Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Peter 14-08-2020

Goede beschrijving van het product, eenvoudig bestellen, betalen en gratis aflevering.

Wat nog meer te verlangen?

T. de Wolff 14-08-2020

1) "voor 22.00 uur besteld, morgen in huis!" . Het duurde 5 dagen voordat ik een besteld droogrek in huis had.
2) het rek was zeer slecht verpakt: niet in karton maar in heel dun plastic waardoor er veel beschadigingen en breuken op het droogrek aanwezig waren.
3) al 2x schreef ik daarover een e-mail naar de klantenservice. "binnen 48 uur reactie", zo schrijft de website. Ik heb vooralsnog nog niets gehoord.
Kortom: er klopt werkelijk niets! Heel bijzonder. Het is maar een droogrek dus ik wacht nog even af.....

Techneuten 13-08-2020

een hele vlotte site met duidelijke informatie. Keuze was, voor mijn doen, snel genomen.
De levering was ook heel snel, nl de volgende dag al.
Beschrijving was uitgebreid, maar toch wel hulp moeten inroepen ivm echtgenoot en ikzelf niet al te technisch zijn
Blij met deze plafondventilator: "is stukken geruislozer dan een staande".(vinden wij)

Martin 13-08-2020

Mooie WEB Shop, makkelijk zoeken, selecteren en hele snelle levering. Aantrekkelijke prijs. Altijd weer!

Julia van Campen 13-08-2020

Het is ontzettend duidelijke site kwa betaling en hoeveelheden er van welk product er zijn.
Het word snel geleverd erg tevreden.

Bussink 13-08-2020

Het product klopt en levertijd was volgens afspraak en binnen de gestelde termijn.

Eric 13-08-2020

Goede productomschrijving, eenvoudig bestellen en gratis laten bezorgen In een winkel in de buurt.
Levering een dag later en, omdat het een cadeautje was, nog leuk ingepakt ook. Tevreden!!!

Philip 13-08-2020

Waardeloze back office. 2 aug besteld, zou binnen 3 dagen worden bezorgd, na 12 dagen 2x gebeld 45 minuten aan de telefoon en dat dus 2x, en nog steeds geen bericht, geen pakket, niets.

Chris 13-08-2020

De shop is overzichtelijk en een product zoeken gaat gemakkelijk. De levering ging uitzonderlijk snel. Positieve ervaring.

Roos 13-08-2020

Bestelling is eenvoudig te plaatsen.
Product werd razendsnel geleverd.
Prettige koopervaring!

Olga 13-08-2020

Borden besteld online.
Na 1,5 dag nog geen ontvangsbevestiging. Toen zelf gaan bellen. Was niet op voorraad hadden geen annuleringsmail gestuurd.

Advies om op de site te kijken waar nog wel voorraad was. Deze was niet actueel want kon nog steeds bestellen bij winkel waar ik besteld had. Advies toen zelf rond gaan bellen. Vond het niet zo klant vriendelijk

Anita Bakker 13-08-2020

Bestelde ontbijtbordjes kwamen zeer goed verpakt aan, niets gebroken of beschadigd. Snelle levering. Product precies zoals ik deze verwachtte.

Lisanne 13-08-2020

Duidelijke berichtgeving, snelle levering. Goed verpakt zodat het bestelde service niet kon beschadigen.

J.J. van der Veen 13-08-2020

Op de website moest ik 6 theeglazen tegelijk bestellen en kon ik ze in de winkel in Boxmeer afhalen. Daar kreeg ik 6 losse glazen, zonder enige verpakking, en moest ik maar zien hoe ik ze meekreeg. Volgens de mannelijke bediende ging dat makkelijk, omdat er grote oren aan de glazen zaten. Toen ik vroeg waarom mijn glazen niet in een doosje zaten, werd me verteld dat ze per 24 geleverd werden en dat ze in de winkel los te koop waren. Slechte ervaring!

K. 13-08-2020

Bestelling lag al lang klaar maar geen mail. Aantal uur nadat ik met toeval langs was geweest en had opgehaald kreeg ik bericht dat het klaar lag. Later op avond dat het was afgehaald terwijl dat in de ochtend al was gedaan. Heel apart.

Raymond 13-08-2020

Ik heb op 2/8 iets besteld en heb dat nog steeds niet binnen (13/8).
Volgens de site gewoon op voorraad en zou binnen 1 a 2 dagen bezorgd worden.
Na 4 dagen heb ik gebeld (wachttijd 30 min!), maar naleveren kon nog niet want dat kan pas na 5 dagen en...het zou die 5e dag misschien nog wel komen werd er gezegd. (al had ik nog niet eens de track&trace mail ontvangen)
Na 6 dagen maar weer gebeld (weer 30 min wachttijd!) en nu zouden ze 'm naleveren. nieuwe levering = nieuwe order, dus ik zou spoedig een mail ontvangen.
Dat was afgelopen maandag en ik heb die mail, 4 dagen later, nog steeds niet.
Mocht m'n prullenbakje van 140+ euro ooit nog komen dan is het voorlopig wel de laatste keer dat ik hier iets bestel.
Zeer teleurgesteld....

Reus 13-08-2020

Na bestelling geen reactie tav verzending of wat dan ook. Wacht nu al 3 weken op verzending. Klantenservice niet bereikbaar. Koop er nooit meer iets !!!

ineke koiter 12-08-2020

webshop is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.in een paar sec. een bestelling doen en direct antwoord. snelle levering. dus ik ben tevreden. een dikke 10

Ruben 12-08-2020

Levering was snel en ze hebben een overzichtelijke site. Echter als iets mis is dan wijzen ze alleen maar de andere kant op en laten ze je weken lang wachten op een reactie. Klant onvriendelijk!

Mik 12-08-2020

Scherpe prijs, snelle levering. En heel goed verpakt .. Geen op - of gekomen verder

Koen 12-08-2020

Koffiezetapparaat besteld, maar ik had een klein foutje gemaakt met mijn postcode. Meteen gebeld, maar kon niet veranderd worden, ik zou me geld meteen ontvangen wanneer blokker het pakket retour had ontvangen van Postnl, nogmaals gebeld wanneer dit was. Word me verteld dat dit twee weken gaat duren, betekent dat ik door een letter verkeerd ingevuld te hebben, waarvan het adres wel gewoon klopt bijna 4 weken moet wachten voordat ik mijn koffiezetapparaat kan ontvangen. Dit kan prima voorkomen worden door 100 redenen, waarvan een laat bij het invullen van je adres een API het adres invullen bij het invullen van je postcode, hiermee voorkom je foutieve postcodes! Overigens ook meer dan 1 uur aan de telefoon gehangen in 3x contact met de klantenservice, steeds in de wacht.

Belgizar 12-08-2020

Website is makkelijk in gebruik. Het doorlopen van het proces was duidelijk. Bestelling had ik snel ik huis!

Huub 11-08-2020

Er staat meestal ontvang je een mail nadat de winkel 2 uur open is. Ik niet dus, pas om 17.15u, tja en toen was de winkel al dicht.
Maar....ben rond 11u die dag toch maar alvast gegaan een het gereedstaande (dus toch alwel!) opgehaald.
Bedankt Blokker. Artikel op tijd voor ons feestje in huis. Heeft nu al goed dienst gedaan! :-)

Anneke Wins 11-08-2020

gemakkelijk te bestellen en snelle bezorging. Bestelde goederen prima in orde.

Sas 11-08-2020

Had wat nodig voor vakantie. Deze is op tijd besteld en er stond bij dat ik hem na 2 uur op kon komen halen in de winkel. Helemaal fantastisch natuurlijk. Helaas was hij er nog niet toen ik na 5 uur langs kwam. Door drukte in de winkel begreep ik dit uiteraard. Winkelpersoneel was uiterst onvriendelijk en bot, vandaar deze review