Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Johan 28-09-2020

Lekker makkelijk en snelle levering
Winklelaanbod is ruimschoots voldoende.

Johan 28-09-2020

Het bestellen was heel makkelijk en de levering netjes en binnen de opgegeven tijd

Fanny 28-09-2020

Ik was naar de winkel gegaan voor het kopen van 2 kleine prullenbakjes. Deze waren niet voorradig, kan gebeuren, dus ik heb ze online besteld en gekozen voor ‘ophalen in de winkel’.
Vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling er is en ga ik daarop direct naar de winkel. Hier krijg ik alleen de vuilniszakjes die bij deze kleine prullenbakjes horen aangereikt, want ‘de prullenbakjes zijn er niet meer’.
Dat wist ik al en was dus de hele reden dat ik ze besteld had.
Ik ben hoogzwanger, dus het kost mij extra energie om heen en weer te lopen hiervoor. Een extra punt van ergernis.
Wat ik met vuilniszakjes moet voor prullenbakjes die ik er niet bij krijg weet ik overigens niet.
De enige reden dat ik een 3 geef is voor de service van de dame in de winkel. Zij begreep mijn frustratie en was ontzettend vriendelijk.
Over de winkel zelf heb ik dus weinig op te merken, maar het bestelsysteem en vooral de communicatie door Blokker an sich is dus beroerd. In de e-mail die ik ontving stond nergens dat de helft van mijn bestelling er was.

SB 28-09-2020

Het online bestellen en de levering waren prima, maar als het product dan niet functioneert zoals het zou moeten dan gaat het niet zo vlekkeloos.
Ik moest terug naar de dichtstbijzijnde winkel van de klantenservice (en dat zijn er niet meer veel). Mocht het niet terugsturen. In de winkel waren ze niet te spreken erover dat ik online iets had besteld en bij problemen in de winkel kwam. De manager was niet erg vriendelijk, bleef me aanspreken op het feit dat ik het niet in de winkel had gekocht en daardoor de winkels dicht moesten. Uiteindelijk het product wel kunnen omwisselen voor een ander product (het product dat ik had, zat niet in het assortiment van de winkel). Maar de volgende keer bestel ik eerder bij een andere winkel, dan bij blokker. De service van zowel de klantenservice als de winkel mag wel iets beter....

RoeBSTeR 28-09-2020

Goede service, makkelijk zoeken, goede communicatie over je bestelling, goede prijs-/kwaliteit verhouding.

Malou 28-09-2020

Duidelijk aankoopproces met een bericht over elke (logistieke) stap. Toegegeven, dat zijn veel mailtjes maar voorkomt onduidelijkheid.

JOVO 28-09-2020

Ontevreden over bestelprocedure! In de shop heb ik een bestekset besteld van BK, in losse onderdelen, 24 stuks vork, lepel, mes in normale en deze ook nog in dessert variant (dus 24 x 6 stuks). Ik kon alles aanklikken, bestellen en betalen. Een flinke bestelling, fijn voor Blokker toch?! Daarna kreeg ik bestelbevestiging. Helaas kreeg ik daarna pas een melding dat de dessertlepel niet leverbaar was. Dus dat bedrag zou ik retour krijgen. Echter de rest van het bestek werd wel verzonden. Een incomplete set helaas. Direct telefonisch contact met de klantenservice gezocht, maar zij waren niet behulpzaam. Er was geen voorraad online, wel in de winkels. Ik moest maar 5 winkels afgaan om mijn ontbrekende lepels bij elkaar te sprokkelen. En de beschikbaarheid van de voorraad die op de website weergegeven wordt, is dus niet up to date! Heel vervelend!!!! Blokker heeft het automatiseringsproces van de voorraden dus niet op orde. Ik heb inmiddels zeker met 5 winkels contact gehad. Probleem is nog niet opgelost, want de winkels moeten nu kijken of zij nog lepels kunnen bestellen. Ik heb bij twee winkels een bestelling openstaan en die al keurig betaald. Als ik mijn lepels niet krijg, moet de hele online bestelling retour. Hopelijk krijg ik zekerheid voor de retourtermijn om is.

Frances 28-09-2020

In mijn omgeving was mijn product niet aanwezig. Via de website besteld en laten bezorgen in de meest nabije vestiging .Reeds de volgende dag kunnen halen. Proces van verzending en aankomst via mail kunnen volgen.

Marja 28-09-2020

Makkelijk te bestellen , lag snel klaar in de winkel.
Duidelijke communicatie.

TielseDi 28-09-2020

Strijkplank besteld omdat oude kapot was Werd heel snel en volgens afspraak geleverd en was inderdaad mooi lichtgewicht model. Super ervaring dus volgende keer weer Blokker.

Sagar 28-09-2020

Zondag besteld en maandag in huis. Zeer snelle levering en goede prijskwaliteit.
Ben zeer tevreden.

Sylvia 27-09-2020

Makkelijk om het product online te bestellen. Het product was voor een ander, maar was niet in de winkel verkrijgbaar. Helaas gaf de medewerker niet aan dat dit via bestelzuil of de webshop wel te verkrijgen was. Dat was jammer voor de servicegerichtheid. Al eerder had ik in de webshop gewinkeld en besteld. Dit voor de ander gedaan. Netjes volgende dag in huis. Duidelijke communicatie en goed verpakt.

Geert 27-09-2020

Perfecte huishoudtrap en met een snelle en correcte levering konden we snel aan de slag.

Mark 27-09-2020

Ech zeer slechte klantenservice. Tot op het bot geïrriteerd. Dat ik er alles aan zal doen om niets bij blokker meer te kopen.

N Hen 27-09-2020

De bestelling stond klaar echter na thuiskomst bleek er geen deksel maar een kleinere maat pan als deksel meegegeven te zijn

Dus moest ik weer terug om dmv plaatje op de website aan te tonen dat er een echte deksel bij mijn pan hoort
Zeke4 nu met corona een onnodig winkelbezoek zeker als je voorzichtig moet zijn ivm gezondheid

Arie 27-09-2020

Snelle levering en met mogelijkheid om af te halen in de winkel geen verzendkosten

Milly 27-09-2020

Alles is makkelijk te vinden en zo thuisbezorgd. Erg fijn winkelen zeker in deze tijd.

BD 27-09-2020

Ik vind het zeer fijn om online te bestellen bij de blokker. Artikelen zijn goed omschreven. Aanbiedingen gelden uiteraard ook online. Producten zijn netjes verpakt. Keuzes hoe te betalen zijn in alle opties. Hier geld dan ook vandaag besteld morgen in huis. Dus een goede aanrader

Titia 26-09-2020

Waardeloos, had na ruim week nog geen reactie, naar winkel ook niks. Gebeld met service punt was er geen bestelling. Wel konden ze zien dat ik betaald had.Ze zouden bestelling alsnog sturen. Na 2 dagen mailtje, kunnen de bestelling toch niet sturen, krijg geld terug.

Bianca 26-09-2020

online gekeken voor een trap met 3 treden en een mooie gevonden bij Blokker en nog met 20% korting. Bij de dichtsbijzijnde winkel kon ik de trap diezelfde dag ophalen. Online betaald en ontving een bevestiging via mij email die ik mee moest nemen naar de winkel. Enige nadeel was dat de verkoper niet op de bon kon zien dat ik al betaald had. Uiteindelijk kon ze dat teruglezen in hun systeem. Zou goed zijn als het ook mogelijk was om product op te halen via het tonen van mailbevestiging via je telefoon, scheelt papier..

Wim 26-09-2020

Strijkplank voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Lekker breed en lang. Levering zoals vooraf aangegeven. Zeker aan te bevelen.

Gerard 26-09-2020

op de site snel het juiste product gevonden. De levering was supersnel en keurig verpakt.

A 26-09-2020

Bestelling gedaan. Volgens de site op voorraad. Betaald en toen de mail dat het artikel niet op voorraad was. Slechte beurt van Blokker. Zal er niet snel nog eens iets bestellen.

S 26-09-2020

Helaas niet een beste ervaring , wastoren eigen merk Blokker 40 m besteld. Verpakking werd kapot geleverd en de wielen er niet bij, naar de winkel om om te ruilen dus had net zo goed gelijk naar de winkel kunnen gaan.

Carina 26-09-2020

Was op zoek naar bepaald soort theeglazen, nergens te vinden in winkels. Op de site 's avonds besteld en kon ze de volgende dag al ophalen in de winkel! Supersnelle service! Toppie!