Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Blokker in Stada Breda 16-05-2022

De sortering is heel groot. De bediening was perfect en heel vriendelijk.dinsdag 10 mei 2022

Fred Reijnen 15-05-2022

De rubber mates voor de kookplaat waren een tijd steeds niet aanwezig in de winkels, maar door op de Blokker site aan te geven dat je een mail wenst te ontvangen als ze weer op voorraad zijn werkt dus uitstekend en kun je gelijk online bestellen en ophalen bij de dichtbijzijnde Blokker winkel.

Maureen 15-05-2022

Snelle service en afwikkeling van de bestelde artikelen.. Ze hebben een groot assortiment.

Monique 14-05-2022

Snelle levering, netjes geleverd. En het product dat ik kocht was in de aanbieding en nergens goedkoper.

Monique 13-05-2022

Ze hebben erg veel producten, gelukkig kunnen vinden wat ik nodig had. De bestelling werd binnen 24 uur geleverd en ook nog eens op milieu bewuste wijze. Vanuit de winkel wordt de bestelling ingepakt en meegegeven aan een "groene" bezorgdienst die het pakketje met de fiets bezorgd. Top dat hiervoor gekozen is en de bestelling ook zo snel geleverd is.

Vera 12-05-2022

Blokker is vertrouwd. Het assortiment is goed, de winkels zijn prettig. Ook online bestellingen worden netjes en goed afgehandeld. In de winkel in Amersfoort waar ik het meeste kom zijn de winkelmedewerkers vriendelijk en hulpvaardig

Jenny van Unen 12-05-2022

Ik vindt Blokker een geweldige winkel goede dingen en altijd tevreden over de dingen die ik in huis hebt en ik zou blokker altijd aanbevelen aan de mensen om mij heen en blokker is ook betaalbaar en altijd goed wat je ook koopt bij blokker complimenten voor al die mensen die voor blokker werken en ook fijn dat je zo makkelijk je spullen online kan bestellen en ook de snelle levering petje af voor jullie lieve mensen dank jullie wel mvg Jenny van Unen

Siebe 11-05-2022

Prima product, snelle bezorging, goede verpakking, schappelijke prijs, duidelijke website, simpel bestellen.

Jomi 11-05-2022

Mooie producten, goede kwaliteit en voor een mooie prijs. Is makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Charlotte Andriesse 11-05-2022

Goed en uitgebreid assortiment met hoogwaardige producten tegen concurrerende prijzen.

Marjan 10-05-2022

Blokker geeft aan voor 22 uur besteld is de volgende dag in huis. Hier reken je dan op maar dit konden ze bij mij niet waar maken.
Je krijgt een slap excuus dat de vervoerder vertraging heb opgelopen. Meld dit dan niet op de site!

Reinout 10-05-2022

Goede website, het zou mooi zijn om in de toekomst ook reserveonderdelen aan te bieden voor de verkochte apparaten. Zonde om mijn oude kookplaat bij het grof vuil te moeten zetten vanwege een gebarsten plaat (veelvoorkomend probleem) en er nergens een vervangend onderdeel te vinden is.

Rob 08-05-2022

Goed product en werd netjes gratis thuis bezorgd een een aanbeveling waard ✅

Peter van Haaren 08-05-2022

Een zeer goede winkel met een zeer goede organisatie. Dit ook vanuit de thuis basis.
Zorgvuldig zeer goed uitgekozen heel vriendelijk en deskundig personeel.

M 07-05-2022

De producten waren niet allemaal in plastic verpakt, zodat ze beter beschermd waren. En de doos waarin ze verzonden waren, was erg slap. Hierdoor is hij met verzenden kapot gegaan.
Verder was de bestelling wel zoals ik had besteld.

Lammert Rooda 07-05-2022

Prijs/kwaliteit en supersnelle levering,de volgende dag al via postnl,in mijn ogen de beste verzender.

gekko 07-05-2022

Goed assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel, concurrend prijsniveau

Joost 06-05-2022

Die winkel was niet te ver weg . Die bestelling plaatsen en daarvoor betalen was eenvoudig . Die levering was vlot . Et c. .

John 06-05-2022

Zeer correcte en vriendelijke medewekster uiterst behulpzaam service met een hoofdletter

Peter van Haaren 06-05-2022

Zorgvuldig zeer goed uitgekozen heel vriendelijk en deskundig personeel.

Irma 06-05-2022

Heel makkelijk om je bestelling online te doen en een dag later kun je het in de dichtstbijzijnde winkel ophalen

Barry de Koning 05-05-2022

We hebben 25 maart een messenset besteld met blok, 3 dagen na beloofde datum binnen gekregen. Messen zaten vol met vlekken dus geretourneerd. Na 1 week wachten maar eens gaan bellen. Er werd toen verteld dat hun een tussen persoon waren en er niks mee te maken hadden. Of we met de consumentenwinkel contact op wilden nemen. Mijn vrouw dat gedaan. (Ik was het hier niet mee eens, want je koopt het bij hun. Geeft de blokker het geld en het wordt dood leuk door geschoven. Want lees de voorwaarden( dit klopt ook niet want er bestaat nog iets als Europese wetgeving) terug naar de consumentenwinkel.... nummer niet ingebruik, geen reacties op mailtjes en de Blokker doet er niks mee. Nu zijn wij het verzendbewijs kwijt geraakt. Dus in die zin snap ik dat we geen recht hebben op het geld terug. Want je kan het niet bewijzen. Maar daar gaat de review niet over. Het feit dat de blokker klachten niet serieus neemt en zaken doet met louche bedrijven doet mij besluiten nooit meer iets bij de blokker te kopen, ook niet in de winkel. Ik snap wel waarom het zo slecht gaat met de blokker.

Mark 05-05-2022

Via Blokker iets besteld bij alleenonline.nl.
Het product was niet goed en heb ik retour gestuurd. Nu ben ik al meer dan 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. (Bevestiging van terugbetaling heb ik al 3 maanden) nog steeds geen geld gehad.
Alleen online komt zijn afspraken niet na en Blokker verwijst doodleuk naar alleenonline en ik moet het maar met hun uitzoeken. Niet hun probleem.
Ik snap niet dat Blokker samenwerkt met zulke onbetrouwbare partners en zich schuilt achter het feit dat het product logistiek via een partner is gegaan en zij daarom totaal geen verantwoordelijkheid meer hebben voor feitelijk hun klanten.

Anja 05-05-2022

Mijn (slechtziende) moeder zat in het weekend ineens zonder magnetron. De bestelde solo magnetron werd op maandag al in het dichtstbijzijnde filiaal bezorgd en er werd meegedacht over mijn probleem met tillen.

Irene Chen-huis 04-05-2022

Artikelen zijn makkelijk te vinden. Ik had een klacht over de levering van DPD. Blokker personeel was vriendelijk en heeft me goed doorverwezen. De kapstok die ik heb besteld is prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.