Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Joyce 27-10-2020

Leuke aanbiedingen, vlotte en nette levering , er zaten breekbare aankopen bij, het was primaverpakt en precies wat wij verwacht hadden.

Harthuis25 26-10-2020

Bij bestelling van een aanzienlijk grote serviesgoedset was er 1schaaltje gebroken aangekomen.
Kan gebeuren en na een telefoontje met de klantenservice werd er een nieuw schaaltje opgestuurd. Kosteloos. En de dame aan de telefoon was alleraardigst! Goede service van Blokker.

Ina 26-10-2020

Ik heb een "beetje" verkeerde keuze gemaakt, omdat in mijn beleving van de 3 liter touch-bin van Brabantia nog maar 1 uitvoering verkrijgbaar was. Toen ik een paar dagen later nog eens keek waren er nog 2 andere uitvoeringen. Beter zou zijn om te vermelden 'tijdelijk niet in voorraad.

Annies88 26-10-2020

Voldoende keuze, goede prijzen, snel bezorgd. Goede afhaal-, bezorgings- en retour mogelijkheden.
Overzichtelijke rekening met afbeelding aangeschafte producten, uiteraard geen must maar voor mij in deze aanschaf zeer handig.

Scipio 26-10-2020

Deze ervaring is niet goed. Op 16-10 een elektrisch mes besteld, wat op 17-10 geleverd zou worden. Toen op 21-10 er nog niets was, gebeld met de klantenservice. Die deelde me mee, dat er iets in het proces fout was gegaan. Men zou de order direct annuleren en ik zou mijn geld terug krijgen. Ik ben toen naar een fysieke zaak gegaan en heb het mes daar gekocht. Tot mijn verassing werd het bestelde mes alsnog op de 22e geleverd? Ik heb het mes toen aan Blokker geretourneerd en ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg. Kortom onnodig gedoe met ook onnodige extra kosten. Jammer, maar het is wel altijd zo dat er altijd iets fout kan gaan.

Ad 26-10-2020

Zit al 10 dagen te wachten op geld van retour zending van een braadpan die ik te klein vond

Liek 26-10-2020

Koffer was niet verkrijgbaar in de winkel , online besteld en kon n dag later de koffer ophalen . Vriendelijke verkoopster , behulpzaam . Prima dus

jeu 26-10-2020

hoewel het artikel wat ik besteld had niet aan mijn verbeelding voldeed (maar dat lag aan mijzelf) moet ik toch zeggen dat de service tot nu toe perfect was, Het bestelde product was goed verpakt en zag er ook degelijk uit, Alleen de bezorging van post. nl liet meer als te wensen over

Kuipers 26-10-2020

Heerlijk om zware bestellingen thuis te laten bezorgen, kan trouwens ook in de winkel afgehaald worden (ook prima). Het gaat razendsnel en de kwaliteit is top!

Anna Jansen 26-10-2020

We deden de bestelling op een vrijdag en op zaterdag konden we het in de winkel ophalen. Heel fijn , konden we het in het weekend al gebruiken. Top!

Blokker Voorschoten 26-10-2020

Ongelofelijk snel geleverd bij de Blokker winkel in onze woonplaats. Vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen.

Niels 26-10-2020

Op de site stond: 'Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag geleverd.'
Dat werd uiteindelijk 3 dagen later. Bij contact met het servicecentrum kreeg ik te horen dat ik beter het product alsnog in de winkel kon gaan halen. Uiteindelijk ben ik dus alsnog naar de winkel moeten gaan en heb ik het te laat ontvangen product terug moeten sturen: onnodig extra werk.
Ik snap best als het niet de volgende dag geleverd kan worden, maar zet het dan niet op je site en kom de klant tegemoet als het onverhoopt niet lukt.

Brenda 25-10-2020

Keukenmachine gekocht bij blokker. Omdat ik een vitaal beroep werk ga ik zo min mogelijk "shoppen" in fysieke winkels. Hierdoor online terecht gekomen bij blokker. Supersnel geleverd en goede service!

J Dalman 25-10-2020

Waardeloos; besteld een thermometer zou op voorraad zijn, netjes bestelling opgenomen en een bevestiging gekregen. 2 dagen later een bericht dat ze niet kunnen leveren? Geld wel terug gekregen, maar via internet bestellen werkt het blijkbaar bij Blokker niet.

Joke Jacobse 25-10-2020

Een prima shop. In Middelburg is nog maar 1 fysieke Blokker winkel open en bovendien is het veel handiger om, zeker in coronatijd, digitaal te bestellen en aan huis te laten bezorgen.

Tecla Jansen-Koper 25-10-2020

Iets stuk, besteld en de volgende dag ophalen bij de dichtstbijzijnde winkel👍

Frans 25-10-2020

Gedoe met minimale order van €15. Wilde een artikel van €4 dat niet in de winkels wordt verkocht. Winkel kon het ook niet bestellen. Dus toen maar 4 stuks besteld en 3 teruggestuurd.

René M 25-10-2020

Prima site. Duidelijk en makkelijk te bestellen. Grote voordeel is dat je niet hoeft te wachten voordat je in de winkel geholpen wordt.

Rick 25-10-2020

Keurig verpakt, toch wel erg belangrijk bij een servies. Verder heel snel verstuurd en ontvangen. Goede kwaliteit servies.

Anneke van slooten 25-10-2020

duidelijke website, snelle levering, snap alleen niet dat post.nl in de winkel gratis bezorgd en niet aan het huisadres

Jan 25-10-2020

Snel geleverd, van een kwaliteit die je Blokker verwacht, gewoon goed en degelijk. Min puntje is alleen dat ik in de Blokker App niet de punten voor deze aankoop weerzie. Aankoop staat netjes in mijn online account, maar niet in de app.

Blokker - Dronten 25-10-2020

Snelle bestelprocedure en levering. Daarna adequate hulp bij vraag over de refund actie (vanPhilips!!)

JanB 25-10-2020

Ruim aanbod van goede produkten, snelle levering en scherpe prijzen. Aanrader !

Nyncke Rabe 25-10-2020

Ik moest drie keer naar de Blokker toe omdat ze de bestelling niet goed gedaan hebben

Jolanda 25-10-2020

Mijn Senseo was stuk. Om 21.30 uur besteld volgende dag om 9.30 had ik hem al binnen. Super.