Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Maarten 19-05-2020

service was goed, alleen een levertijd van 3 tot 5 werkdagen is vrij lang tegenwoordig.

EenKoper 19-05-2020

De beperking van minimaal voor €15 bestellen is irritant.
Gaarne ook alleen een email sturen wanneer de complete bestelling klaarlicht in de winkel en niet voor elk onnderdeel apart naar de winkel laten komen.

Monica 19-05-2020

Mooi servies gekocht bij Blokker. Wel jammer dat het servies niet compleet te koop was, zodat ik ook bij andere winkels onderdelen moest kopen. Ook vervelend dat ik een deel alleen in de winkel en een ander deel juist alleen online kon kopen. Redelijk opgelost doordat ik een deel kon laten klaarzetten in de winkel en de rest daar kon laten afleveren, maar handig is anders. Wel heel vriendelijk geholpen en dus een heel mooi servies, dus toch een 7!

jeroen 19-05-2020

ik had een stofzuiger gekocht, die bleek niet goed te werken.
is maar 5 min gebruikt maar kreeg geen geld terug.
echt schofterig

Jordy 19-05-2020

Ik kreeg de mail waarin ik om mijn beoordeling wordt gevraagd op vrijdag 15/5. Zondag 17/5 kreeg ik een mail waarin stond dat mijn bestelling onderweg was. Echter heb ik de bestelling al zeker zo'n 10 dagen in huis.

Al met al kan de chronologie van de mailtjes willen beter en wellicht ook sneller.

Het product is verder helemaal naar wens. De vaatwasser is stil, ruim en maakt goed schoon. Mensen met grote eetborden hebben wel een probleem, ivm de hoogte van de vaatwasser.
Verder was ook de prijs was zeer goed. Vooral dat laatste wil nog wel eens tegenvallen bij de Blokker.

Chris 19-05-2020

Blokker was de enige die het product (koortsthermometer) op voorraad had. En nog voordelig ook. En afhalen in de winkel vond ik ook handig. Enige minpunt was dat er bij de kassa iemand stond die nog ingewerkt moest worden en niet wist wat ze moest doen.

Nancy 19-05-2020

Vriendelijke medewerkers en behulpzaam. Bij de Blokker koop ik al jaren broodtrommels, drinkbekers voor mijn kinderen om mee naar school te nemen. Ook koop ik nog regelmatig lossen items van het Wedgwood servies. Ik ben erg blij dat dit nog steeds in het assortiment is en hopelijk blijft. Alle keukenspullen koop ik altijd bij de blokker.

A 19-05-2020

Heel fijn om te shoppen bij de site van Blokker! Het wordt snel verzonden en geleverd wat erg fijn is en ook nog is gratis verzending bij hogere bedragen!

Lucy 19-05-2020

Besteld, betaald en afgeleverd in de dichtstbijzijnde winkel. Meer moet dat niet zijn.

Evert 19-05-2020

Artikelen goed te vinden. Prijs-kwaliteit prima. Vlotte afhandeling en levering via de lokale winkel.

Toos 19-05-2020

Op zoek naar een naaimachine kwam blokker er als goedkoopste uit. Snelle levering.

ann 19-05-2020

Ik heb de producten nog niet binnen en hoor ook helemaal niets! Voor het eerst iets bij hun online besteld en betaald!!

Mark_oh 19-05-2020

Simpel duidelijk. Erg handig. Goede service en communicatie ontdekt de bezorging.

Gérold van Gessel 19-05-2020

De webshop ziet er netjes uit.
Alleen de levering was echt slecht. Tv gekocht. Doos was waarschijnlijk op een hoek gevallen. De tv was gebarsten.
Neem aan dat Blokker dit uitbesteed had, maar het bellen en chatten naar Blokker is lastig. Bijna een half uur (2x) in de 'wacht' gestaan. En werd er gezegd maak maar foto's en app deze maar naar onze chat. Nooit een reactie gehad.
Heb tv teruggestuurd maar tot op heden (5 dagen) nog geen reactie ontvangen.
Vreemd dus

Tineke Bennik 19-05-2020

ja, ik heb gevonden wat ik wou bij Blokker en de bezorging was gratis doordat ik het bij de winkel liet bezorgen.

Thomas 19-05-2020

Dingen online besteld. Daar op gehaald. Ze moesten van verschillende punten komen, dus het is dan wel handig om te wachten tot ze allen in de de winkel gearriveerd zijn.

B.G. Peet 18-05-2020

Bestelling was tussen wal en schip terecht gekomen, hoofdkantoor niet bereikbaar, geen response op email.
Wel reactie via Facebook, maar liet lang op zich wachten, na 11 dagen nog geen enkele reactie van Blokker.
Gebeld met vestiging in centrum Gouda, de bedrijfsleidster van deze vestiging heeft dit zeer adequaat opgepakt met als gevolg dat de levering twee dagen later alsnog plaatsvond.
Uiteindelijk heeft het twee weken geduurd voor het product werd bezorgd.

Germania 18-05-2020

Ik vind het heel prettig om bij Blokker te bestellen en ik vind eigen merk ook heel goede kwaliteit!!

ArendJan 18-05-2020

Het shoppen op zich was prima.....tot en met de betaling. Daarna werd alles anders. De levertijd bleek anders als aangegeven; niet de volgende dag maar over 3-5 werkdagen. Enfin, ook best, ik heb geen haast. Maar als na 8 dagen nog steeds geen pakket in het vooruitzicht is begint het geduld wel wat op te raken. Zeker als de Postnl-app al 5 dagen aangeeft dat het pakket de volgende dag zal worden afgeleverd maar dat de zending nog steeds niet bij Postnl is.... inmiddels heb ik al 4 dagen geen reactie op mijn klacht ontvangen en heb ik het product via een andere online aanbieder besteld en daadwerkelijk de volgende dag ontvangen. Nu nog wachten op de volledige restitutie van Blokker.

Willeke Bossink 18-05-2020

Het betrof een on line bestelling. Op zich ging de bestelling prima, geleverde produkten eveneens prima. Probleem was de levertijd. Het duurde een week en het ene produkt kon ik op vrijdag afhalen en het tweede tegelijkertijd bestelde produkt kwam pas op maandag aan.
Ik begrijp dat momenteel leveringen langer kunnen duren, maar ik was toch wat teleurgesteld.

Eva 18-05-2020

De webshop zelf is duidelijk, klantenservice erg klantvriendelijk, er wordt alleen niet gereageerd op mailtjes. Had een paar problemen met mijn levering en na de eerste keer bellen was de medewerker vergeten het proces op te starten. Daarna meerdere keren gemaild omdat het erg druk was bij de klantenservice, maar nooit reactie gekregen. Na 1,5 week nog een keer gebeld. Uiteindelijk na 3 weken wachten (in totaal) was het probleem opgelost. Niet erg snel, maar wel netjes.

Gerda 18-05-2020

De snelle levering en de snelle reactie die ik kreeg bij de inruil van mijn product! Super!!! Bedankt!!

Martin de Haij 18-05-2020

Goedkope prijzen, snelle levering en zeer ruime afhaaltijd bij de plaatselijke Blokker.

M 18-05-2020

Iets online besteld die ik volgens de website nog dezelfde dag zou kunnen ophalen in de winkel. Helaas heb ik pas een bevestigingsmail ontvangen om 18:00 (zo'n 7 uur later) als de winkel dicht gaat dus kon de bestelling toch niet ophalen. De volgende dag ging ik de bestelling ophalen in de winkel en ik heb nooit in mijn leven zulke slechte service ervaren. Toen ik de bestelling zag, merkte ik meteen dat de maat anders was dan ik had verwacht. Ik wou eigenlijk dezelfde schalen van een maat kleiner. Ik vroeg de medewerker in de winkel of ik het gelijk kon ruilen gezien ze de andere schalen wel op voorraad hadden. De medewerker vertelde mij dat het onmogelijk was omdat ik via PayPal betaald heb. Ik vroeg waarom dit is (het geld is al betaald aan Blokker) maar ik kreeg geen antwoord. De medewerker bleef alleen herhalen dat het systeem het niet toelaat. Ik probeerde weer te vragen waarom het niet mogelijk is want op de klantenservice FAQ pagina van de Blokker website staat duidelijk dat aankopen die betaald zijn met o.a. creditcards geretourneerd mogen worden in de winkel. Er staat helemaal niks over PayPal specifiek en ik heb toch met een creditcard (via PayPal) betaald. Ik vroeg de medewerker of er geen manier was om het systeem te overrijden gezien ik gelijk iets anders wou kopen in de winkel. De medewerker heeft dat verzoek geweigerd en kon verder geen oplossingen bedenken en vertelde mij dat ik best met de Klantenservice kon bellen om het verder to bespreken. Ik belde gelijk met de Klantenservice terwijl ik in de winkel stond. De vrouw die ik aan de lijn kreeg was even waardeloos wat betreft het bedenken van oplossingen en bleef ook maar herhalen dat "ons systeem kan het niet" maar verder geen uitleg. Ik gaf aan dat dit verkeerd vermeld is op jullie website maar dat boeide haar helemaal niet. Ik heb zelf oplossingen bedacht (bijv. in plaats van geld retour gewoon een cadeaubon die gelijk gebruikt kon worden om de andere schalen te kopen) maar dat idee wou ze ook niet aanhoren. Zij bleef gewoon dezelfde zin herhalen "het kan niet" zonder mee te denken en, sterker nog, sprak me aan met een neerbuigende toon alsof ik niet begreep wat ze zei. Uiteindelijk heb ik opgehangen en ben ik weggelopen met de artikelen die ik helemaal niet wil. Waar ik ook een slecht gevoel bij had was het feit dat de winkel op de Javastraat 24 te Amsterdam de corona-maatregelen helemaal niet volgt (ik zag mensen met cash betalen en er waren sowieso meer dan 7 mensen tegelijk in de winkel). Ik heb in eerste instantie de artikelen online besteld om te vermijden dat ik naar de winkel moest wanneer er geen voorraad zou zijn omdat ik tot de hogere risicogroep behoor mbt coronavirus. Maar helaas heeft Blokker zijn beloftes niet waar kunnen maken en nu moet ik veel tijd en moeite nemen voor iets wat anders heel simpel had gekund. Dus al met al een hele slechte ervaring.

Niet tevreden! 18-05-2020

Wij hebben een nieuwe hobby; serviescontrole. Vandaag ontvingen wij voor de 2e keer een nieuw (denken we althans) servies van Herman den Blijker. Kwaliteitsproduct zou je zeggen.
Waar in het eerste servies veel krassen zaten, alles onder de vlekken zat (al een keer gebruikt?) en we toen besloten het geheel terug te sturen…Waren we nu hoopvol toen de eerste twee borden eruit kwamen. Helemaal gaaf! Goed begin.
Helaas bleken de borden daarna ook beschadigingen te hebben en bij één bord was zelfs al een stuk af van het porselein. Helaas, we gaan niet verder met de rest. Weer alles inpakken en retour!

Wanneer bij de eerste keer deze redenen worden aangevoerd als retour, zou je denken dat het even gecheckt wordt door de verzender bij de volgende bestelling. Het zal wel te druk zijn op dit moment, maar we wachten liever een week langer dan steeds alles te moeten checken en weer te retourneren, hier verliezen we allemaal tijd en plezier mee! In de winkels bij ons in de buurt verkoopt men de set niet. Dus wij gaan nu op zoek naar een ander servies en wensen wederom het aankoopbedrag terug.

Jammer, gemiste kans Blokker!