Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

van Dijken 09-09-2020

Betrouwbare winkel.snelle levering.zo snel dat ik mijn bestelling al in huis had voordat ik bericht kreeg via e.mail dat het bezorgd zou worden....

Robert 09-09-2020

ze beweren op de site dat het product op voorraad is en voor 15:00 besteld de volgende dag in huis! DUS NIET volgens de vervoerder is het pas 2 dagen later aangeboden bij hen. en dus nu maar afwachten wanneer het bij ons afgeleverd wordt. bestel het bij bol.com en je hebt het echt de volgende dag binnen. JAMMER blokker gemiste kans.

beer 09-09-2020

Ik wilde een pan en een droogrek bestellen. Om mysterieuze redenen kon de pan niet worden thuis bezorgd; wel in de winkel. Dus ik heb alles in een winkel afgehaald.
Bij ophalen bleek onze bestelling niet in het nieuwe kassa-systeem te staan. Ik heb aangeboden mijn bestelling naar de winkel te mailen. Toen ik toch alles mee mocht nemen na het tonen van mijn e-mails bleek het droogdok aan twee zijden beschadigd. Dit heeft de winkel teruggenomen. Vooral sneu voor de winkelmedewerkster, het systeem werkt niet soepel en de mensen in de rij reageerden zeer onaardig op haar vanwege het wachten - haar collega was met pauze.

Frans 09-09-2020

Blokker heeft een ruime sortering, die je eventueel in de winkel kunt beoordelen.
Na je keuze kun je die gemakkelijk online bestellen.
De levering aan huis vond al een dag later plaats, super!

Anna 09-09-2020

Super snelle levering. Keurig verpakt. Overzichtelijke site. Duidelijk en veel keuzes!

peter wester 09-09-2020

Zondag middag artikel besteld en maandag al geleverd
Ik zeg GOED VOOR ELKAAR

wim 08-09-2020

zogenaamde 25% kortingen op alle tomado droogrekken en strijkplanken gelden niet op tomado droogrekken vreemd?? op internet op voorraad 1 uur later niet leverbaar in de winkel staat op het schap maar geld de korting niet??

Fons 08-09-2020

De bestelling was goed. Snel geleverd ook maar het product werkte niet. In de winkel op kronenburg ben ik ook goed geholpen en 2e keer thuis geprobeerd nog maar nog steeds kapot. Dus vandaar het lage cijfer want je wilt toch goed product hebben.

JH 08-09-2020

Mooie aanbiedingen en snel geleverd. En met aflevering bij een Blokker winkel spaar je de bezorgkosten uit.

Mevrouw Beving 08-09-2020

Blokker Hoevelaken met name : .......... heeft ons een aantal keren zo klantvriendelijk en service gericht geholpen. Met dank.
Mevrouw Beving Hoevelaken

Rene 08-09-2020

Ik heb voor deze shop gekozen om dat ik een goede droogtoren nodig had. Ik wist dat hun eigen merk droogtoren van goede kwaliteit was.
En bij online bestellen wist ik door middel van email bevestiging of deze bij mij in de buurt in voorrraad was. Zodat ik niet twee keer extra hoeft te reizen. Tenslotte waren in mijn geval alle onderdelen compleet. Zodat ik makkelijk en snel deze droogtoren in elkaar kan zetten. TOP SERVICE werd snel geholpen.

Van de wouw 08-09-2020

Omdat ik iets besteld had en al betaald en na 3 dagen bleek het toch niet leverbaar te zijn. Dus ben ik zelf maar naar een Blokker gereden om het te halen. Het blijkt teveel moeite voor Blokker te zijn om het vanuit een winkel te laten opsturen.

Gerry K 08-09-2020

Makkelijk en goed verzorgt, bestellen en andere dag al beschikbaar makkelijk zoeken op de site

Nico Berghs 08-09-2020

Afhandeling van de bestelling zonder problemen verlopen. Verder zijn er geen aflever-kosten wanneer je de online bestelling in een blokker winkel ophaalt.

Eef van Elst 07-09-2020

Bestelling duurde 5 dagen voordat het bezorgd werd. En dan komt het nog kapot aan ook. Slecht hoor. Jammer.

Lisa 07-09-2020

Ik zou de blokker niet aanbevelen omdat op de site staat dat iets voorradig is in een winkel, ik dit besteld had en betaald en er vervolgens helemaal niks meer over hoor. Ik moest de klantenservice bellen om erachter te komen dat mijn product nergens meer beschikbaar was... niet netjes om niks te laten weten. Daarna heb ik wel mijn geld weer netjes teruggekregen.

K. 07-09-2020

Pan besteld via internet en blijkt na bestelling en betaling niet meer leverbaar te zijn.
Super slecht .
Daag blokker 1x nooit meer.

Peet 07-09-2020

Absoluut niet tevreden.
De website het artikel is beperkt leverbaar in de winkel in uw dorp, ik wil zo snel mogelijk mijn bestelling binnen hebben dus bestel on line want:
1 vandaag voor 2200 besteld is morgen in huis
2 vandaag besteld is morgen 2 uur na opening winkel ligt uw artikel daar.

Als ik de volgende dag de winkel in ga blijkt het artikel ruim voorradig in de winkel EN niet geleverd door de webshop

Conclusie, op de website staan de dingen onhuist aangegeven, onbetrouwbaar dus.

Kim 07-09-2020

Snelle levering, in de winkel opgehaald, product verkeerde in nette staat.
Geen ervaring met klachtafhandeling/ retourneren

rami de lieme 07-09-2020

Vanwege het gemak online besteld. Echter was het apparaat niet op voorraad bij de winkel inijn buurt, dus moest ik naar Amstelveen om het op te halen.

Peter 07-09-2020

De site van Blokker is heel bruikbaar en gebruiksvriendelijk. Je kunt alles gemakkelijk vinden. Blokker is een prettige winkel, waar je goede artikelen vind voor prettige prijzen. Ons bestelde product was naar wens en werd snel geleverd.

Sprock 07-09-2020

De oude Blokker was een winkel om te snuffelen naar koopjes en hebbedingetjes. Dit is verdwenen en naar Action overgegaan. Verder vind ik het prijsniveau niet altijd concurrerend. Wij hebben on-line bestelde artikelen afgehaald.

Gerard Brouwer 07-09-2020

goede webshob en snelle correcte afhandeling.Bestelling kwam binnen afgesproken tijd ondanks Corona perikelen

Hans 07-09-2020

De pannen zijn besteld via Internet. Een van de pannen was verbogen toen we ze uitpakten. De verbogen pan kon zonder problemen geruild in de Blokker winkel. Prima service.

Hans 07-09-2020

Duidelijk kon ik een keuze maken van de diverse stoomstrijkijzers. Omschrijving en specificaties gaven toen de doorslag om het juiste apparaat te bestellen.