Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

V d Heuvel 01-04-2020

Shop uitstekend..
Genoeg aanwezig om uit te kiezen wat je wilt hebben..goede snelle voorraad..
Snelle levering...

Alette 01-04-2020

Enorm onvriendelijk personeel. Ik schrok daadwerkelijk van de neerbuigende houding naar mij toe. Niet een filiaal waar ik nog eens heen zou gaan.

Alfred 01-04-2020

Bestelling met positieve voorraad, bleek niet zo te zijn.
Kreeg wel trackingcode ivm verzendingsmail maar deze functioneerde niet.
Later een mail dat er geen voorraad was........is het nu wel of niet verzonden!??!
Maar even gebeld.....niet dus...

K.B. 01-04-2020

In de winkel was artikel niet verkrijgbaar, daarom via website besteld. Supersnelle levering, zaterdagmiddag besteld, maandag geleverd.

Mivak 01-04-2020

Ik had een stofzuiger besteld bij Blokker, die aan alle verwachtingen voldoet! Prima service en redelijk op tijd geleverd. Ik zou er zo weer bestellen. Klantenservice was ook vriendelijk.

Brian Pors 01-04-2020

Duidelijke omschrijving op internet, gemakkelijke betaling, snelle levering.

Asima 01-04-2020

Heel makkelijk te bestellen en gelijk bezorg! Ben zeer tevreden met me bestelling

Jenneke 01-04-2020

Online bestelling. Duidelijke site. Bestelling op tijd geleverd. 1 artikel bleek niet op voorraad en werd binnen korte tijd terug betaald na hierover geïnformeerd te zijn.

Margo 01-04-2020

Gewoon lekker thuis op de bank, bestellen bij blokker op de webshop.
Heel duidelijk en makkelijk om te doen.

Jan 01-04-2020

We zijn blij met de tosti rooster die wij bij Blokker gekocht hebben!
Voor een goeie prijs en mooi apparaat en goede service, top en bedankt 👍🏼

Renske 31-03-2020

Het product was gemakkelijk te vinden op de website en snel verzonden en bezorgd

Countreygirl 31-03-2020

Verzending is goed gegaan en ook dat ik op de hoogte werd gehouden over de voortgang van mijn pakket en het ophalen in de winkel was goed geregeld.

Herman 31-03-2020

Snelle en duidelijke manier van bestellen. Na enkele dagen nog niets ontvangen. Bij telefonische navraag bleek dat het artikel niet in voorraad was en ook niet geleverd zou worden. Mijn betaalde bedrag was inmiddels teruggestort, Dat was positief! Had helaas geen enkele email gehad met de informatie dat het artikel niet geleverd zou gaan worden. Dat was een wat negatieve ervaring.

Steven 31-03-2020

Goede prijs, prima levering. Levering duurde 1 dagje langer dan verwacht dus geen 10...

Netty 31-03-2020

Prima stofzuiger en thuisgebracht op de afgesproken tijd. In deze periode een goede en passende oplossing.

Huub 31-03-2020

Het bestelde was keurig verpakt en is conform toezegging op tijd afgeleverd.

Robert2u 31-03-2020

Na gekeken te hebben op het online bestellen, was het artikel niet op voorraad in de dichts bij zijnde winkel van Blokker.
Na besteld te hebben en ik ging afhalen in de winkel bleek het artikel gewoon in de winkel te staan, slechte online communicatie .
Wel tevreden over het gekochte artikel de princess friteuse, in de aanbieding.

Arjan 31-03-2020

heb een tondeuse gekocht via d webshop. Ging makkelijk en ik het was 3 dagen later in een blokker winkel in de buurt af te halen. In de tussentijd werd ik op de hoogte gehouden door mailtjes. Prima hoor.

Tracey Bos 31-03-2020

We hebben vorige week 24 maart een stoomoven besteld online. Deze is nog niet geleverd en ergens kwijtgeraakt. Na contact met de klantenservice nog steeds geen reactie van Blokker. Mijn ervaring is dus niet goed

marjolein 31-03-2020

blokker is voor mij betrouwbaar, het product had een goede prijs.
gratis verzenden was ook een voordeel

johanna van veghel 31-03-2020

Overzichtelijke webshop, snelle levering en prijs acceptabel wat ook niet onbelangrijk is. Bestel er vaker zonder problemen.

hhendriks 31-03-2020

Makkelijke site, fijne manieren om te sorteren op diverse onderdelen. Iets besteld en snel in huis gekregen. Genoeg keuze maar wel overzichtelijk! Ideaal om zo even snel iets te regelen.

Max Palfenier 31-03-2020

Nog nooit zo'n slechte online-ervaring meegemaakt. Bestelling van airfryer geplaatst, kreeg onmiddellijk bevestiging met track and tracenummer en mededeling "goed nieuws, je bestelling is onderweg". Niet dus. Een week later nog geen airfryer. Klantenservice gaf alles (Corona) en iedereen (Postnl) de schuld en ik moest maar geduld hebben. Uiteindelijk geregeld dat geld wordt teruggestort. Hoe lang dat duurt? "Een dag of 10, verwachten wij", aldus klantenservice. Geen Blokker meer voor ons!

Nathalie Tholen 31-03-2020

Jullie krijgen een dikke 10. In deze tijden goede service klantvriendelijkheid en snelle bezorging.

Ed en Irene 31-03-2020

Bestelde een specifieke airfryer en ontving weliswaar heel snel een totaal verkeerde. De retourprocedure is niet heel ingewikkeld maar vraagt allemaal acties als uitprinten, invullen en wederom naar het depot. Ook werd voorgesteld het apparaat in een fysieke winkel te retourneren en het juiste exemplaar op te halen. Omdat na inlevering niet duidelijk was wat men ging doen: juiste opsturen of geld terug moesten we zelf weer in actie op jacht naar informatie. Eind van het liedje kregen we geld terug en hebben we elders het juiste apparaat aangeschaft. Kortom vier dagen bezig voor iets waarvan men zei; 'vandaag besteld, morgen in huis'. Geen aanrader!