Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Ilsemary 08-03-2022

Snelle afhandeling van de bestelling: zaterdagavond besteld, maandagmiddag opgehaald. Personeel in de winkel zeer vriendelijk.

Martje 07-03-2022

Wat een geweldige snelle bestelling.

Mijn bestelling de volgende dag al in huis.
Prima verzorgd, en zeer netjes verpakt.
Ik zal zeker vaker een bestelling doen ,en het een ieder aanraden , om dit ook te doen.
Een super de super goed idee.
Gewoon doen
Wat er ook gebeurd,bij blokker is het altijd oké!

Super 07-03-2022

Super hoor! Simpel om te bestellen en Blokker te kiezen bij jou in de buurt, zo zie je meteen of het artikel nog voorradig is. Ook overzichtelijke webshop. Ik ben heel erg tevreden met alles en het artikel is top, Curver afdruipmat voor de afwas. Ook met het afhalen van mijn artikel waren ze zeer vriendelijk en behulpzaam .

E 07-03-2022

Het bestellen, betalen en bezorging ging allenmaal even gemakkelijk en snel.

Dik Tolhuisen 07-03-2022

De winkels zijn zeer netjes en overzichtelijk ingericht.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en ook weten ze waar over ze praten.
Wat ik heel fijn vindt is dat ze niet gelijk op je aflopen om te vragen of ze kunnen helpen.
Ik denk dat veel mensen dit vinden.
Ga zo door Blokker ben zeer tevreden.

Dennis 07-03-2022

Bestelling via mail was eenvoudig. Artikelen werken naar behoren. De levering was de dag erna. Prima service.

W. IJzermans 07-03-2022

Super tevreden over de website, de levering en de prijs van mijn Bosch mum5 scale keukenmachine.

Mir 06-03-2022

Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer

Anouk 04-03-2022

Mooie actie voor Tefal pannen. Na bestelling en betaling bleek helaas mijn bestelling niet in zijn geheel voorradig, tegoedje gekregen voor het ongemak. Winkel in omgeving gebeld, Almelo die had hem nog :-). Bood de werknemer van Blokker zelfs aan de pan mee te nemen naar Blokker Hengelo waar ik woonachtig ben, echt top!!!

L. Willemsen 03-03-2022

Fijne winkel met grote verscheidenheid aan producten. Makkelijke en overzichtelijke site. En ophalen zonder gedoe.

Gonnie 02-03-2022

Blokker Molenwijk heeft zeer vriendelijk en behulpzaam personeel....hebben mij geholpen met het bestellen van het product zodat ik het ook in de winkel weer kon ophalen...prima service

Michel Vos 02-03-2022

Goede zoekmogelijkheden en snel het product te vinden Incl extra's. En vooral een snelle levering, de verpakking zou wat meer op maat mogen.

Mehdi 02-03-2022

Op 13 november 2021 heb ik via de website van blokker koffiezetapparaat van Philips Senseo HD6553 aangeschaft en opgehaald in het filiaal aan de Kinkerstraat in Amsterdam.

Vanmorgen (ruim 3 maanden later) wilde ik een kopje koffie zetten zoals iedere andere ochtend. Dit keer hoorde ik een sissend geluid gevolgd door een knal. Bij opnieuw het apparaat aan het uit zetten bleek er een defect en warmt hij niet meer op.

Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice, die mij adviseerde om naar de winkel te gaan met het apparaat en de kassabon zodat het product omgeruild kon worden.

Toen ik vanmorgen aankwam bij het filiaal in de kinkerstraat in Amsterdam, werd mij inderdaad in eerste instantie vertelt dat ik een nieuw apparaat mocht pakken en dat het defecte apparaat opgestuurd zou worden. Nadat ik met de doos van het nieuwe apparaat weer terug bij de kassa was en al mijn gegevens had doorgegeven kwam de winkelmanager erbij en vertelde dat het apparaat ter reparatie opgestuurd dient te worden, maar dat ik geen nieuw apparaat meekreeg of een apparaat ter vervanging. Vervolgens uitgelegd dat ik hier niet mee akkoord ging.

Bovenstaande verhaal opnieuw gedaan, dat het apparaat 3 maanden oud is en ik niet 3 weken kan wachten op een eventuele reparatie voordat ik weer koffie kan zetten. De winkelmanager hield vol hier niks aan te kunnen veranderen. Ook niet nadat ik had uitgelegd dat het winkelpersoneel al had toegezegd dat ik gelijk een nieuw apparaat mee zou krijgen.

De klantenservice blijft volhouden dat ze hierin niks kunnen doen.

Ik was een vaste klant, maar ik zal NOOIT meer een aankoop doen bij deze keten!

Koffiezetapparaat 01-03-2022

De bestelling die ik plaatste ging heel gemakkelijk en de bevestiging die ik hierna ontving ging heel correct.

M. H. A. Krijger 01-03-2022

Blokker vindt ik een fijne winkel om producten te kopen. Online kon ik de Senseo switch niet vinden, dus ben ik naar Blokker gegaan en daar heeft de medewerker mij prettig geholpen om het juiste product te bestellen, senseo switch wit.
Hij heeft het besteld en gezorgd dat het thuisbezorgd werd.

Wilma 25-02-2022

Personeel in Veghel, wilde een deksel, ja daar links vd winkel, ze staan met 2 personen achter de kassa, ik was de enigste in de winkel,
Jeetje zeg, ik kon ze niet vinden dus vroeg ik even, ik zie ze niet hangen in die doorsnee, ja als ze er niet hangen dan hebben we ze niet. Dames kijk even mee en doe wat je moet doen, klanten helpen en evt even meekijken, zou heel fijn zijn, en dit is de derde keer al dat we zo geholpen worden .

Johan 21-02-2022

Via hun site heb ik (via het account van mijn zoon) een weegschaal en twee pepermolens besteld en betaald. Helaas was in het filiaal in Eersel (het filiaal van mijn keuze) alleen 1 pepermolen beschikbaar. De rest van de bestelling werd door Blokker geannuleerd. Ik heb toen meteen via mijn eigen mail gereageerd dat ik aan die ene molen niets had en daarom de volledige bestelling wilde annuleren. Zelf nooit een reactie ontvangen, maar tot irritatie blijven ze via de mail en telefoon van mijn zoon reageren. Vandaag (21-2) dus maar eens gebeld. Ze vertelden me opnieuw dat ik naar het filiaal in Eersel moet om die ene pepermolen af te halen en daar meteen te retourneren. Alleen dan krijg ik mijn geld terug! Ga ik dus echt niet doen. Maar krijg van Blokker dan pas het geld terug. Blijkbaar is dat de enige manier waarop ze me kunnen helpen.
Mijn irritatie is dus tweeledig: enerzijds kan blokker blijkbaar alleen reageren via mijn zoon (want zijn gegevens stonden bij de originele bestelling) en anderzijds houdt men vast aan de eigen procedures voordat ik mijn geld terug krijg.

Monique 15-02-2022

Op 4 januari artikel retour gedaan.
Tot op de dag van vandaag nog geen geld terug.
2 keer klantenservice gebeld komt in orde niet dus.
Nooit meer bestel ik bij blokker.
Slechte zaak.

Henk 05-02-2022

De winkel had op voorraad wat ik zocht. En voor een prima prijs, een stuk lager dan online.
Verder snel geholpen bij de kassa en aardige medewerker.

Geklungel 30-01-2022

Ik schrijf nooit reviews, maar de situatie waarin ik nu in zit, is zo belabberd slecht. Denk na voordat je bij Blokker besteld. De klantenservice is totaal niet hulpbehoevend en medewerkers volgen slechts een script.

Op 9 januari 2022 heb ik een Eko Essential Recycler Pedaalemmer afvalscheider - 20 + 9L - Wit (E 65,-) bij Blokker besteld. Na het plaatsen van de bestelling werd ik geïnformeerd dat Vida Bins de leverancier is.

Op 11 januari 2022 krijg ik van DHL bericht dat de afvalemmer bezorgd is bij het Blokker filiaal in Ede aan de Keesomstraat. Het Blokker filiaal heeft aangegeven niets ontvangen te hebben. (Track and trace code zegt van wel.) De klantenservice van Blokker verwijst mij naar Vida Bins. Vida Bins heeft twee onderzoeken bij DHL laten uitvoeren. Beide onderzoeken concluderen dat de afvalemmer daadwerkelijk is geleverd.

De klantenservice van Blokker blijft volhouden dat Vida Bins dit moet regelen. Gek, ik heb een product bij Blokker gekocht en nergens staat aangegeven dat Vida Bins verantwoordelijk is. Blokker weigert een oplossing te bieden. Terugbetaling kan ook alleen plaatsvinden als Vida Bins toestemming geeft. Laat Vida Bins nu zeggen dat Blokker het moet oplossen…

Ik zit nu zelfs te overwegen om de belkosten te declareren…

Nina 28-01-2022

Ik wacht al 1,5 maand op een factuur van de blokker van een onlinebestelling die ik nodig heb voor mijn boekhouding. Na herhaaldelijke keren te bellen krijg ik diverse opmerkingen: de factuur moet nog gemaakt worden, het kan tot twee weken duren, het is intern het kan niet nu afgehandeld worden etc. Ik vraag me af hoe het dan belastingtechnisch met hun boekhouding is gesteld?

Wim de Meester 27-01-2022

Zag het artikel in de decemberfolder. Artikel gekocht in lockdown via Click&Collect: kwestie van even bellen en ophalen. Prima uitleg over apparaat en refundactie door vriendelijk personeel. Makkelijk afrekenen en punten sparen.

Ron 26-01-2022

Na het ontvangen van Blokker-cadeaukaarten (postcodeloterij) besloten wij om een Nutribullet blender te bestellen, deze kan alleen worden geleverd door verkooppartner.
Het verzilveren gaat niet goed, kan de cadeaukaart niet inleveren.
Na meerdere malen te hebben geprobeerd heb ik de klantenservice maar gebeld, hier zitten naar hun eigen zeggen adviseurs.
Neem dit niet te serieus want het advies is dat je het later nog eens probeert. (Dat had ik al gedaan en kan ik zelf ook verzinnen)
De enigszins stotterende en niet behulpzame jongeman kon niets beters bedenken en had dus ook geen oplossing.
De slogan "Blokker heeft alles in huis" is niet alleen slecht gekozen maar ook nog eens niet waar.
Ze hebben niks in huis, dat is al meerdere keren voorgekomen bij ons.
Ophalen in een winkel is geen optie, deze blender hebben ze namelijk niet in huis.
Dat het slecht gaat met een winkel als dit vindt ik niet zo gek, van een leuke en nuttige winkel naar een betreurenswaardige toko is wel een grote sprong in een paar jaar.
Wij zijn dus zeer teleurgesteld in Blokker, jammer.

Tom 24-01-2022

Tsja, je denkt een keer: laat ik eens bij de Blokker iets kopen om de lokale winkel wat te supporten. Grote fout als je gewoon de normale garantie afhandeling van andere (online) winkels gewend bent. Wat een drama. Voor een eierkoker van een tientje doet men zo moeilijk, zucht. Blokker bestaat niet lang meer op die manier.
Van ellende de eierkoker achtergelaten in de winkel zonder geld terug.

Mieke 23-01-2022

Winkel in de eigen woonplaats Barendrecht. Leuk en hulpvaardig personeel. Ook tijdens de lockdown konden ze via de uitgang klanten bedienen. Heel fijn.