Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jo 15-10-2020

Droogrek gekocht; levertijd VANAF 2 uur!! Mooi niet, levertijd was 6 dagen. Superslecht!

Jolanda 15-10-2020

Fijne duidelijke site..
Super snel mijn aankoop ontvangen..
En heel goed verpakt!!

Rienk Jan 15-10-2020

Product was helemaal niet op voorraad, gelukkig belde ik zelf de winkel van te voren nog even, anders had ik voor niets gereden.
Geld pas na 2 weken retour ontvangen. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon.

M.Kalt 15-10-2020

Hoewel online besteld, zeer behulpzaambij het afhandelen van de aankoop. Medewerker heeft spontaan andere Blokker winkels gebeld voor aanvullende assescoires.

De Jong 15-10-2020

Gebruiksvriendelijke site, snel en makkelijk om de artikelen te vinden. Ik heb mijn artikel opgehaald in de winkel in Barendrecht die na een verbouwing er weer fris en aantrekkelijk uit ziet. Nu de focus weer is gelegd op kwalitatief goede producten en de goedkope 1 euro rekken uit het beeld zijn verdwenen, is Blokker voor mij een vertrouwde winkel waar het prettig winkelen is, zowel fysiek als online!

Ad 15-10-2020

Het pakket werd snel bezorgd bij het filiaal. Het ophalen verliep snel en efficiënt. Over her product ben ik tevreden.

Rana oz 14-10-2020

Ik zag via de folder een aanbieding en die producten was ik al langer naar opzoek. Hierdoor heb ik voor het eerst bij blokker besteld wat zeer goed is bevallen. Ik heb de volgende dag mijn prullenbak ontvangen, in zeer goede staat. Ook was er gelijk een track&trace code beschikbaar waardoor ik wist wanneer ik mijn pakket kon ontvangen. Ik raad Blokker aan iedereen aan.

Uit Elst 14-10-2020

Ik dacht een leuke aanbieding gezien te hebben. Volgens de website was er ook nog voorraad. Ik dus besteld en betaald. Om vervolgens het geld weer terug gestort te krijgen. Enkele dagen later is het product weer te koop. Maar nu zonder de korting! Hadden jullie het ook gewoon kunnen naleveren paar dagen later!

Arjen van der Nat 14-10-2020

Geen, levering gehad na 2 weken zelf maar eens gebeld, iemand aan de tel gekregen die nergens vanaf weet, nu aan het wachten tot ik mijn geld terug krijg, ben benieuwd hoelang het duurt

Manfred 14-10-2020

Levering was in orde, goed verpakt.
Prijsverhouding met het artikel is ook in orde.
Zou zo weer wat kopen bij blokker.
Heb gekozen voor blokker omdat het artikel bij blokker het goedkoopste was.
Site was ook gebruiksvriendelijk had snel gevonden wat ik nodig had.

Airfryer 14-10-2020

Airfryer besteld maar niet geleverd. Het zou mooi zijn als hij later geleverd zou worden of een vervanger, maar helaas.

Ellen 14-10-2020

De BK Bourgogne braad/ stoofpannen gekocht tijdens de actie van BK. Daar de pan niet in voorraad in de winkel was deze besteld en de pan werd keurig en stevig verpakt thuis bezorgd.
Afgelopen vrijdag de eerste keer hachee gemaakt.
Het smaakte voortreffelijk, heerlijk mals

Pieter 14-10-2020

Toen ik online de Blokker airfryer had besteld die nog ruim op voorraad zou moeten zijn in Ridderkerk bleek, nadat ik betaald had, dat die helemaal niet meer leverbaar was. Het gevolg was dus dat ik enkele dagen mijn geld "kwijt" was. En geen airfryer had.

Normaal gesproken hebben wij geen problemen Blokker maar dit was wel echt jammer.

V zonder airfryer 14-10-2020

Had de blokker airfryer besteld, betaald alles. Kreeg ik 2 dagen later een mail dat het niet meer leverbaar was. Jammer want op meerdere winkels was er volgens de site nog voldoende voorraad

J.Riep 14-10-2020

Mooie aanbieding. Overzichtelijke site.
Snelle goede levering. Vriendelijke bezorger. Geen overbodig verpakkingsmateriaal.

babette 14-10-2020

Overzichtelijke site, rustig beeld van lay out, goede betalingsmogelijkheden, snelle levering. Mogelijkheid tot track&trace van het pakket

Np1996 14-10-2020

Ik ben doorgaans geheel tevreden met Blokker. De levering verloopt altijd netjes en op tijd, je krijgt de benodigde mails, etc. Het volgende is echter jammer. Ik bestelde de curver infinity box 4,5 liter in het antraciet, 3 stuks. Ik kreeg in plaats daarvan de dots variant met decoratieve gaatjes. Bij nabestelling exact hetzelfde. De juiste kleur en het juiste formaat, maar opnieuw de dots variant. Ik heb het idee (en ik hoop dat Blokker hier iets mee doet naar aanleiding van mijn telefoontjes en deze review) dat de box op de site en die in het magazijn niet overeen komen. Het grappige is dat de box die ik kreeg (4,5 liter antraciet met decoratieve gaatjes, dots) helemaal niet op de site te koop is. De versie die ik bestelde wel, maar die krijg je dus niet. Hopelijk passen ze site aan, zodat anderen dit probleem niet krijgen. Verder tevreden, vandaar toch een 7.

Frans 14-10-2020

Ik besteld iets bij Blokker-website omdat de prijs van het artikel goed was.
Website ok, levering op tijd. Prima dus.
Als leveradres had ik Blokker Oosterbeek opgegeven. De beoordeling met slechts een 6 is te wijten aan de voor onvriendelijke houding van de medewerker.
Dit is voor mijn de 2e keer dat ik niet tevreden ben over Blokker Oosterbeek.
Enige tijd geleden bestelde ik een nieuwe dweil voor mijn Leifheit vloerwisser. Helaas was de verkeerde dweil besteld. Ik kreeg zonder onderbouwing mijn geld terug. Er werd geen moeite gedaan om de juiste dweilpad te leveren. Bij Blokker in Bennekom werd wel moeite gedaan en enkele dagen later kon ik de juiste dweil ophalen. Zo hoort het; vriendelijk, vakkundig en betrokken.
De aanbeveling geldt dan ook voor de Blokker in Bennekom

Erica 14-10-2020

Alles overzichtelijk, product op tijd, duidelijke mail.
In de winkel werd ik prettig geholpen.

Johan 14-10-2020

Artikel stond op voorraad maar kon niet later nee helemaal niet meer geleverd worden. Dus een aantal dagen op je geld wachten, wat wel netjes wordt gemeld met een mailtje. Stond ook nog in div winkels op voorraad ?????
Dit vindt ik een slechte zaak.

Ineke 13-10-2020

Fijn dat je een artikel online kunt bestellen en ophalen in de winkel. Ophalen kost niets. Het artikel lag keurig klaar. Prima service.

T. 13-10-2020

Goeie prijs, snelle levering. Product nog maar net in huis. Over eventuele garantie afhandeling kan ik nix zeggen.

Helena 13-10-2020

Heel snel het gewenste artikel (waterkoker) bij de winkel af te halen. Nog goedkoper dan bij de meeste andere winkels. Extra fijn.

Martin wie anders 13-10-2020

Gemakkelijk te bestellen, geen ellenlange doorklikken naar iets wat je wilt hebben, gewoon ... recht zo die gaat... bestellen

Els 13-10-2020

Prima assortiment en nergens meer een winkel waar de vanalles kunt kopen.
Ook goede merken en aanbiedingen