Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 218 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Lilian 19-04-2020

Ik had een melkopschuimer besteld.
Hij is zo mooi als op de foto.
Hij was er snel. En er was een cashback actie van €10.
En ook daar kreeg ik het geld binnen 2 weken al van terug . 👍

andrew 19-04-2020

Scherp qua prijs en met veel meer accessoires. Verzending en tracking perfect op tijd

Mirthe 19-04-2020

Via Google terechtgekomen, ik zocht op een naaimachine. Goede informatie te vinden over het product, erg overzichtelijk! Ik vond het een prettige ervaring met genoeg opties, maar ook weer niet te ingewikkeld. Vooral ook fijn dat andere klanten reacties kunnen plaatsen over het product. Vooral bij grotere aankopen zoals een naaimachine is het prettig om iets terug te horen van (on)gelukkige kopers!

een tevreden klant 19-04-2020

prima en snelle afwikkeling van bestelling, duidelijk website, gemakkelijk om het bestelde op locatie af te halen

Diepeveen 19-04-2020

Het is vlot gelopen en kon mijn product ophalen bij de plaatselijke Blokker winkel waar ik netjes uitleg kreeg over garantie etc.
Ik werd ook goed op de hoogte gehouden via mail.§

Mrln 19-04-2020

Snelle levering g en goede service. Kreeg ook netjes de melding dat product in de vestiging kon komen ophalen.

Marcella 19-04-2020

Ik kreeg eerst 2 mails van post nl dat de bezorging niet gelukt was. Wat later bleek dat de bestelling wel bij de winkel lag. Met retourneren stond ik met mn bon in het zelfde filiaal van de blokker, maar werd ik naar huis gestuurd omdat ik het terug moest sturen via post nl met een uitgeprint retour formulier. Belachelijk.

Al met al heb ik mn bestelling wel kunnen ophalen en is de retournering binnen 2 dagen geregeld, dus dat is toch nog iets positiefs.

Anouk 19-04-2020

Heel erg slecht! Geen communicatie. Ik had een bestelling geplaatst die ik zou kunnen ophalen. Zonder enig bericht van de Blokker was die geannuleerd. Ik zag dit toevallig op de website maar de mail kwam pas 23:00. Op de site stond het artikel nog steeds als beschikbaar, maar ik moest 10 dagen wachten op mijn geld.. ik heb een klacht ingediend maar hier niks van gehoord...

Angèle 19-04-2020

Snelle levering met keurige inachtneming van de ‘distancing’ regels.
Zeer tevreden over de bestelde artikelen (een Airfryer en 3 Puzzels!)

René. 19-04-2020

Overzichtelijke website, uitvoerige informatie over het product zelf, maar ook voorraad en levertijd, goede prijs-kwaliteit verhouding.

JvK 19-04-2020

Het wordt rdt verstuurd op een manier dat het kapot aankomt. Zou hier niet nog een keer bestellen.

M. Poel 19-04-2020

Blokker is mij zeer vertrouwd en de bezorging was snel en alles was in orde. Super

Hochs 19-04-2020

Het gekozen artikel bleek na het plaatsen van de bestelling toch niet leverbaar. Ze zouden mij het geld terugstorten, maar na 1,5 week nog steeds geen geld. Ik heb ze erover gemaild maar nog steeds geen reactie.

Pietje 19-04-2020

Levering volgens afspraak, fijn dat je het pakket in een winkel af kan halen

Joost 19-04-2020

Wokpan online besteld en opgehaald in de winkel. Bij het afrekenen zag ik dat de pan behoorlijk beschadigd was. De Kassamedewerker had dit niet gecontroleerd/ gezien aan haar reactie te merken.
Na het gezegd te hebben een andere pan meegekregen.

Robert 19-04-2020

Melkschuimer besteld en opgehaald. Bleek de oude melkschuimer niet kapot te zijn. De bestelde melkschuimer bleek ik zonder problemen weer terug te kunnen brengen en gelijk geld terug.
Wat een prima service! Ik ben blij met een blokkerwinkel in de buurt.

Patty 18-04-2020

Product prima maar slechte service. Mixer online gekocht en wou deze retourneren in de winkel. Werd daar niet teruggenomen terwijl dit wel op internet staat dat dit kan.
Klacht ingediend bij klantenservice en daar werd aangegeven dat dit komt omdat franchisers liever geen retouren aannemen? Vreemd dat op de we site wat anders wordt aangegeven! Uiteindelijk, na veel gedoe, de retour online teruggestuurd. Ik kom niet terug bij Blokker. Ze komen beloftes niet na.

Barbara 18-04-2020

Alles was in orde, veel keus, snelle levering! Sowieso lijkt het alsof ook de fysieke winkel een goed aanbod heeft op allerlei gebied.

P. Barrage 18-04-2020

De shop is prima alsmede het assortiment. De keuze viel op Blokker,nl omdat ik liever zo kort mogelijk in de winkel wilde zijn i.v.m. Corona en er zeker van wilde zijn dat het artikel aanwezig was. Bovendien was de droogrek vriendelijk geprijsd!
In de toekomst (ook zonder Corona) zal ik zeker nog weer gebruik willen maken van deze online service. Een aanrader.

Aad 18-04-2020

Haartondeuze besteld. Werd vlot in de winkel afgeleverd en kon ik 'm ophalen. Perfect geregeld.

Dijkstra 18-04-2020

prima shop, ik kon het door mij gezochte artikel snel vinden.
het voordeel van on line shoppen is, dat de goederen gratis worden thuisbezorgd en dat je zeker weet, dat dit artikel voorradig is.

Marja 18-04-2020

service medewerkers in de winkel is goed en vriendelijk, prijs ,kwaliteit verhouding goed

S. 18-04-2020

Leuke kaarsen aanbieding 3 halen 2 betalen. En werd de volgende dag gelijk bezorgd.

Cobie 18-04-2020

s middags besteld en de volgende morgen vroeg stond het pakje al voor de deur met de bezorger op keurige afstand i.v.m. de corona. Pakje was netjes verzorgd en dus goed aangekomen.

harry 18-04-2020

mooie mengmachine scherp geprijsd makkelijke site in deze tijd best snel geleverd