Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,4

van Vliet 19-08-2020

Online een bestelling geplaatst. Er was één artikel niet op voorraad, dus de winkel heeft de hele bestelling niet klaargelegd en geannuleeerd. Echter was hier geen bericht over gestuurd dus stond ik voor niets in de winkel. De winkelmedewerker was niet vriendelijk en verwees mij door naar de klantenservice. Pas een dag later ontving ik een mail dat de bestelling geannuleerd was. Ik bestel hier nooit meer.

Yanet 19-08-2020

Medewerkers in Almere-Buiten zijn erg klantvriendelijk en denken met je mee.
De winkel ziet er verzorgd uit.

Blokker Slachtoffer 19-08-2020

Er staat nergens op de Blokker website iets vermeld over afwijkende retourvoorwaarden bij Afterpay. Heb verplicht meer moeten bestellen omdat ik anders niets mocht kopen. Na contact met de klantenservice zou alles geregeld worden en de bestelling gesloten worden bij Afterpay. Dit is nog niet gedaan... dus nooit meer Blokker.

Wilma 19-08-2020

Online bestelling zou met twee uur een melding krijgen dat product in de winkel zou zijn. Deze melding kreeg ik pas 6 dagen later via de mail. Toen al wel zelf product opgehaald na twee dagen naardat telefonisch contact heb gezocht, een gesprek met een zeer onvriendelijke medewerkster.
Kortom online bestellen en product ophalen in de winkel, slecht. Om gewoon de Blokker binnen te lopen prima winkel. Kreeg nu eergisteren weer dagen later een mail dat het product is opgehaald. Door omstandigheden moest ik online dit keer bestellen, maar slecht en doe ik dus niet meer.

Bianca 19-08-2020

Helaas behoorlijk ontevreden. Vrijwel altijd als we een huishoudelijk itme nodig hebben is het (voor langere tijd) uitverkocht in meerdere filialen. Denk aan anti slip matjes voor keukenkasthes. Leifheit vloer wisserdoeken/sponsen. Swiffer producten.
Action heeft het vaak wel waardoor je minder snel naar Blokker gaat

Kleine 19-08-2020

Ik heb nooit bericht ontvangen dat mijn artikel op te halen was in de winkel. Maar ook mijn geld niet retour ontvangen...

Romeo 18-08-2020

Wij wilden graag een plafond ventilator kopen maar i v m de Corona het liefst online. Uiteindelijk op basis van resecties een uitgekozen. Die bleek bij Blokker online op voorraad en tegen de laagste prijs. Direct besteld en de volgende dag geleverd. Prima service en kwaliteit

D. van Arkel 18-08-2020

Gemakkelijk toegankelijke site; artikelen in de winkel niet op voorraad, via de site ook in de winkel het gewenste artikel af te halen. Snelle levering. Prima service.

Oldtimer 18-08-2020

De shop op zich is niet echt verkeerd maar....... ik vond het niet duidelijk wat het aflever- of factuuradres was totdat ik de orderbevestiging kreeg en zag dat ik dat verkeerd om ingevuld had. Verder mis ik een overzichtsscherm van wat ik besteld heb, hoe dat betaald gaat worden en waar dat afgeleverd moet worden. Verder vindt ik het ronduit belachelijk dat je dat dus ook niet meer kunt wijzigen nadat je bestelt hebt. De enige manier is opnieuw bestellen (en betalen dus!) en het pakket met het verkeerde afleveradres weigeren. Dat kan beter!

Pieter 18-08-2020

Keurige overzichtelijke site. Levering keurig op tijd en vriendelijk personeel bij het afhalen.

Drieberger 18-08-2020

Bestelling online gedaan en betaald - ophaalbewijs ter plekke getoond. Bestelling was niet aangekomen of klaargezet ofzo. Hebben ze het artikel uit de winkel genomen. Maar ik kreeg geen bon (storing ofzo mompelde ze), na lange tijd wachten. Dus ik heb voorgesteld dat ze het maar mailen zou en mijn mailadres geven. Tot heden (dikke week later) nog niks aan mijn mailbox. ook niet bij spam. Tijdens de wachttijd kwamen twee andere mensen aan de balie. Koeltas? Uitverkocht. Plantenspuit: hebben we niet. Kortom: Blokker bestaat over 3 jaar niet meer.

Willemijn 18-08-2020

De webshop is op zich heel duidelijk vormgegeven. Maar: ik deed in de ochtend een bestelling die 2 uur later op te halen zou zijn in de winkel. Ik hoorde maar niets, en 's avonds laat kreeg ik ineens een mail dat het artikel niet op voorraad was. Het ging om een koelbox die ik de volgende dag nodig had en doordat dat bericht zo laat was, kon ik geen andere meer regelen. Op de website stond eerder nog dat het artikel gewoon op voorraad was. Zorg dan dat dat goed staat, en stuur anders direct een mail... Ik heb hierover ook een Facebookbericht naar Blokker gestuurd met deze klacht, maar daar is nooit op gereageerd.

David 18-08-2020

Online een electrische gekocht en betaald. Op de site wordt aangegeven daf je het product in de winkel al kunt ophalen. Dat is mooi want we wilden die dag naar het strand. Box opgehaald, koelelementen opgehaald gevuld met koude dranken. Bij het uitpakken van de box bleek hij kapot te zijn, een flink gat in de onderkant die door de verpakking niet zichtbaar was. Prima, terug naar de winkel om hem te ruilen en binnen een half uur na aankoop stond ik er weer. Nu komt het probleem. De medewerkwr wist mij te vertellen dat ik de koelbox niet kan terugbrengen en hem retour moet sturen want ik heb hem online gekocht met after pay. Dit was niet waar, ik heb hem met creditcard betaald. Wat ik ook als argument bracht, ik kom hem niet terug brengen in de winkel. Als ik nu naar het strand wilde met een koelbox, dan moest ik maar een nieuwe kopen en de kapotte retourneren. Dat maar gedaan, het was bloedheet en druk . Onderweg de klantenservice gebeld die mij kon vertellen dat ik hem gewoon naar de winkel kon brengen. Dit de maandag erop dan ook gedaan, echter werd er ook toen weer moeilijk gedaan. Bij opening van de winkel stond ik al klaar met de koelbox, echter mij werd verzocht die middag terug te komen omdat ze geen tijd hadden de klantenservice te bellen. Hierop werd niet alleen ikzelf, maar ook een klant achter mij boos. Ik heb uiteindelijk zelf moeten uitleggen hoe ze dit kapotte product terug kunnen nemen en dit is dan ook gelukt. Met moeite. Wat mij betreft de laatste keer blokker. Wat een moeilijk gedoe en dan vraagt men zich af waarom fysieke winkels ten onder gaan. Hierom dus.

Ben 18-08-2020

Artikelen snel te vinden. Prijs kwaliteit in goede verhouding met elkaar
Duidelijke uitleg over het verloop via mail en app.
En super snel bezorgt.

Matthijs 18-08-2020

Voor Blokker webshop gekozen omdat er weer aangegeven de volgende dag te leveren. Dit is echter niet gebeurd. Onbekend of dit aan Post NL of aan Blokker ligt. Blokker dient dit beter af te stemmen en vooraf te communiceren.

Antoine Schröder 18-08-2020

Bij Blokker een wasten gekocht. Bestellen gaat vlot en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het verdere proces. Bestelling wordt vlot uitgevoerd en 2 dagen later kon ik hem ophalen in de winkel. Goed verpakt

Monique 18-08-2020

Het gemak waarin je iets kan vinden naar je eigen smaak of product die je zou willen kopen.

Huisman 18-08-2020

We hadden een product besteld wat volgens de site op voorraad is. Nu blijkt dat het niet zo te zijn. Wellicht dat jullie een voorraad status iets beter zichtbaar kunnen maken op de site om teleurstelling te voorkomen.

Jaco 18-08-2020

Fantastische service, en een uitstekend product, en de bezorger was ruim op tijd, op de afgesproken tijd.

Anique 18-08-2020

Product was beschikbaar, gratis bij winkel op te halen ( geen bezorgkosten). Makkelijk, snel en zeer vriendelijke service in de winkel.

Saskia 18-08-2020

Site is overzichtelijk en duidelijk. Vaak is Blokker net iets goedkoper dan bij andere winkels of webshops. Bovendien heel handig en fijn dat je het in winkel kan bekijken en afhalen. Fijne service!

Marc 18-08-2020

Product besteld, maar kreeg een paar dagen laten een e-mail dat het product niet leverbaar is.

Bart 18-08-2020

De bestelling is niet geleverd, werd verder geen contact over opgenomen. Geld werd teruggestort zonder verder bericht.

Marco 18-08-2020

Gekozen voor Blokker omdat zij als een van de weinige wel het product op voorraad hadden. Bestellen is makkelijk en snel, maar nadeel is wel dat je minimaal €15,- moet besteden en verbruiksartikelen soms niet online verkrijgbaar zijn.

mbv 17-08-2020

Buitengewoon snelle levering. Ik werd goed op de hoogte gebracht van de status van mijn aankoop.