Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Elly 01-09-2020

Ik had een multifunctioneel krukje op het oog. Eerst even de dichtstbijzijnde Blokker gebeld om te vragen of ze het op voorraad hadden. De verkoopster tipte mij dat ik het krukje beter gratis thuis kon laten bezorgen. Het was namelijk nogal een flink pak. Dus krukje online besteld. Voor ik tijd had om de track&trace te raadplegen werd mijn krukje al afgeleverd!

Lia 01-09-2020

Mooie producten van goede kwaliteit.leuke prijzen. Makkelijk te bestellen. Vlotte bezorging, en goede communicatie. Probleemloos bestellen dus

peter koeleman 01-09-2020

ik heb on-line gekocht erg makkelijk en duidelijk en alles wat daar beloofd werd tijdens bevestigings- aankoop is waargemaakt, ik ben het pakket gaan ophalen in de Blokker winkel Brusselsplein Utrecht Leidsche Rijn Centrum en ook daar goed en vriendelijk geholpen, pakket is extra beveiligd ingepakt reden voor de jonge vrouw die hielp te zeggen "zal ik dat voor u verwijderen meneer dan blijft de rommel hier, dat zijn van die kleine zaken die maken dat je je als klant comfortabel voelt, complimenten Blokker

Henk Mostert 01-09-2020

Bestelling gedaan, maar stond de volgende dag in de middag nog steeds niet klaar. Slordig

Anna 01-09-2020

2 weken geleden via internet ventilator besteld ......nog steeds geen ventilator en geen geldterug ... op telefoon word ik van het kasje nar de muur gestuurd .
Heel slecht communicatie met hun.

Alfred 01-09-2020

2 zaken besteld. Levering winkel. De magnetron was kapot.
Besteller heeft pakket ws laten vallen. Geheel kapot. Had alles mee moeten nemen uit de winkel, de magnetron zelf retour sturen en wachten op een nieuwe. Vreselijk omslachtig en slecht geregeld. Door eigenaar van de Blokker in Leek prima opgelost. Compliment.
Tip: doe iets en wees duidelijker hoe dit zit/gaat. Je kunt mensen toch niet met een kapot waar weg laten gaan.
Kopen via de site prima, levering via winkel niet aanbevolen (muv winkel in Leek )

Theo van der Ven 01-09-2020

Het was gemakkelijk om bij de shop mijn gewenste artikel te vinden en de prijs was ook prima . Het is ook makkelijk om je artikel in de door mij gekozen winkel af te halen . Kreeg netjes een berichtje dat het afgeleverd was .

R 31-08-2020

Levering was snel, maar het product was flink beschadigd. Tijdens het omruilen bij de winkel bleek het artikel opnieuw besteld te moeten worden en dat de prijs inmiddels verhoogd was. Het verschil moest ik dus bij betalen. Niet netjes aangezien door de manier van inpakken het artikel flink beschadigd was geleverd.

Hart 31-08-2020

In de webshop een kruimeldief gekocht. Levering door GLS was niet volgens de track en trace zichtbare datum. Na ontvangst pakket kruimeldief uitgeprobeerd. Deze op de oplader gezet, maar lampje op apparaat ging niet aan .
Apparaat zelf werd niet opgeladen. Probleem direct gemeld. Dezelfde dag nog een mailtje dat ik een nieuwe toegezonden kreeg en de oude mocht houden.
Oude apparaat bij reparatiekring gebracht

Top dat we zo snel een nieuwe krijgen

Mirjam 31-08-2020

Makkelijk om online te bestellen en af te halen bij je eigen Blokkerfiliaal. Binnen een dag. Voelt beter dan weer een pakje dat bij de buren is afgeleverd.

C. Spelberg 31-08-2020

Heb de shop gekozen omdat het artikel goedkoop was en in de aanbieding. Als verliep prima naar wens. 's morgens besteld, 's middags in de winkel af te halen. Ook prima info via de mail.

han 31-08-2020

gezien prijs hier gekocht, bestellen ging prima. op bezorgdag niet aanwezig, beetje irritant dat pakket dan gelijk naar een post.nl punt gaat en niet bij buren wordt bezorgd.

Sanni 31-08-2020

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden op de site. Het is daarna gratis af te halen bij een blokkerfiliaal in je buurt. Goede service dus.

Ewald 31-08-2020

Ik vindt de online shop 👍👍
De online shop is duidelijk en overzichtelijk.
Je hebt de producten die je besteld,snel in huis.

Vincent 31-08-2020

Snelle bezorging bij het afhaalpunt. Probleemloos ophalen. Goede kwaliteit van het geleverde product.

Dirck 31-08-2020

Had een seniorentelefoon besteld voor mijn vader van 85, omdat een normale te ingewikkeld is voor hem. Kreeg keurig de factuur toegestuurd na het betalen. Echter op de dag dat hij afgeleverd zou worden kreeg ik een mailtje dat het product toch niet voorrradig was. Omdat er haast mee was (mijn vader's prepaid mobiel was afgesloten door KPN en door blikseminslag in de buurt ook geen vaste lijn meer), snel bij de concurrent een exemplaar besteld, maar daardoor wel enkele dagen tijdsverlies. Geen goede reclame als het voorraadbeheer niet op orde is.

John 31-08-2020

Producten goed. Had alleen gekozen voor ophalen in de winkel. Dacht dat je dan gewoon je bestelling in een verzenddoos kreeg. Maar kreeg alle producten los op de toonbank. Niet echt fijn op de fiets. En moest daarna Betalen voor een tas. Slechte service.

Anker 31-08-2020

Kom hier vaak, fijne winkel. Vriendelijke personeel en overzichtelijke winkel met veel assortiment

Pauline 31-08-2020

Overzichtelijke site,duidelijk,goede prijs kwaliteit.artikelen snel geleverd

Ellis 31-08-2020

De bestelling werd de volgende dag bezorgd. Duidelijke site. Product was netjes verpakt.

P 31-08-2020

Prima, artikel op voorraad en snelle levering in de winkel mogelijk. Heel blij mee

Cock 30-08-2020

het is een bekende zaak lekker dichtbij en je wordt er prettig te woord gestaan

Jacqueline 30-08-2020

Zeer snelle verzending,netjes verpakt.
blokkerraad ik aan om te winkelen online.

Denice 30-08-2020

Over de winkel "Blokker" is helemaal niks mis mee. Ik koop graag bij Blokker. Ik maakte contact met jullie service, omdat mijn bestelling tot 4/5 keer werd vertraagd, waarbij ik van de bezorgdienst elke keer weer krijg; "Uw post wordt ontvangen", "uw post is vertraagd", wat automatisch het gevoel geeft aan de klant dat de post nog bij de bezorger moet arriveren. Jullie service geeft dan gelijk aan dat het aan de andere partij ligt, zonder te zeggen van; "ik ga het voor u nakijken". (een stukje medeleven naar de klant toe toch?). Uiteindelijk heb ik de bezorger, bij deze Postnl mijn mening over gegeven, kreeg ik nogmaals een vertraging met daarbij een duidelijke reden van de vertraging. Dat stelt toch zo gerust en hoefde ik niet meer zo achter te zitten.

Verder heb ik mijn pakket goed ontvangen, alhoewel die niet helemaal dicht was, want ik kon van buiten uit al zien wat erin zat. Hoe dat komt, vraag ik mij natuurlijk ook af, maar gelukkig was alles voor de rest goed in orde.

Anita 30-08-2020

De shop vind ik overzichtelijk. Bestellingen worden snel afgehandeld. Prima!