Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,4

Marieke 13-04-2020

In eerste instantie verliep het allemaal smooth, mijn bestelling zou vlot geleverd worden. Helaas was deze niet compleet. Gebeld met klantenservice en die gaven aan dat het er eigenlijk wel bij zou moeten zitten. Het ging om een droogrek van €70,-, niet een klein artikel wat je over het hoofd ziet. Enfin, wie weet werd het nog geleverd. Was er nier rustig op omdat de status wel geleverd was, maar dus niet compleet. Post NL na paar dagen gebeld, maar kon ook niets betekenen. Via whatsapp weer met Blokker contact gezocht. Die dame wist me te vertellen dat het niet meer leverbaar was en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik vond het heel raar dat ik daar zelf zo actief achteraan moet om dat helder te krijgen. Het is nog wachten op mijn geld, ik ga er vanuit dat het komt. En natuurlijk houd ik rekening met corona toestanden, maar ik kan deze fout daarin niet echt plaatsen.

Gerda 13-04-2020

Overzichtelijk site en ook de afhandeling ook op tijd. Je kunt de bestelling goed volgen. Mijn eerste ervaring is prima.

Niet voor herhaling vatbaar 13-04-2020

Mijn product werkt niet geleverd, drie keer gebeld met de klantenservice. Uit deze gesprekken bleek dat Blokker verkeerde informatie geeft of de klant niet kan helpen, omdat ze zelf niet meer kunnen zien dan de klant en dat de klant actie moet ondernemen door nogmaals te bellen/mailen. Persoonlijk vind ik dit een zeer klantonvriendelijkheid houding en daardoor zal ik niet snel iets opnieuw bestellen.

Gerard 13-04-2020

Zeer duidelijke omschrijving op.de site van het gekochte artikel
en een zeer snelle levering, , kortom een goede service.

Dorothea 13-04-2020

Blokker heeft een goed overzicht qua folder. Makkelijk kiezen tussen de producten. Snelle levering en heel goed en veilig verpakt zoals mijn Marjolein Bastin servies. Top gedaan Blokker. Inmiddels heel blij met mijn nieuwe servies Marjolein Bastin servies staat echt fleurig op mijn eettafel :)

Grace 13-04-2020

Ik heb via de webwinkel een Airfryer gekocht uit de collectie van Philips, de Avance collection XL
Ik had zelf aangegeven dat ik het wilde ophalen in de voor mij dichts bijzijnde winkel. Ik kreeg vrij snel een bevestiging dat de door mij bestelde Airfryer opgehaald kon worden. Bij het binnenkomen stond de Airfryer ook klaar. Ik vond het een super snelle top ervaring en zeker in deze crisis Corona tijd.

Marchel G 13-04-2020

Lekker snelle eenvoudige website (want zonder teveel poespas) # Ophalen in de winkel ideaal en snel geleverd. Wel typisch dat na zoeken op internet (omdat ik te duur in de winkel vond) je weer bij Blokker terechtkomt.

T.L. 12-04-2020

Wij hadden twee brabantia hapjespannen on line gekocht. Na een week vertoonde beide pannen reeds slijtage. Beide pannen gebruikt volgens voorschrift. Contact opgenomen met de Blokker helpdesk. De medewerkers kon niets voor mij betekenen. Moest de pannen maar meenemen naar een Blokker filiaal en daar moest men deze schade beoordelen. Dus geen retourbon van de "helpdesk". Naar een Blokker filiaal geweest. De filiaalmanager was zeer verbaast over het antwoord van de helpdesk. Hij heeft zelf nog contact opgenomen, maar ook hij kreeg het niet voor elkaar dat de pannen terug genomen werden. Hij heeft op eigen initiatief de pannen ingenomen. Wij konden het geld terug krijgen. Uiteindelijk hebben wij andere pannen bij deze Blokker gekocht. Een twee voor de helpdesk omdat men zo niet met klanten omgaat. Een dikke tien plus voor de Blokker in Zwolle Zuid.

happy 12-04-2020

fijne winkel, er is altijd wat ik wil. Duidelijk wanneer de levering plaats vind. Goed verpakt.

Vd Haar 12-04-2020

Netjes verpakt en op tijd geleverd alleen jammer dat ze na 3 dagen ergens anders 80cent per stuk goedkoper zijn

Juliette 12-04-2020

Prima site, snelle levering, in corona tijd heel prettig dat alles bezorgd kan worden.

Willy 12-04-2020

Duidelijke website. Mijn producten kwamen wel 1 dag later dan was aangegeven.
Vriendelijke medewerkers.

John 12-04-2020

Na aanleiding van de order 61479585 die ik per abuis besteld had , mijn vrouw had dezelfde dag ook een droog rek besteld bij Blokker . Die we ontvangen hebben . Ik de winkel van Blokker werd ik op een zeer onbeschofte mannier . Ik Moest dit rek in ontvangst nemen en zelf naar post nl brengen . Na meer dan een half uur met een medewerker op het hoofd kantoor gesproken te hebben . Die mij op een nette manier uitleg de dat dit op deze manier moet gebeuren . Heb ik het rek opgehaald in de winkel . Waar ik extra lang moest wachten en weer op een onbeschofte manier te woord werd gestaan . Gesommeerd werd de winkel te verlaten . Ik was al onderweg naar de deur.
Helaas is de foto niet gelukt van uw medewerker zodat u weet wie mij op een onbeschofte maner te woord stond .
Bij post nl aangekomen konden ze het droog rek Niet aannemen. Het moest eerst in een kartonnen doos gepakt worden .
Dus terug sturen is NIET mogelijk .
Pakket is door Blokker verstuurd met Post NL.

Ook heb ik geen retour label ontvangen.

H vd B 12-04-2020

De helft van het bestelde en betaalde is binnen gekomen en geen reactie van de klantenservice hierop gehad.

B. Canters 12-04-2020

Artikels op tijd en keurig geleverd ondanks corona tijden. de website is duidelijk en overzichtelijk.

Ger 12-04-2020

Ik heb voor blokker gekozen omdat de prijsen van de producten goed zijn.En vervolings een snelle levering van het bestelde product.

Stef 12-04-2020

Een dweilsysteem gekocht. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Blokker was de goedkoopste.
Online besteld, snelle levering.

Maalbeek 11-04-2020

Snelle levering. Maar dit eerste zinnetje bevat te weinig tekens voor plaatsen van mijn review. Daardoor zakt mijn beoordeling van 8 naar 5. Wees blij dat ik meedoe met deze beoordeling.

Timmer 11-04-2020

duidelijke webshop met voldoende keus.Bestelling is makkelijk te plaatsen en de levering is snel en goed verpakt

Marco Douma 11-04-2020

Bestellen op webshop en pakket bij ons bezorgd is handig dat ik kan niet naar de winkel dat er de maatregelen van de Coronavirus anders ik moest sta de rij buiten bij winkel Blokker.

Guido 11-04-2020

Zeer duidelijke omschrijving van de producten. En komen hun afspraken qua verzenden na.

Philip 11-04-2020

Ondanks de huidige moeilijke tijd, snelle levering. Tevreden over geleverd product.

? 11-04-2020

Koekepannen goed te zien op site, redelijk goed keuze te maken, keurig afgeeleverd

Frans 11-04-2020

Heeft goed behandeld en netjes. Mooi op tijd geleverd wegens drukte. En ook goed verpakt.

JS 11-04-2020

Ik had een set van 6 bewaarboxen besteld. Er werden 6 boxen geleverd, maar slechts 5 deksels. Ik zou de hele zending terug moeten sturen, want het naleveren van 1 deksel was niet mogelijk. Het geheel zat verpakt en in een mega grote doos en ik ga, omdat ik tot de risicogroep behoor, in deze coronatijd niet extra naar de winkel. Terugsturen was voor mij geen optie en voor jullie de enige mogelijkheid om een complete set met 6 deksel terug te ontvangen. Hoe oneconomisch is dit. voor mij geen internetbestellingen meer bij Blokker.