Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Clema van Bekhoven 15-04-2022

Zonder vragen mocht ik mijn product ruilen, of geld terug. Ik heb een ander merk gekozen, omdat ik niet tevreden was.

Jacqueline 14-04-2022

Het was een bestelling die ik bij verschillende online winkels kon bestellen. Gekozen voor blokker. Duidelijk en makkelijk te bestellen,binnen 2 werkdagen af te halen in de winkel. Heel prettig geholpen

Noël heijst 13-04-2022

Prima verkoper, attendeerde mij dat de koffie machine in de aanbieding kwam, scheelde mij 20 euro
Goede uitleg ondanks drukte
2uur na mijn bestelling lag het al in de winkel
Goed product met veel gratis lekkere koffie.
Blokker koffie goed en Goedkoop
Ik ben een nieuwe klant

Francis 13-04-2022

Ze hadden een leuke aanbieding maar is was niet in de gelegenheid om die dag naar de winkel te gaan dus via internet besteld en afgehaald in de winkel. Ging allemaal heel gemakkelijk en vlot. Had al betaald maar kreeg toch nog een kassabon en die kan ik gebruiken als garantiebewijs. Helemaal top

Ellen 11-04-2022

Ben tevreden over webshop van blokker ,snel duidelijk .en werd correct geholpen .mijn bestelling kon ik snel en makkelijk afhalen in de winkel

Meijer 10-04-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de site prima.
Ene dag besteld, andere dag in huis.
Alleen jammer dat een klein product in een enorme doos met veel opvulmateriaal verpakt wordt

Iet Bakker 10-04-2022

Blokker heeft van oudsher een goede naam. Mijn leeftijd en gezondheid laten het niet toe naar de plaatselijke winkel te gaan en daarom via de webshop. Een klein minpuntje is dat niet alle bestelde artikelen in 1x van Blokker komen, maar in mijngeval kwam 1 besteld artikel 2 dagen later van een heel andere (onbekende) leverancier.
Er was overigens niets mis met het product.

Blokker Schiedam 10-04-2022

Het was fijn te kunnen rekenen op het product en het nakomen van de afspraak aangaande de levering , zeer belangrijk om op de afspraak te kunnen rekenen .

Marieke 10-04-2022

Nadat mijn kadokaarten bleven hangen in het bestelproces nam ik via de mail contact op met blokker en kreeg instructies en tadaaaa ik heb mijn boek snel ontvangen!

Robert 10-04-2022

Ik zocht twee koelkasten, vond ze gemakkelijk, duidelijke site! Het bestellen en afrekenen was ook een fluitje van een cent. Ze werden probleemloos en vlot geleverd, kortom, zoals je het graag wilt zien.

Jenny 10-04-2022

snelle levering op voorraad overzichtelijke website
product is wat ik er van verwacht had

B.M Bijpost 10-04-2022

Een snelle levering van een goed product, en een goede prijs.zeker als je product ook nog een energie besparend product is,
Waar gezond en zuinig mee gekookt kan worden.

Marij 10-04-2022

Zeer behulpzaam personeel ten tijde van mijn klacht over een kapotte strijkplank. De klantenservice daarentegen verdient een dikke onvoldoende. Klacht uiteindelijk perfect opgelost door Fabrikant.

van Houwelingen 10-04-2022

Snelle en correcte aflevering
Alleen snap ik niet helemaal waarom PostNL wel aflevert bij de vestiging en niet thuis
Komt toch op hetzelfde neer?
Nu moet ik daar naar toe

Pieter 09-04-2022

De webshop is zeer gebruikersvriendelijk, zoeken is praktisch en snel en de levering is altijd perfect bij Blokjer

AJM 09-04-2022

Blokker heeft altijd leuke aanbiedingen. Bestellen gaat gemakkelijk en je hebt de spullen snel in huis.

Annemiek 09-04-2022

Prijs/kwaliteit perfect.
Mooie industriële uitstraling plus ook nog eens makkelijk in elkaar te zetten.
Stevige kast zeker voir de prijs!!

Sonja 09-04-2022

de webshop is goed
de vriendelijkheid is goed
het helpen van klanten is goed
alles is gewoon goed

Didy 09-04-2022

Ik ben zeer tevreden met het product dat ik gekocht heb vandaar de 8.
Maar als het de volgende dag geleverd was wat ze aangeven op hun site had ik een 10 gegeven.
Er staat, voor 20.00uur besteld, volgende dag geleverd.
Je zal het product nodig hebben!

Susan 08-04-2022

Goede updates per mail over de bestelling, de te verwachte levertijd en de bezorging. Ook een snelle service bij bezorging en vriendelijk personeel.

P. Beelen 08-04-2022

Blokker heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van huishoudelijke apparaten. Keuze genoeg en de prijzen zijn redelijk. Fijne bediening .

Mart 07-04-2022

Het gezochte product was snel leverbaar en volgens de productbeschrijving een goed product met veel mogelijkheden.

Marina 07-04-2022

Site en bestelling overzichtelijk. Reviews fijn om een keuze te maken.
Snel bezorgd thuis en producten ben ik zeer tevreden mee. Prullenbak en keuken prullenbakje.

Marina 07-04-2022

Site en bestelling overzichtelijk. Reviews fijn om een keuze te maken.

Tom 07-04-2022

Duidelijke site, gemakkelijk zoeken én vinden wat je nodig hebt. Snelle bezorging, met heel veel aandacht verpakt en verzonden.