toch de hele bestelling had teruggestuurd. Nadat ik een mail gestuurd had, is dat alsnog hersteld.

V K 21-05-2020

Redelijk snelle levering. Was wel een paar dagen over de aangegeven tijd gegaan, maar natuurlijk kan ik dat vooral in deze tijd begrijpen.

Michel 21-05-2020

Ik begrijp dat vanwege Corona zaken langzamer gaan maar om op 16 mei een mail te ontvangen dat je product onderweg is terwijl het op 8 mei al geleverd is .... ik had liever voor de levering gehoord dat het product eraan kwam. Van bestelling tot levering duurde 5 dagen, dat is acceptabel maar de berichtgeving is gewoon slecht,

Florian 21-05-2020

Op 4 mei werd op de website aangegeven dat het product nog voorradig was. Bestelling geplaatst en bevestiging gekregen op 4 mei. Twee dagen later (op 6 mei) een bericht dat het product niet meer leverbaar is...

Odie 21-05-2020

Scherpe aanbieding. Snelle levering. 1 item was helaas beschadigd tijdens het transport. Deze kon ik dezelfde dag zonder enig probleem in de winkel ruilen. Geen gezeur of gestuntel. Goed en vriendelijke geholpen.

Toine 21-05-2020

Goede overzichtelijke website waardoor artikelen makkelijk te bestellen zijn.

Berta 21-05-2020

Na vier weken nog geen product ontvangen. Ik heb drie keer gebeld en letterlijk uren lang gewacht om telefonisch met de klantenservice te kunnen spreken. Ik zou Blokker niet aanbevelen maar afraden.

Tosca 21-05-2020

Was op zoek naar een verstelbare tuinstoel in 7 standen plus kussen. Kwam deze tegen op de website tegen een voordelige prijs in vergelijking met anderen. Bestelling in goede staat ontvangen, goed verpakt. Het enige punt is dat er geen track en trace werd toegezonden. Kreeg van Post Nl een mail dat er een bezorging onderweg was, alleen geen naam bij afzender. Aangezien ik verder niets verwachtte kon ik ervan uit gaan dat dit van Blokker moest zijn. De tuinstoel met kussen ziet er goed uit en is zeker van een goede kwaliteit.

Simon 21-05-2020

Ik vond het overzicht, prijzen en bestellen goed.
Wel duurt verzending bijna een werkweek. Dat is iets dat ik niet meer ben gewend, maar is natuurlijk geen ramp.
Er zit allerlei spam in de doos. Daar mag wel mee worden opgehouden.
Daarnaast heeft deze reviewsite op een pagina een illegale cookiemuur. Met al die dingen ga je je toch afvragen of je nou klant bent of juist het product... Vandaar slechts de kleine voldoende.

Marije 21-05-2020

De dweilset die ik bestelde bleek niet op voorraad en werd geannuleerd maar de reserve dweil werd wel geleverd waar ik niks aan heb zonder de set.

Jan Bout 21-05-2020

De web site is snel en handig. Allen het retourneren van de gasfles is voor mij niet gelukt.

M. Zwaard 21-05-2020

Ik bestelde iets wat bij het ophalen in de winkel er niet was en dat word dan gewoon geannuleerd, niet dat ze het nogmaals bestellen voor je en je het alsnog later kan ophalen. Zeer slecht

Odile 21-05-2020

Wasrek Leifheit online gekocht, prima. Afgehaald in winkel verliep goed. Verder geen bijzonderheden.

Robbert 21-05-2020

Ruim assortiment, overzichtelijke indeling van de website, makkelijk bestelproces en snelle levering. Daarnaast een goede prijs-kwaliteit verhouding van de producten.

Sonja 21-05-2020

Snelle levering
Keuze genoeg
Schappelijke prijzen
Ik zou Blokker aanraden bij vrienden en familie

Lineke 21-05-2020

Omdat we goede ervaringen hebben met Blokker hebben we dit keer voor de webshop gekozen (ivm Corona). De artikelen waren snel binnen en ook het retourneren ging erg soepel.

Debora 21-05-2020

Blokkerwinkels zoetermeer en bergschenhoek. Ik was op zoek naar een bepaald servies en moest dit bij elkaar zien te krijgen. Alle 4 de winkels hebben me zeer goed en vriendelijk geholpen om het servies compleet te krijgen.

Willem Henneman 21-05-2020

Blokker een mooi bedrijf met een mooie diversiteit en goede kwaliteit artikelen. Webshop duidelijk en overzichtelijk. Sinds jaar en dag de juiste kwaliteit prijs verhouding. Betrouwbaar concern.

Paul 20-05-2020

Ik heb op 09-05-2020 2 goedkope campingstoeltjes online besteld, en deze op 13-05-2020 ontvangen, helaas is het frame wit terwijl ik het zelfde model stoeltjes met een zwart (of donker) frame besteld heb met een ander artikelnummer. Ik heb meteen een mailtje gestuurd dat ik expres de stoeltjes met het donkere frame besteld had omdat wit erg snel vuil en vlekkerig wordt, en waarom zonder overleg een ander artikel is gestuurd. Maar ook gemeld dat ik ze niet ga terugsturen omdat het mij nu al genoeg tijd heeft gekost. Het is nu 20-05-2020 en het enigste wat ik als antwoord heb ontvangen is of ik een winkel review wil schrijven, maar ik ben bang dat ik hier geen prijs mee ga winnen. Jammer, want ik heb in het verleden regelmatig bij de Blokker winkels gekocht, maar de laatste tijd koop ik toch steeds meer bij webshops omdat deze meestal hetzelfde product goedkoper kunnen leveren, en deze laatste ervaring is dan ook niet erg motiverend.

G.J. den Breems 20-05-2020

Ik heb mijn keuze gevonden op internet dit product was nog niet in de winkel verkrijgbaar .
Vandaar mijn online bestelling , waar ik uitermate geweldig ben geholpen , zeer snelle levering keurig verzorgd . En priecies volgens afspraak geleverd Complimenten voor Blokker online .

Fred 20-05-2020

Het bestellen ging eenvoudig, kon snel worden geleverd en ik werd uitstekend op de hoogte gehouden over de routing van het pakket en afhaalmogelijkheid.