Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Thijs Merz 24-08-2020

Het is heel makkelijk winkelen online, groot assortiment, vriendelijke prijzen, makkelijke bestellen met een vlotte bevestiging en track en trace. Gebruiksvriendelijk en een zeer snelle levering, zoals wordt beloofd. Prima dus!

Danny 24-08-2020

Met de hitten van 2 weken terug had ik besloten bij jullie een toren ventilator te kopen helaas deed hij het niet en zat ik nog steeds in een kamer van 30 graden paar dagen later terug gebracht naar de dichtstbijzijnde filiaal om hem tw ruilen maar alle ventilatoren waren op ik kreeg mijn geld terug en dat was het. Nog steeds warm :(

T. Stelma 24-08-2020

Ik had een torenventilator besteld. Eerst gekeken of de plaatselijke Blokker hem in voorraad had. Nee dus.
Daarom online besteld en later opgehaald. Kom ik daar in de winkel, staat er een hele rij opgestapeld torenventilators naast de kassa.
Dus de voorraad online op peil houden!

John Verdonck 24-08-2020

Op 6 aug. heb ik uit de webwinkel een koelkast gekocht. Bij ontvangst bleek er een deuk in te zitten. Daar heb ik over gebeld met de klantenservice. Na onderhandeling heb ik besloten hem te houden. Ik zou als tegemoetkoming € 25,- als cadeaubon ontvangen. Tot nog toe, niks gezien.

Piet 24-08-2020

Snelle levering en goede service fijne winkel leuk personeel komen regelmatig daar

Hannesje 24-08-2020

Altijd veel keuze en goede kwaliteit. Ook de prijs is ok. Snelle levering van on line bestelling.

Herriever 24-08-2020

Goede zoekargumenten. Helder aangegeven welke mogelijkheden er bij het product van mijn keuze allemaal zijn, zowel qua uitvoering als qua prijs. Bestelling is ook volgens afspraak bezorgd en was prima verpakt (breekbaar servies).

jacozeg 24-08-2020

De site is duidelijk en overzichtelijk. In de winkel vriendelijke bediening.

Bas 24-08-2020

allemaal 10-en : supersnel geleverd; uitstekend product (Blokker staande ventilator); zeer goede prijs; prima prijs.

Bogers 24-08-2020

Alles ging zoals het beloofd werd, het artikel zijn we erg tevreden over. Wel wat meer geluid dan we verwacht hadden.

Jeffrey Bron 24-08-2020

De webshop werkt prettig en is makkelijk in gebruik. Het was nog wel even zoeken in het magazijn waar mijn bestelling stond en het afhaalbericht kreeg ik twee dagen na dat ik mijn bestelling had opgehaald....

Tina 24-08-2020

Goede site, makkelijk bestellen, snelle levering volgens afspraak.
Enige minpunt is bezorgkosten onder €40.

Marion 24-08-2020

Laat in de middag besteld en de volgende morgen kon ik mijn kolom ventilator al op halen.Ik werd reuze vriendelijk geholpen in de winkel zoals altijd.

Linda 24-08-2020

Online bestellen ging prima. De klantvriendelijkheid in de winkel is zeer treurig en ik kom er niet graag.
Blijkbaar was mijn pakket al in de winkel en zeiden ze tegen mij dat dat niet zo was.
Ik heb ook geen bericht gehad dat ik mijn pakket kon ophalen.
Heb het product uiteindelijk in een andere vestiging gehaald.. echt heel erg jammer dat het zo is gegaan.

Natasja 24-08-2020

Ik wilde zeker zijn van een product, dus heb dit online besteld voor afhalen in de winkel. Ik zou binnen een aantal uur na opening van de winkel een mail krijgen; deze kwam echter niet. De winkel gebeld en er bleek een storing in het systeem. Gelukkig was de bestelling wel doorgekomen, dus kon ik hem alsnog dezelfde dag ophalen.

Dirk 24-08-2020

Ik heb hier op zaterdagmiddag een ventilator besteld; volgens de website was ik net na drieën en zou de ventilator pas maandag op te halen zijn, maar na een telefoontje naar de winkel kon ik de ventilator direct op komen halen. Goede service!

Christel 24-08-2020

Duidelijke website, goede prijs, product verhouding. Goede service om het in de winkel op te halen. E-mail verkeer dat het product opgehaald kan worden In de winkel moet beter. Anders de leveringstijd Op website ruimer nemen als niet voldaan kan worden aan de tijdslimiet van 24 uur.

Wim 23-08-2020

Het product overtrof mijn verwachting. De ventilator was makkelijk in elkaar te zetten (goed omschreven hoe dit te doen)
In het verleden meerdere producten bij Blokker gekocht en met volle tevredenheid!

Ton claessens 23-08-2020

Correcte bezorging. Ik miste helaas een bevestigingsmail nadat de bestelling werd afgerond.

J Schotten 23-08-2020

Het product wat ik online had besteld en in de winkel op wilde halen bleek niet (meer) beschikbaar. Daar kwam ik pas achter toen ik de winkel belde om te vragen waarom ik nog geen bevestiging had ontvangen. De annulering kreeg ik pas de volgende dag binnen. Slechte service om iets aan te bieden wat je niet hebt en vervolgens communicatie achterwege te laten. De winkelbediende was overigens wel erg aardig en begripvol ook al bood hij geen oplossing.

Marina 23-08-2020

Speciaal gekozen voor Blokker omdat ik niet wil dat de winkels verdwijnen in het straatbeeld. 2 Staande ventilatoren besteld en betaald. Na het bestelproces voltooid te hebben kregen we een foutmelding. Toen direct contact opgenomen met Blokker en daar werd verzekerd dat alles inclusief de betaling goed was gegaan en dat de bestelling in behandeling was genomen in de winkel. Na 4 uur wachten maar naar de winkel gereden om ze op te halen. Daar werd verteld dat ze niets konden leveren en dat het geld binnen 3 dagen teruggestort zou worden. Toen ik vroeg waarom ik dan nog steeds geen mail had ontvangen dat er niets geleverd zou worden moest de medewerker mij het antwoord schuldig blijven. Uiteindelijk heb ik bij een concurrent 2 ventilatoren gekocht. Die dag was ik dubbelop geld kwijt!

A. C. M. Nooijens 23-08-2020

Fijn dat er ook online besteld kon worden en het product was snel geleverd.

Elise 23-08-2020

Had een ventilator besteld en volgende dag ophalen in de winkel. Volgende dag naar de winkel gereden maar bleek iets fout te zijn gegaan met de site.
Waardoor mijn ventilator er niet was en de medewerker zei dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dit duurde ook nog wel even.

Ly van Wijk 23-08-2020

Om 14.00 uur Tafel ventilator besteld in webshop. Prima ding. Gebeld naar winkel omdat ik geen email over de bestelling ontving. Dezelfde middag de ventilator nog probleemloos opgehaald. Twee dagen later ontving ik de verwachte email dat ik de ventilator kon komen ophalen. Blokker is een prima winkel , maar misschien valt hieraan nog wel iets te verbeteren.

Marli 23-08-2020

De stofzuiger was aan vervanging toe. Staat er nét een advertentie van Blokker in de krant. Goed merk, leuke prijs. Plus ook nog vier gratis stofzuigerzakken. Omdat het best een zwaar en groot pakket is, niet naar de winkel maar in de shop besteld. Stofzuiger hadden we de volgende dag al in huis. Lekker snel dus. Alleen jammer dat de stofzuigerzakken ontbraken. Afijn, goed product, snel geleverd.