Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Lioly 27-11-2019

Duidelijke productinformatie, goeie prijs en snelle levering. Prima webshop.

Ine 27-11-2019

Ik heb voor Blokker gekozen, omdat ik DE-punten wilde inwisselen voor een waterkoker.
Het inwisselen verliep goed en de waterkoker is snel geleverd.

Ine 27-11-2019

Het inwisselen verliep goed en de waterkoker is snel geleverd.

S.J. Weidema-Feelders 27-11-2019

Zeer snelle levering! Echt de volgende dag afgehaald bij een Blokkervestiging. Mooi en goed verpakt.

Corrie 27-11-2019

helemaal top 👍
Of je het nu thuis laat komen of in de winkel, beiden werken prima. Dat

Moniek 27-11-2019

snelle levering, en gekocht met een korting. goed! .........................

Miranda 27-11-2019

Zondagmiddag besteld en maandag kon ik mn bestelling al afhalen bij de Blokker winkel!
Mooie korting en fijn product.

Louis 27-11-2019

Prettig winkelen op de site, levering zoals beloofd via de winkel, dus tevreden met Blokker!

Ido Bormann 27-11-2019

Ik zal niets meer bestellen op Blokker.nl
Website bevat teveel fouten.
Als je iets besteld dan schept dat toch verwachtingen.
Als de inhoud dan niet overeenkomt met het bestelde dan is dat op zijn minst teleurstellend.
Een cadeaubon van 10 euro is dan niet een genoegdoening voor 2 teleurstellende telefoongesprekken.
Bovendien zijn de fouten op de website nog steeds aanwezig ondanks mijn vriendelijke melding.
Ongeschikt...…………..

Mia en paul 26-11-2019

Groot assortiment , makkelijke bestellen op de site en de volgende dag in huis.

Mariska Wortel 26-11-2019

Ik zag in de folder de pizzarette en na overleg met mijn kleindochter heb ik hem besteld. De bezorging was vlot en we hebben hem al uitgeprobeerd. Het was lekker, leuk en gezellig.
Alles prima

Gonnie 26-11-2019

Heel teleurstellend om in dezelfde week de net gekochte raclette, die als laatste op voorraad leek te zijn én notabene nog niet eens uitgepakt bij ons op tafel stond, met 17% korting op de site te zien staan.

jacqueline 26-11-2019

Prima,goede service en vriendelijk.Had een trap besteld,kwam echter niet aan in de betreffende Blokker winkel.Uiteindelijk zo geregeld dat het bij mij thuis afgeleverd werd.Hulde aan de telefonische service dat zij adequaat gehandeld hebben

MJ 26-11-2019

Ik ben niet tevreden over het online shoppen bij Blokker, ik had een servies besteld, maar achteraf waren niet alle bordjes te leveren en krijg je wel een mail dat er een aantal borden zijn, alsof je die dan wel wilt, ik neem aan dat ze begrijpen dat je niet maar een half servies wilt. En dan zit ik nu ook al meer als een week te wachten op mij geld retour.

Magda 25-11-2019

Het inleveren van de Douwe Egberts punten was snel geregeld en ik kon snel iets kopen met de punten.

JM 25-11-2019

Levering prima in orde. Artikel eerder ook bij andere winkel besteld, maar die was slecht verpakt en dus beschadigd. Dit was bij Blokker zeker niet het geval.

Sonja de Wit 25-11-2019

Ik heb kerstinkopen gedaan voor de zaak. Het was snel gekocht en snel geleverd.

Yvonne 25-11-2019

Er zat wat kleurverschil in mijn bestelling en heb nieuwe items gekregen terwijl ik de oude mocht houden. Perfect opgelost.

PD 25-11-2019

prijs kwaliteitsverhouding uitstekend
eenvoudige en duidelijke online site
snelle en accurate service

Martin van der woude 25-11-2019

Levering van een stofzuiger ging keurig en snel. En het belangrijkste is: het geleverde product werkt uitstekend.

Ruud H 24-11-2019

Duidelijke site en Blokker blijkt mijn artikel (veel) goedkoper te kunnen leveren dan anderen..
Gratis je spullen bij de winkel kunnen afhalen helpt daarbij ..

A 24-11-2019

De communicatie was waardeloos en het duurde ontzettend lang voor de bestelling bij de goede Blokker was aangekomen.

Raymond 24-11-2019

makkelijk snel bezorgd grote keus garantie erop goed te volgen met tractiecode

Yvonne 24-11-2019

Ik loop regelmatig even binnen bij de Blokker winkel maar heb voor een keer iets online besteld omdat het niet in de winkel lag. De website van Blokker vind ik zeer gebruikersvriendelijk.
De regelmatige aanbiedingen zijn naar mijn mening ook erg interessant al moet ik bekennen dat de winkels qua sfeer toch anders zijn dan ‘vroeger’.
Ik hoop echter wel dat de winkels zo lang mogelijk blijven bestaan.

Ruben Smit 24-11-2019

Mijn koffiezetapparaat was defect en zonder moeilijk te doen heb ik onder garantie een nieuwe kunnen aanschaffen.