Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Yvonne 07-02-2020

De website was lekker makkelijk door te browsen en het artikel makkelijk te vinden.
Plaatsing van order ook lekker simpel en levering zeer snel.
Goed in de Postnl app te volgen.
Artikel was goed verpakt en goed aangekomen.
Oventje werk goed, prijs kwaliteit vind ik uitstekend 👍

Theo 06-02-2020

Geweldig. Snelle levering. Apparaat werkt prima.
Goede service en Snelle en goede levering.

Claudia 06-02-2020

Goed product met goed prijs. Goed product met goed prijs. Goed product met goed prijs.

José Vermeulen 06-02-2020

Shop is prima, makkelijk en overzichtelijk. Alleen de levering is niet ; voor 22.00 uur besteld, de dag erna in huis ! Ik bestelde op vrijdagmiddag rond 14.00 muur, en er werd pas op maandag geleverd. Dus, dat dan ook niet beloven op de site, als dat niet waar gemaakt kan worden.

Yvonne 06-02-2020

Ik vind shoppen bij Blokker fijn en handig.
Je ziet gelijk of een artikel op voorraad is.
Wordt netjes en vlug geleverd.

Jeany 06-02-2020

Op maandag 27 jan een stoomreiniger besteld, levering binnen 1a2 werkdagen.
Donderdag klantenservice gebeld, nog niets mee gedaan, werd een nalevering, vrijdag weer gebeld, weer een nalevering.
Zaterdag weer niets binnen, opnieuw gebeld zou maandag of dinsdag worden. Waar op ik zei" dan annuleer ik het" dat ging niet want het zat in het proces van uitleveren.
Krijg ik maandag 3 febr een e- mail dat ik mijn geld terug krijg, omdat het product niet leverbaar is😡
Het is nu 6 febr nog steeds geen e-mail dat mijn geld gestort is.
Schandalig behandeld door Blokker, eens maar nooit weer.

I. Rengers 06-02-2020

Makkelijk te gebruiken.
Je weet,bijna,zeker dat je je artikelen hebt. In de winkel zelf willen ze nog wel eens uitverkocht zijn.

M van Eeden 06-02-2020

Super geregeld..Netjes afgeleverd in de winkel en ook snel.Ben zeer tevreden en ik raad deze manier v winkelen en de winkel ook zeker aan. Zelf zal ik er zeker meer gebruik van maken.

Arnoud 05-02-2020

Prettige winkelervaring, goede productinformatie en concurrerende prijs. Ik kon het product in de winkel bij ons in de buurt laten bezorgen, waardoor dit geen verzendkosten met zich meebracht, ideaal!

B.H. Osinga 05-02-2020

Had een apparaat gekocht en dat heeft het driemaal niet overleefd. Mijn klachten werden iedere keer met zorg en met aandacht behandeld en ik voelde mij serieus genomen. Tot driemaal toe klasse behandeling gehad.
Vriendelijk personeel. Fijne zaak.

Luc 05-02-2020

Prima webwinkel en vooral voor de goede aanbieding hier besteld. Werd snel geleverd en alles netjes afgehandeld.

André 05-02-2020

Ik vindt Blokker altijd een heerlijke winkel, waar de service nog altijd goed is en ook de online shop is van alle markten thuis met goede en degelijke artikelen.

Anne963 05-02-2020

Ik kocht een artikel online en koos voor ophalen in de winkel. Nu bleek dat het pakket gewoon door PostNL in de winkel werd bezorgd en omdat de winkel maandagochtend dicht was ook nog een dag later dan aangegeven. Terwijl ik juist ivm duurzaamheid koos voor de winkel. Volgende keer gewoon weer thuisbezorgen dus.

Claassens 04-02-2020

Zeer behulpzaam personeel en vriendelijk en deskundigheid .
Dit is namelijk prettig winkelen

Marian 04-02-2020

Vlotte levering, product voldoet aan verwachtingen. Foto's en info op site komen overeen met de werkelijkheid.

Ids 04-02-2020

Duidelijke omschrijving website. Gunstige prijs. Snelle levering en goed verpakt.

Paula 04-02-2020

Eenvoudige bestelprocedure, duidelijk wanneer mijn bestelling geleverd werd. Product goed verpakt.

Marcel 04-02-2020

Bestelling geplaatst ivm mooie aanbieding. Bestelling is snel en probleemloos geleverd.

Marlie 03-02-2020

Ik ben al jaren fan van de Blokker.Goede kwaliteitsproducten en personeel die verstand van zaken heeft. Ik heb tefalpannen via de site besteld en opgehaald bij een Blokker winkel.
Top geregeld.

Mirjam 03-02-2020

Het artikel dat ik zocht was makkelijk te vinden op de site en het mooie is, dat je online ook kunt betalen met een vvv-cadeaubon. Het resterende bedrag dat ik moest bijbetalen kon ik betalen via Ideal. Super handig. Het artikel werd de volgende dag netjed geleverd, zoals aangegeven. Perfect. Het tijdstip van levering werd de ochtend van bezorgen nog gewijzigd (werd eerder die dag), hiervan kreeg ik netjes via track en trace een melding. Heel fijn, want dan kon ik hier rekening mee houden en stond de bezorger niet voor dichte deur.

Rita 03-02-2020

Ik heb plastic dozen besteld die 8 cm!! kleiner zijn dan op de site. En heel vervelend want ik heb ze juist gekocht voor de lengte (heb 77 cm lengte nodig). Gevolg dat ik nu met grote dozen kan gaan sjouwen om ze retour te zenden want ophalen dat kan men niet.

Anneke 03-02-2020

Het doosje was al eens open geweest en er zat een ander/verkeerd artikel in. Wel is het netjes opgelost door het artikel te vervangen voor een nieuwe.

A. S. 03-02-2020

De website is duidelijk en overzichtelijk. Afleveren en afhalen in een Blokker filiaal is ook hartstikke fijn en handig. Het betaalgedeelte ben ik niet zo over te spreken. Mijn bestelling bleef ‘hangen’ voor het betaalproces. Geen duidelijkheid over de reden waarom. Na een dag wachten kwam de bestelling uiteindelijk door.

Saskia van Altena 03-02-2020

Snelle levering van mijn elektrische tandenborstel, duidelijke website en goede aanbieding.

J.C. van de Ven-van Os 02-02-2020

Ik kijk elke dag naar de aanbiedingen van Blokker,de T.V. in kwestie was zeer voordelig.De levering was op tijd en het is zeer eenvoudig te bestellen ik zelf ben 76 jaar oud en ik heb er geen moeite mee gehad.
Ik ben in mijn nopjes met Blokker.