Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Johan 09-04-2020

De Blokker on line shop werkt prima en de artikelen zijn goed te vinden.
het assortiment is enorm.....
Wel was de levertijd, misschien doordat dit door een partner van Blokker werd verzonden, langer dan normaal.
Product was zoals verwacht en goed verpakt geleverd.

Anna 09-04-2020

Prima shop. Makkelijk in gebruik. Op tijd geleverd. Zelfs gemeld toen de levering later kwam. Dus erg goed

Kp 09-04-2020

Het shoppen ging goed. Het duurde even voor ik mijn pakketje binnenhad, maar dat kwam niet door blokker maar door de postservice. Hij heeft heel lang op het postsorteercentrum gekegen.

Claudia 09-04-2020

Online bestellen ging makkelijk en ondanks de drukte kon ik mijn bestelling na een paar dagen al afhalen. Je wordt hierover netjes op de hoogte gehouden.

Rob 09-04-2020

De site is makkelijk navigeren, het geeft suggesties wat je kan kopen en de zoekresultaten zijn accuraat. Ik heb het product dat ik wilde kopen snel gevonden en de bezorging duurde niet lang zelfs in verband met Corona.

Kim 09-04-2020

Gekozen voor Blokker omdat we dezelfde prullenbak wilden als een paar jaar terug. De winkel heeft vaak een slechte voorraad derhalve gelijk online besteld. Wellicht een optie om, als de back-end het toelaat ook te bestellen vanuit de voorraad in de winkel. Scheelt toch weer wat kilometers van een bezorger.

v Gog 08-04-2020

De site was niet anders dan andere, gewoon overzichtelijk en makkelijk. Echter kreeg ik iets anders geleverd als besteld. Niets aan de hand, fouten maken is menselijk. Maar omdat ik niet kan printen wacht ik nu al een paar dagen op een retourformulier. Waarom wordt deze niet standaard in het pakket gedaan? Werkt een stuk makkelijker voor de klant.
Ook was het verpakt in een belachelijk grote doos. Zeker 60% van deze doos was leeg.

Hans 08-04-2020

Je krijgt wat je bestel met korte levertijd en voor een fatsoenlijke prijs.

klant 08-04-2020

de levering was zoals ik verwachtte, correct binnen 2 dagen en volgens voorschrift van deze tijd

J. Pauw 08-04-2020

Koop hier niks!
Iedereen heeft begrip voor vertraging door corona, maar dit slaat nergens op.

Ik heb een bestelling geplaatst van 4 pannen en een airfryer. Er zou 1 dag levertijd zijn, maar dit duurde langer (logisch). Vervolgens krijg ik alleen de 4 pannen. Toen kreeg ik een bericht dat de airfryer later kwam.

Vervolgens hoor je helemaal niks meer en heb ik 4! Keer moeten bellen naar de klantenservice of ik alsjeblieft mocht weten wat de status van mijn bestelling is. Lang in de wachtrij gestaan (tot 20 minuten per keer). Iedere keer kreeg ik te horen dat ze druk zijn met de bestelling en dat ik geduld moest hebben.

Hier had ik op het begin alle begrip voor.

Tot mijn grote verbazing ontving ik ineens een mail met de mededeling; wij hebben uw bestelling moeten annuleren wegens een product dat nergens op voorraad is. Dit 9 dagen na de bestelling.

Wederom tot mijn grote verbazing stond de airfryer gewoon weer op de site (genoeg voorraad, en de belofte om binnen 2 dagen te leveren). Ik WEER naar de klantenservice gebeld (en lang in de wacht gestaan) met de vraag Hoe dit zit. Het antwoord was: ik ga even in het voorraad systeem kijken maar deze loopt achter door corona. Na 2 minuten kwam de vriendelijke mevrouw van de klantenservice terug en zei dat het erg raar was omdat er nog meer dan 1100! Op voorraad stonden. Ze bood haar excuses aan en vertelde mij dat ze de annulering terug zou draaien en dat ik dezelfde dag nog een nieuwe factuur zou ontvangen.

Dit was niet het geval, hier had ik begrip voor ivm corona dus ik wachte even. 2 dagen later nog niks vernomen en dus maar even via de Facebook chat de status weten op te vragen. Dit in verband met onderhand gigantische belkosten met de klantenservice.

3 dagen achter elkaar kreeg ik te horen: even geduld aub, wij zijn druk.

Nu zijn we 2 weken verder, al 4 dagen niks vernomen van blokker. Ik heb geen airfryer en mijn geld niet terug. In alle winkels is deze airfryer gewoon op voorraad (ik heb bij 3 winkels gekeken) en op mijn vraag of ik er dan 1 op mocht halen kreeg ik een resoluut antwoord: nee, absoluut niet want dan klopt de kas en de voorraad niet.

Wat ik wil: de bestelde airfryer en dat iemand van Blokker contact met mij opneemt (die wel iets zinnigs te melden heeft)

Zoals ik hierboven al aangaf, Ik heb zeer veel begrip voor de coronasituatie maar dit kan Blokker niet meer verdedigen met: corona.

Tot die tijd zal ik mensen in mijn omgeving en op internet als ik geen reactie krijg graag willen waarschuwen om NIKS te kopen bij blokker.

Rita 08-04-2020

Ik vond de site wel wat rommelig. Zo had ik een bepaalde stofzuiger aangeklikt en zat de reviews te lezen en vond het wel een heel geweldige stofzuiger voor het geld. Bleek dat ik was doorgesluisd naar een veel duurder type. Maar het bestelproces verliep uiteindelijk wel goed. Levering kwam later dan gedacht, maar dat kan heel goed een Corona-effect zijn.

Jolanda Megens 08-04-2020

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en de levering was top binnen twee dagen had ik alles in huis

martien buizer 08-04-2020

ik ben heel tevreden bestelen en afleveren is goed gegaan.
ga zo door blokker ik blijf graag klant van u

MvG 08-04-2020

de shop blokker zelf, prima maar ik heb mijn bestelling nu inmiddels 3 weken verder nog niet ontvangen. er wordt wel gemaild en gezegd dat het 5-10 dagen langer duurt...maar er gebeurt niets. ik snap dat het niet perse jullie schuld is, maar dit is niet fijn. er wordt me door betersport telkens wat anders gezegd, heel frustrerend.

Irma 08-04-2020

Bij Blokker Smaragdpln krijg je een gedesinfecteerd mandje, bij filiaal Nachtegaalstr. moet je het zelf doen, met argument dat dit te veel werk voor het personeel was. In beide winkels was het, toen ik er was niet druk. In de tijd dat je dit als medewerkster tegen me zegt, kun je een mandje schoonmaken. Maar laten we vooral fysieke winkels als Blokker steunen door daar in de winkel zelf te kopen. Daarom een 7 hoewel Nachtegaalstr het gemiddelde omlaag haalt.

Mirjam 08-04-2020

Overzichtelijke website en snelle levering. Alles wat ik nodig had, heb ik kunnen vinden. Jammer dat sommige zaken (handdoeken) alleen in de winkel zijn te krijgen

Loeke 08-04-2020

Het was voor ons de eerste keer dat wij online bij Blokker bestelden. Door de corona gedwongen.
Ik kon de bestelling heel overzichtelijk doen. De levering werd perfect afgeleverd. Tussendoor werd ik fantastisch over de status van de bestelling op de hoogte gehouden.

David 08-04-2020

Mijn ervaring online bij Blokker was prima.
Alles wat je er tegenwoordig van mag verwachten. Scherpe prijs en snelle levering.
Erg tevreden mee. Product omschrijving was ook goed.

Hans 08-04-2020

Twee artikelen van Leifheit en Blokker staafmixer besteld. Website, levering verliepen zeer voorspoedig. Artikelen werken naar behoren

Rijn 08-04-2020

Geen enkele reactie op mijn e-mails of korting verrekend kan worden op de 3e wasmand die we besteld hebben zoals de Curver Style zou geven.

Reina Veninga. 08-04-2020

We hadden 2 bestellingen maar 1 was niet compleet. Wat we hadden mochten we houden en het geld van die tweede bestelling kregen we in 3 werkdagen keurig terug op de rekening met welgemeende excuses! Prima service!!!

Ladya vd Wijgert-Tekol 08-04-2020

Ik zocht speciaal naar Tefal producten; de keuze is groot op de online shop dus kon ik ruim kiezen. 2x een bestelling gedaan in een korte tijd en snel geleverd!

albert 08-04-2020

fijne en overzichtelijke winkel, prijs kwaliteit is goed zeer tevreden ook de site is goed

Marc 08-04-2020

Al menig jaar koop ik zowel online als in de winkel producten die ik op dat moment nodig heb. In de winkel wordt je goed geholpen en geadviseerd en online staan ze je vriendelijk te woord.
Garantie is garantie en is een product defect dan krijg je gewoon een nieuwe.

Lenie Smit 08-04-2020

Slechte service! Ik bestelde online, ivm Corona, 3 prullenbakken, 1 was stukje afgebroken omdat het heel slecht was ingepakt. Klantenservice bericht gestuurd, moest terug naar de winkel (!!!) of 15%(!) korting accepteren want er waren geen nieuwe prullenbakken op voorraad, terwijl ze Online nog steeds te koop stonden.
Als jullie meteen de artikelen goed inpakken is er niets aan de hand! Ik geen Blokker meer!